2025-02-17, 19:31
Medlem
Varför tjockishånar han Axel? Han själv blev så sårad när Samir gjorde det samma mot honom.
Citera
2025-02-17, 19:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Jo, men om Anjo vill avsluta sitt kändisskap så skulle han ”dreva mot” varenda besatt och avundsjuk snart 50-åring som skriker och tigger som trotsiga uppmärksamhetstörstiga tonåringar.

Jag tror inte att Anjo har en så stark och desperat längtan efter att bli en i mängden och bortglömd. Han verkar istället sikta på mer kvalitét, med böcker och stuff - meningslös pajkastning på internet växer han nog ifrån inom kort.

Snälla säg att du trollar?

Anjo och böcker ska inte nämnas i samma mening egentligen.

Anjo har nog inte läst en enda bok i hela sitt liv. Maken till ickeintellektuell människa får man leta efter.

Har han någonsin gjort något av kvalitet?
Citera
2025-02-17, 19:33
Avstängd
Crabby88s avatar
Hans senaste vlogg...

Hans fru hämtar frukost till honom på McDonalds 🤣
Citera
2025-02-17, 19:33
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Nej tack, när jag lyssnar på Anjo så har jag min egen kritik mot Anjo, jag behöver inte lyssna på ett trolls kritik av Anjo. Det är total waste of time.
Ändå är du här och simmar i havet av troll som kritiserar Anjo?
Citera
2025-02-17, 19:34
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Nej tack, när jag lyssnar på Anjo så har jag min egen kritik mot Anjo, jag behöver inte lyssna på ett trolls kritik av Anjo. Det är total waste of time.
Om du tycker Anjo förtjänar kritik, varför är du då negativ till att Axel ger Anjo kritik? Är det pga att det är Axel och att du hatar Axel?
Citera
2025-02-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Varför grinar du över att någon för en gångs skull vågar säga emot all sjuk skit som Anjo med sin lilla sekt hållit på med utan konsekvenser i flera års tid?

Jag grinar inte. Jag påpekar bara hur värdelöst det är när Anjo släpper mer och mer content som handlar om Chrippa och andra influencers. Jag, och de flesta andra, tycker att Anjo borde fokusera på att skapa content som tittarna vill ha. Något som fungerar i längden.
Citera
2025-02-17, 19:40
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag grinar inte. Jag påpekar bara hur värdelöst det är när Anjo släpper mer och mer content som handlar om Chrippa och andra influencers. Jag, och de flesta andra, tycker att Anjo borde fokusera på att skapa content som tittarna vill ha. Något som fungerar i längden.
När Anjos gör annat tex vloggar så är det ju ingen som kollar. Det är bara att titta på hans visningar.
Citera
2025-02-17, 19:42
Medlem
Citat:

Problemet för Anjo är att ingen bryr sig om hans videos när han inte pratar om andra. Anjo lever bokstavligen på att förtala andra människor, utan det så är han utan inkomst.

_
Senast redigerad av shackihorsie 2025-02-17 kl. 19:46.
Citera
2025-02-17, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
För det första, hade en åklagare ringt anjo så hade han 100% spelat in samtalet 😂 nej men ärligt, det här är fruktansvärt mot offret. Han är bara helt vidrig och jag hoppas någon utsätter honom för samma sak som han utsätter folk för. Hans fru verkar helt tappad också, kanske dags att ringa socialen angående deras barn, fyfan att ha såna föräldrar, till flickor dessutom haha verkligen förebilder 😂😂

Nej på att dra in soc på detta, barnen verkar hela och rena. Även idioter får ha barn och att blanda in soc skulle Anjo bara ta som ett poäng för att han har rätt.
Men håller med dig om att han är vidrig och att det är fruktansvärt synd om brottsoffret.

Skulle han åka in på grova förtal o andra brott som kan kopplas till filmen, o sitter inne som en vän till barnvåldtäksmän. Då kanske vi på FB kan göra gemensam sak om att göra en dokumentär om hur ofta Anjo med mening särade på skinkorna när han tappade tvålen i duschen? Hur Anjo passas runt med smeknamnet ”Hinken”
Citera
2025-02-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Så du är negativ till Anjos kanal och hans beteende?
Du tycker illa om alla Anjos videos om Chrippa och Linnea?
Du tycker illa om Anjos dokumentär om Joz?
Du tycker illa om alla Anjos videos om Bumbi?
Eller?

Det beror på. Det finns kritik och det finns kritik. Det går att framföra kritik och samtidigt skapa eget content och göra det intressant. Man kan t.ex. ”göra det bättre själv”. Bättre än den man kritiserar. Det är en form av indirekt kritik, då är man vuxen.

Sitta och lyssna på att någon tycker att någon annan är dålig, eller har gjort något dåligt, ger mig - som tittare/lyssnare - ingenting av värde.
Citera
2025-02-17, 19:45
Avstängd
Tänka sig att Dalbin av alla skulle bli en av Anjos stjärtgossar.
Citera
2025-02-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Tänka sig att Dalbin av alla skulle bli en av Anjos stjärtgossar.
Det var oväntat måste jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in