2025-02-17, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Vad har du för belägg för att Bertil 59 måste låtsas vara Lukas 16? Är det här nåt du bara tror eller vet du att det är så här?

Vad är det som negligeras menar du? Kan jämnåriga grooma varandra? Vet du verkligen vad grooming innebär? På vilket sätt skulle Dumpen negligera att unga vuxna (hur du nu vill defininera det begreppet - det finns ju ingen universaldefinition) groomar barn?

Men sluta nu. Du diskuterar återigen mig, inte det jag skriver. Väldigt märkligt. Blir det en givande diskussion tycker du? Dina fantasier om mig - är det ämnet i tråden? Det om nåt är väl jävligt TRÅÅÅÅÅKIGT. Bättre än så här han du väl?

Jag skrev ett långt inlägg som svar på ditt inpass om "rättssäkerhet" men det enda du har att komma med är alltså att återigen börja prata om mig? Det var inga upprepningar alls, jag har inte skrivit på temat tidigare. Söta, snälla mammaknullande Jesus Kristus - vad är det här för kefferier?

Visst, jag vet att Dumpen några ggr intitialt utgett sig för att vara över 18 men om man nu inte har ett sexuellt intresse för barn så tackar man för sig när barnet säger att det är 14. Inte sant?

Jag kommer ihåg två gäddor man lurade fram med ett äldre konto. En man i blå tröja och det där äcklet i Göteborg (?) som gick oidentifierad länge. Han vet fett otrevlig mot barnet han chattade med, var betydligt trevligare mot den äldre personen. Båda dessa herrar hade suttit och sexchattat och snuskat med barn online, men visst man kan diskutera om det är ok att lura fram dem med ett äldre konto.

Du som har koll, gör gärna en lista på alla gäddor som lurats fram med äldre konton. Det vore uppskattat!

Annars så tycker jag att det är jävligt ofta som frågan om ålder diskuteras precis i början av chattloggarna och det är ytterst sällan man ser en gädda bli förvånad för att barnet är yngre än det tidigare sagt. I det fall gäddan är förvånad som tycks det vara för att barnet ser äldre ut på profilbilden. Även här kan du kanske göra en lista över de gäddor där det i loggarna framkommer att barnet utgett sig för att vara äldre. Jag vill minnas att det har varit några ggr när fiskaren varit på QX (som har 15 årsgräns?). Men annars kommer jag inte på så många andra fall faktiskt.

Och oavsett om gäddorna aktivit intitalt har sökt barn under 15/18 eller inte så har de ju inte bangat när barnet säger att det är 13 eller 14 så jag förstår inte riktigt vad du vill ha sagt? Gäddorna har snuskat med vad de tror är barn under 15 och så är det med det.

Du trollar bara och har inget vettigt att komma med . Du klarar inte ens av att för en seriös diskussion med väl underbyggda argument. Håll dig till sadisttråden där får du medhåll av naziister och svagbegåvade.
Citera
2025-02-17, 13:45
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
De som tackat nej, men hängts ut ändå? Kvinnan som var terapeut och fick sitt liv raserat...
Hur är det med de?

Jag minns två gäddor som segade och hade sig med barnkontot, men likväl hade de suttit och snuskat sig med vad det trodde var ett barn under 15. Det underlättar om du faktiskt läser de inlägg du citerar och svarar på. Det blir jävligt tjötigt att ständigt behöva upprepa sig. Jag kommer på två gäddor som lockats fram med äldre konton - en ganska intetsägande man i blå tröja (som jag tror skulle träffa en pojke) och det där aset i Göteborg (?) som var riktigt jävla otrevlig när han chattade med vad han trodde var en flicka under 15 och betydligt trevligare mot ett äldre konto. Du som har koll - gör gärna en lista på alla gäddor som lurats fram med ett äldre konto. Vore mycket uppskattat!

Terapeuten har jag ingen större koll på p.g.a. inte en formell gädda men en gränslös galenpanna låter det som? Eller nä, ett riktigt jävla psykfall som givetvis är olämplig som terapeut. Eller vad tycker du?
Citera
2025-02-17, 13:50
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Du trollar bara och har inget vettigt att komma med . Du klarar inte ens av att för en seriös diskussion med väl underbyggda argument. Håll dig till sadisttråden där får du medhåll av naziister och svagbegåvade.

