2025-02-10, 22:48
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Visst, men det räcker med att ett av brotten inte år preskriberat när man får tag i kräket för att låsa in den vite mannen. Sedan lär man visst fundera på att ta bort preskriptionstiden för sexköp.

Knappast. Däremot hoppas man att Polis i vilket land han nu befinner honom kan hitta honom och delges så att tiden förlängs med en 15 år eller något sådant.
Citera
2025-02-10, 22:49
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
Inga nyheter kring flyktingens whereabouts?

Han håller sig undan allt och alla och media har tröttnat och hittat nya skandaler att göra clickbaits av, får man förmoda.

Jo Örebro är ju kännt för saker som smäller högre än Dermots handjob numera.
Citera
2025-02-12, 05:05
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Knappast. Däremot hoppas man att Polis i vilket land han nu befinner honom kan hitta honom och delges så att tiden förlängs med en 15 år eller något sådant.

Hade varit rätt kul att få en intervju av honom på okänd plats. Vänstermaffian hade nog vänt ut och in på sig av ren ilska. Det behövs en debatt kring vår märkliga lagstiftning.
Citera
2025-02-13, 11:51
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Hade varit rätt kul att få en intervju av honom på okänd plats. Vänstermaffian hade nog vänt ut och in på sig av ren ilska. Det behövs en debatt kring vår märkliga lagstiftning.
Vänstern gör ju allt de kan för att skydda kräket, men vad som gör mig orolig är att det skrivs allt mindre om jakten på brottslingen i media - det här duger inte. Vi måste prioritera frågor. Det här rör sig ju om en av svensk historias värsta sexualförbrytare. Hen skall jagas, jagas och jagas tills vi får tag i henom.
Citera
2025-02-13, 12:59
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Vänstern gör ju allt de kan för att skydda kräket, men vad som gör mig orolig är att det skrivs allt mindre om jakten på brottslingen i media - det här duger inte. Vi måste prioritera frågor. Det här rör sig ju om en av svensk historias värsta sexualförbrytare. Hen skall jagas, jagas och jagas tills vi får tag i henom.
Och om dej rör det sej om Svedalas mest oupplysta person, ni borde dela cell
Citera
2025-02-13, 18:18
Medlem
Tidigare jurymedlemmen sätts under lupp i ”Efterlyst”-premiären
Den tidigare Let's Dance-juryn Dermot Clemenger har gått under jorden sedan han erkände sig skyldig till hela trettio sexköp. När Efterlyst kommer tillbaka med en ny säsong på Viaplay tar programledaren Hasse Aro en närmare titt på situationen.

Premiär för ny säsong av ”Efterlyst” – vad händer med Dermot Clemenger?
På torsdagen den 13 februari är det efterlängtad säsongspremiär för Efterlyst på Viaplay och TV3, och då kommer tittarna att få fullt upp med uppmärksammade fall när Hasse Aro leder dem genom de senaste stora brotten i Sverige. Dels kommer säsongspremiären att ge oss en djupdykning i den omskakande skolskjutningen i Örebro och TV-profilen Dermot Clemengers sexköp.

https://www.realitytopp.se/nyhet/viaplay-efterlyst-synar-fallet-dermot-clemenger-pa-flykt-efter-sexkopen

Men på riktigt. Senaste stora brotten i Sverige? Och förresten, vi kommer även djupdyka i Sveriges största mass skolskjutning nånsin. Här snacka vi prioriteringar. Herregud!!
Citera
2025-02-13, 21:37
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan81
En av Europas mest hatade män😂. Hur många utanför Sveriges gränser vet ens vem han är?

Jag vet. Men golare har inga polare som bekant… go Dermont, go!
Citera
2025-02-14, 00:15
Medlem
Lite småduktigt av honom att fortfarande hålla sig undan.

Ingen aning om hur sånt fungerar men han måste ju få cash av någon för uttag/köp lämnar ju elektroniska spår.

Det fanns väl ett sånt tv program när jag tänker efter? Där det gällde att hålla sig borta från snuten...
Citera
2025-02-14, 01:15
Medlem
Go Dermot go!! Veckorna och månaderna går, fortsätt så 💪
Citera
2025-02-14, 15:46
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Go Dermot go!! Veckorna och månaderna går, fortsätt så 💪

Dermot kan göra ett eget tv-program, ” Lets Escape”

100 tips hur man undviker lagen, indrivning och delgivning.

Kanske en undertitel till programmet på tv som heter ” Kronofogden knackar på ” If you can’t pay - we take it away….

Aja, fram till januari kan han köra lite danskurser på puben, lite tjocka tanter och ölstinna irländare beöver säkert lite kurs i two-step country style. Passar fint på den irländska landsbygden mellan höns och gödselstackar.
Citera
2025-02-16, 22:24
Medlem
Citronfrommages avatar
Jag älskar män som tror att kvinnor säljer sex för att de är kåta och älskar att ha sex - det är sinnebilden av att vara delusional!

Från NA angående en av salongerna där Spermot Slemminger har varit mycket:
"Flera av kvinnorna som jobbade på salongen i Örebro levde under svåra ekonomiska förhållanden. De arbetade tolv timmar om dagen, sju dagar i veckan, för en lön som ligger under existensminimum. Kvinnorna saknade egna bostäder och tvingades sova på thaisalongen.

”Jag bor på salongen för att jag har ingen annanstans att bo. Jag är på salongen hela dagen om jag inte går ut och handlar”, säger en kvinna.
Kvinnorna beskriver i förhören att de erbjuder sextjänster eftersom de annars inte skulle ha tillräckligt med pengar för att överleva vardagen."

https://www.na.se/2025-02-16/misstanken-lotteri-gjorde-dem-till-slavar/?shareSource=iossharebutton
Citera
2025-02-17, 01:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Jag älskar män som tror att kvinnor säljer sex för att de är kåta och älskar att ha sex - det är sinnebilden av att vara delusional!

Från NA angående en av salongerna där Spermot Slemminger har varit mycket:
"Flera av kvinnorna som jobbade på salongen i Örebro levde under svåra ekonomiska förhållanden. De arbetade tolv timmar om dagen, sju dagar i veckan, för en lön som ligger under existensminimum. Kvinnorna saknade egna bostäder och tvingades sova på thaisalongen.

”Jag bor på salongen för att jag har ingen annanstans att bo. Jag är på salongen hela dagen om jag inte går ut och handlar”, säger en kvinna.
Kvinnorna beskriver i förhören att de erbjuder sextjänster eftersom de annars inte skulle ha tillräckligt med pengar för att överleva vardagen."

https://www.na.se/2025-02-16/misstanken-lotteri-gjorde-dem-till-slavar/?shareSource=iossharebutton

Det värsta av allt är att det finns människor som tar honom i försvar trots detta bistra faktum.

Livet var ingen dans (ni fattar ironin) på rosor direkt för de anställda på den där salongen.

Hur ofta sprang han där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in