Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Igen visar du på ingenting,
Jag försöker förklara för dig att de källor som du menar bevisar att källorna som säger att Brigitte föddes som kvinna, är samma källor vars autenticitet du vill bevisa.
Du fattar fortfarande inte?
Citat:
vad för källor finns att Birgitte skulle varit född med annat kön?? Vad hette personen då?
Jag har fortfarande inte påstått att Candace har rätt i det hon lägger fram i sina framställningar, bara att OM hon har rätt så är det minst sagt intressant för var och en som värnar om demokrati, transparens och rättssamhälle.
Att det finns ett stort antal frågetecken kring paret Macron som måste rätas ut innan det hela i så fall kan avföras.
Citat:
Så utan källor som motsäger att Birgitte föddes som ett flickebarn är du samma lögnare som du är i alla trådar.
Det är DU. kjellkritisk, som står för lögnerna. Jag har aldrig ljugit i det här forumet.
Aldrig.
Citat:
Eller är det samma juvenila tramsande för att slippa svara på något som du inte har intellektuell förmåga att diskutera!!
Jag börjar mer och mer undra om du ändå inte trots allt lider av någon form av begåvningshandikapp.
Eller om du går på- och av olika droger.
Vet du det själv? Har du koll på det?