Det är ju du som inte diskuterar? Även du underlåter att svara på frågor och diskuterar istället mig. Som 587005873589735 ggr redan sagt så är jag inte ämnet i tråden. Skärp dig, för fan.

Vi tar det igen! Gör ett försök! 1) vad är det som negligeras? 2) kan jämnåriga barn grooma varandra? 3) på vilket sätt negligerar Dumpen att även s.k. unga vuxna groomar barn? 4) vet du att Bertil 59 måste låtsas vara Lukas 16 eller det nåt du bara tror?

Kom igen nu! Du som manar till seriös diskussion. Svara på frågorna - prata inte om mig!
Senast redigerad av PROLIFIC 2025-02-17 kl. 13:57.
Citera
2025-02-17, 14:43
Medlem
entilllirares avatar
Sexuellt aggressiva fjortisar som bjuder ut sig till höger och vänster till män får napp utan dröjsmål. Dumpen har bekräftat tesen. Var det någon som tvivlade? Biologi trumfar politik?

Det är som i Odysséen. Rätt stora likheter faktiskt. Dräper män bildligen och bokstavligen med sirénsång. Höll de på med utpressning och ekonomisk brottslighet på den där ön också? Var ett tag sen...

De lockar med sexuellt mogna och påstridiga tjejer som tekniskt sett är off limits. Men inte i Tyskland eller Italien förstås, fast det är petitesser. Och som inte finns på riktigt. Som är karaktärer skapade för att skada, utpressa och håva in pengar. Ganska crazy ändå, typ anarkiskt. De gillar inte ordet medborgargarde men skulle ha med sig en dunk bensin och tändstickor om inte opinionen var så jävla politiskt korrekt.
Citera
2025-02-17, 14:51
Medlem
Citat:
Jag minns två gäddor som segade och hade sig med barnkontot, men likväl hade de suttit och snuskat sig med vad det trodde var ett barn under 15. Det underlättar om du faktiskt läser de inlägg du citerar och svarar på. Det blir jävligt tjötigt att ständigt behöva upprepa sig. Jag kommer på två gäddor som lockats fram med äldre konton - en ganska intetsägande man i blå tröja (som jag tror skulle träffa en pojke) och det där aset i Göteborg (?) som var riktigt jävla otrevlig när han chattade med vad han trodde var en flicka under 15 och betydligt trevligare mot ett äldre konto. Du som har koll - gör gärna en lista på alla gäddor som lurats fram med ett äldre konto. Vore mycket uppskattat!

Terapeuten har jag ingen större koll på p.g.a. inte en formell gädda men en gränslös galenpanna låter det som? Eller nä, ett riktigt jävla psykfall som givetvis är olämplig som terapeut. Eller vad tycker du?
Tänker enbart på en sak - dumpen säger själva att de exponerar de som söker barn i sexuellt syfte. Ingen av ovanstående har gjort det, men ändå blivit uthängda.
Citera
2025-02-17, 16:17
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Sedab drämmer Dumpen till med publicering av en 2 år gammal konfrontation (565). Varna omgivningen? Vilket jävla SKÄMT!!! Har han inte varit någon fara de senaste 2 åren då??

Utmärkt kommentar som inte går att argumentera emot sett till Dumpens eget uttalade syfte och logik. Huvudsyftet med utpekande har ju Sara sagt är detta med att varna omgivningen. I samband med #565 skrev Dumpen att han "legat i frysen jättelänge utan någon speciell anledning, det har bara blivit så".

Så blev det, bara. Och så mycket för Dumpens varningssyfte.
Citera
2025-02-17, 16:26
Avstängd
Citat:
Det är ju du som inte diskuterar? Även du underlåter att svara på frågor och diskuterar istället mig. Som 587005873589735 ggr redan sagt så är jag inte ämnet i tråden. Skärp dig, för fan.

Vi tar det igen! Gör ett försök! 1) vad är det som negligeras? 2) kan jämnåriga barn grooma varandra? 3) på vilket sätt negligerar Dumpen att även s.k. unga vuxna groomar barn? 4) vet du att Bertil 59 måste låtsas vara Lukas 16 eller det nåt du bara tror?

Kom igen nu! Du som manar till seriös diskussion. Svara på frågorna - prata inte om mig!

