2025-02-16, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-12-31
Hon fick namnet hinken efter att det kom ut hur många hon haft sex med. Tror hon har legat med över 10 pers

Hon är ju 25 år så det snittar en per år ungefär. Sen så verkar det vara så att ordet "hink" inte används i Skåne. Så detta är något som har kommit till Anjo genom lögn eller fantasi eller så har han ljugit i hop det själv. Han har en fru och två döttrar Anjo. Det ska han tänka på.

Har Linnea polisanmält Anjo?
Citera
2025-02-16, 12:08
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-12-31
Hon fick namnet hinken efter att det kom ut hur många hon haft sex med. Tror hon har legat med över 10 pers

WOW! Vad många!!!!! herregud….har du ett sånt där ”modem” som sprakar när du kopplar upp dig på internet? Din kvinnosyn hintar om att du är fast i en gången tid..
Citera
2025-02-16, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
I din incel-hjärna förstår man naturligtvis att det inte går ihop att unga tjejer bejakar sin sexualitet.

Är du möjligtvis likadan som Anjo?

Usch, bejakar är sånt som Lennart Bladh gör

Citera
2025-02-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hon är ju 25 år så det snittar en per år ungefär. Sen så verkar det vara så att ordet "hink" inte används i Skåne. Så detta är något som har kommit till Anjo genom lögn eller fantasi eller så har han ljugit i hop det själv. Han har en fru och två döttrar Anjo. Det ska han tänka på.

Har Linnea polisanmält Anjo?

Det undrar jag också om Anjo är anmäld eller någon av dom andra som diskuterat dramat?
Citera
2025-02-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det undrar jag också om Anjo är anmäld eller någon av dom andra som diskuterat dramat?

Det blir ju civilmål då, men jag tror att Linnea skulle få Anjo dömd och få skadestånd av honom. För han har ju inget utgivningstillstånd så han kan inte hålla på så där. Det vore intressant. Annars vet jag inte om man kan anmäla honom för något mer? Det var något om att bostadsuppgifter, alltså var någon är skriven.
Citera
2025-02-16, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det kommer handla om brottslingens känslor och hur dåligt han mår och inget annat. Det kommer säkert bli lite förminskade av händelsen och hänga ut folk med.

Då behöver du inte se filmen eftersom du vet vad som kommer hända.
Själv kommer jag se den och sen komma med ris eller ros.
Citera
2025-02-16, 13:04
Medlem
Citat:
Det blir ju civilmål då, men jag tror att Linnea skulle få Anjo dömd och få skadestånd av honom. För han har ju inget utgivningstillstånd så han kan inte hålla på så där. Det vore intressant. Annars vet jag inte om man kan anmäla honom för något mer? Det var något om att bostadsuppgifter, alltså var någon är skriven.

Jag har fått för mig att varken Chrille eller Linnea vill anmäla Anjo och dom andra, men sen om det är så det vet jag inte.
Ibland kanske vi här inne på Flashback tycker & tänker mer om vad som borde göras.
Citera
2025-02-16, 13:24
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Det kan ju lika gärna bli åtal (åklagardrivet) i så fall, eftersom det handlar om grovt förtal med stor spridning.
Jag hoppas hon har anmält, hon har nog goda möjligheter att få honom dömd.
Citera
2025-02-16, 13:28
Medlem
Vet någon när vilket datum hans film ska släppas? Och varför är han så tyst helt plötsligt.
Citera
2025-02-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan ju lika gärna bli åtal (åklagardrivet) i så fall, eftersom det handlar om grovt förtal med stor spridning.
Jag hoppas hon har anmält, hon har nog goda möjligheter att få honom dömd.

Det tror jag att hon har. Har du ett hum hur många av hans videos han har förtalat henne i, på ett ungefär?
Citera
2025-02-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
Vet någon när vilket datum hans film ska släppas? Och varför är han så tyst helt plötsligt.

Han kanske är lite deppig över att folk gör videos om han på internet eller juste, det är inget som man kan bli ledsen över enligt Anjo
Citera
2025-02-16, 13:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo

Den 1 mars har han sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in