Citat:
Ursprungligen postat av
JagheterHenrik
Nej du kan ju uppenbarligen inte svara på min fråga. Så, jag kommer att ställa samma fråga om och om igen tills du svarar:
– Har du internationella undersökningar som visar att Ukraina är världens farligaste och korrupta land, att Ukraina tillät terrorister att få fritt spelrum och att Ukraina tillverkade biologiska virus.
Du säger att vi ska öppna våra ögon. Gör det då genom att visa upp bevis på det du påstår.
Jag har inga utredningar jag kan dela till dig men dom existerar. Samt så kan du själv undersöka det hela på ett öppensinnat sätt.
Min poäng att du förnekar att Ukraina skulle vara korrupt baserat på information från endast ena sidan. Alltså propagandan som sprids från väst och Sverige.
Det finns massvis med alternativ media som istället för att sprida propaganda faktiskt aktivt undersöker vad som sker.
Då såg vi att USA inte bara hade sponsrat olika laboratorium i Kina (som det korrupta viruslabbet i wuhan). Utan även hade flertalet laboratorium i Ukraina.
Nu känns det som din kognitiva dissonans är för hög för att närma dig det här. Alltså att du är för emotionellt investerad i det du tror är sant.
Men jag kan bara hjälpa dig på vägen till ett mer öppensinnat informationssökande även om det initialt kan vara läskigt att avslöja korruption då man känner sig lurad så ger det i slutändan dig mer kunskap och makt att styra över ditt egna liv på ett informerat sätt.
Här 2022 började sanningen spridas och även mainstream media tog upp det.
"Ryssland: Har hittat 30 laboratorier i Ukraina
Ryssland anklagar Ukraina och USA för att tillverka biologiska vapen i FN:s säkerhetsråd. Detta dementeras med kraft från USA och Ukraina, som varnar för att Ryssland på detta vis krattar för en egen bioattack."
https://www.svd.se/a/G3bGzV/ryska-utspel-tas-upp-i-sakerhetsradet
Visst försökte mainstream som agerar propaganda maskin åt de korrupta terroristerna förneka detta in i absurdum men vi som undersökte saken såg ju att labben existerade. Och det stämde även överens med den geografiska placeringen av labben och Rysslands bombningar.
Så allt detta har vi bekräftat är sant för länge sen. Media bara ignorerade spåret och soppade igen spåren genom att dementera det utan vidare öppensinnad undersökning.
Nu vet du och du ska veta att det gör mig ingen skillnad om du fortsätter agera på din hjärntvätt eller börjar söka information självständigt och kritiskt. Även om det såklart hade gjort mig glad om du insåg hjärntvätten.
Kan du inte ta till dig det här på ett moget sätt känner jag att du inte är redo för en seriös diskussion gällande såhär kontroversiella och känsliga ämnen.