Du sparkar in öppna dörrar , så korkat!
1.Jämnåriga och unga vuxna negligeras.
2. Det är det vanligaste.att jämnåriga groomar. I vilken värld lever du??
3.För att de förekommer ytterst sällan som dumpen hänger ut unga vuxna.
€. Här behöver man inte vara raketforskare för att förstå att Bertil 59 är rökt om han försöker ragga på Lisa 14. Självklart regnar han sig som Lukas 16. Vad lever du i för värld?? Vad är det du inte förstår? OMG!!!
Citera
2025-02-17, 16:39
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Tänker enbart på en sak - dumpen säger själva att de exponerar de som söker barn i sexuellt syfte. Ingen av ovanstående har gjort det, men ändå blivit uthängda.

De har suttit och snuskat och planerat träffar med vad de tror är barn under 15 men fegat ur/ghostat när träff närmat sig. Det stämmer. Kan du inte sammanställa en lista på alla gäddor som blivit utlurade på träff av ett äldre konto? Vore mycket uppskattat!

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du sparkar in öppna dörrar , så korkat!
1.Jämnåriga och unga vuxna negligeras.
2. Det är det vanligaste.att jämnåriga groomar. I vilken värld lever du??
3.För att de förekommer ytterst sällan som dumpen hänger ut unga vuxna.
€. Här behöver man inte vara raketforskare för att förstå att Bertil 59 är rökt om han försöker ragga på Lisa 14. Självklart regnar han sig som Lukas 16. Vad lever du i för värld?? Vad är det du inte förstår? OMG!!!

1) på vilket sätt negligeras jämnåriga och unga vuxna (och hur deffar du "unga vuxna"?)?
2) kan jämnåriga, d.v.s. barn, verkligen grooma varandra?
3) varför är det sällan Dumpen publicerar unga vuxna tror du? (har du tagit en titt på deras rättsbevakning f.ö.? - kommentar?)
4) har du belägg för detta?
Citera
2025-02-17, 16:59
Medlem
Citat:
De har suttit och snuskat och planerat träffar med vad de tror är barn under 15 men fegat ur/ghostat när träff närmat sig. Det stämmer. Kan du inte sammanställa en lista på alla gäddor som blivit utlurade på träff av ett äldre konto? Vore mycket uppskattat!
Är inte din sekreterare. Poängen är att dumpen publicerar allt möjligt för att dra in cash och skiter blankt i det de själva säger är deras ändamål. Han som stämt de är ett exempel.
De offrar liv för swishpengar som sedan bränns utan att göra upp för sig.
Simpla, motbjudande, kriminella. Varken mer eller mindre.
Citera
2025-02-17, 17:04
Avstängd
Citat:

1) på vilket sätt negligeras jämnåriga och unga vuxna (och hur deffar du "unga vuxna"?)?
2) kan jämnåriga, d.v.s. barn, verkligen grooma varandra?
3) varför är det sällan Dumpen publicerar unga vuxna tror du? (har du tagit en titt på deras rättsbevakning f.ö.? - kommentar?)
4) har du belägg för detta?

Kolla dumpens rättsbevakning och sen kan du gå å lägga dig!!
Där har du svar på alla dina idiotfrågor. Håll dig till sadisttråden , där passar du bäst!!
Citera
2025-02-17, 17:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Är inte din sekreterare. Poängen är att dumpen publicerar allt möjligt för att dra in cash och skiter blankt i det de själva säger är deras ändamål. Han som stämt de är ett exempel.
De offrar liv för swishpengar som sedan bränns utan att göra upp för sig.
Simpla, motbjudande, kriminella. Varken mer eller mindre.

Nej, du är inte min sekreterare. Korrekt. Men du, för den goda diskussionens skull kan du väl ändå komma med belägg som styrker det du säger?

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Kolla dumpens rättsbevakning och sen kan du gå å lägga dig!!
Där har du svar på alla dina idiotfrågor. Håll dig till sadisttråden , där passar du bäst!!

Sluta nu. Svara på mina frågor och fjamsa inte ur som en jävla sillmjölke. Vill du diskutera eller inte? Vänligen svara på fråga 1-4 i mitt av dig citerade inlägg och sluta lölja dig.
Citera
2025-02-17, 17:30
Medlem
Citat:
Nej, du är inte min sekreterare. Korrekt. Men du, för den goda diskussionens skull kan du väl ändå komma med belägg som styrker det du säger?
Öh? Läs en gång till... Han som stämt dumpen är ett klockrent exempel!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in