Är 48, har två barn i skolåldern. Skild. Gillar golf, alpint, sportbilar. Behöver inte snö där jag bor.
Barnen behöver 10 år till av mig. Men om 10 år är mina föräldrar döda (troligen) och barnen har flyttat hemifrån. Har inga syskon. Ett fåtal vänner och vi träffas mest på den årliga skidresan.
Jag uppskattar milt klimat så jag siktar in mig på Skåne, Västkusten, Öland och Gotland.
Var är det mest värde för pengarna? Bor gärna en bit in i landet. Behöver inte vara kustnära men det är en fördel.
Älskar Kåseberga. Ystad.
Tar gärna emot tips på underskattade områden.
Ps. Förutom milda vintrar så är fina golfbanor och låga huspriser ett plus.
Brösarp/bösarp och liknande små orter i Skåne kanske kan passa er ?
Fint. Är nog ungefär vad vår villa här är värd. Men kanske lite stort för en ensamvarg? Kan kanske skaffa ett stort umgänge som pensionär men det känns inte så sannolikt.
Fint. Är nog ungefär vad vår villa här är värd. Men kanske lite stort för en ensamvarg? Kan kanske skaffa ett stort umgänge som pensionär men det känns inte så sannolikt.
Är 48, har två barn i skolåldern. Skild. Gillar golf, alpint, sportbilar. Behöver inte snö där jag bor.
Barnen behöver 10 år till av mig. Men om 10 år är mina föräldrar döda (troligen) och barnen har flyttat hemifrån. Har inga syskon. Ett fåtal vänner och vi träffas mest på den årliga skidresan.
Jag uppskattar milt klimat så jag siktar in mig på Skåne, Västkusten, Öland och Gotland.
Var är det mest värde för pengarna? Bor gärna en bit in i landet. Behöver inte vara kustnära men det är en fördel.
Älskar Kåseberga. Ystad.
Älskar Kåseberga. Ystad.
Varfär tror du föräldrarna kommer att dö inom 10 år? Folk lever tills de blir 100 numera...
Kungälv borde vara nåt för dig.
Västkusten, 4 mil norr om Gbg, finns allt fr system till sjukhus.
Härliga bad ett stenkast bort och bra kommunikationer.
Mycket vackert! Å det doftar nybakade KAKOR jämt! Gbg kex ligger där.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!