2025-02-15, 13:25
  #205
Medlem
Crapmagics avatar
Varför kan inte kungabarnbarn få normala namn, Madelaine är normalt och inte högfärdigt, Prinsessan Anna t.ex vore lämpligt, tyvärr finns det inga white trash namn vad jag kan komma på, om det är en kille däremot, ett problembarnsnamn på J, prins-Jimmie, prins-Jens
Citera
2025-02-15, 15:42
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför kan inte kungabarnbarn få normala namn, Madelaine är normalt och inte högfärdigt, Prinsessan Anna t.ex vore lämpligt, tyvärr finns det inga white trash namn vad jag kan komma på, om det är en kille däremot, ett problembarnsnamn på J, prins-Jimmie, prins-Jens
Inse är väl inte så högfärdigt?
Citera
2025-02-15, 17:55
  #207
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför kan inte kungabarnbarn få normala namn, Madelaine är normalt och inte högfärdigt, Prinsessan Anna t.ex vore lämpligt, tyvärr finns det inga white trash namn vad jag kan komma på, om det är en kille däremot, ett problembarnsnamn på J, prins-Jimmie, prins-Jens

Prinsessan Tindra vore något! Sedan bror Prins Liam. Skulle nog få många föräldrar att le. När de namnet direkt inte blev WT längre.
Citera
2025-02-16, 19:05
  #208
Medlem
fonders avatar
Kommer hon, precis som sin mor, bli eskort i NY?
Citera
2025-02-16, 19:49
  #209
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Ines var ett oväntat val av namn måste jag säga. Det var dock på tiden att Västerbotten fick en hertiginna.
Bara 62 år sedan sist, kungens nazimamma, hon med korven, var heriginna av Västerbotten. Finns hinkvis med landskap som aldrig haft vare sig hertig eller hertiginna.
Citera
2025-02-17, 10:22
  #210
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Det är komiskt.
Kan man verkligen skylla detta på dyslexi?
Han hade väl hört namnet innan han läste fel?
Kanske kungen är lite inavlad och dum?
Många kungar är faktiskt inavlade för de gifter sig bara med prinsessor.
Nog är han inavlad alltid!
Citera
2025-02-17, 14:24
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför kan inte kungabarnbarn få normala namn, Madelaine är normalt och inte högfärdigt, Prinsessan Anna t.ex vore lämpligt, tyvärr finns det inga white trash namn vad jag kan komma på, om det är en kille däremot, ett problembarnsnamn på J, prins-Jimmie, prins-Jens

Ines är ju ett otroligt vanligt namn idag. Återfinns i alla samhällsklasser skulle jag säga.
Citera
2025-02-17, 17:12
  #212
Medlem
Varför Inez med Z?
Citera
2025-06-07, 10:45
  #213
Medlem
Larasofts avatar
Liknar Alexander
Citera
2025-06-07, 14:17
  #214
Moderator
Dr Kings avatar
Fredag den 13 juni är det dags för dop av prinsessan Ines. Man undrar hur de tänkte när de valde just fredag den 13. Man får också hoppas att prällen Johan Dalman har tränat mycket på hennes namn så att han inte säger det fel likt farfar knugen.

Man kan också räkna med att Chris kommer att dyka upp i mörka solbrillor för att dölja en bakfylla och att han då och då somnar till i kyrkan.

https://www.kungahuset.se/arkiv/pressmeddelanden/2025-04-14-prinsessan-ines-dop
Citera
2025-06-07, 17:39
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Liknar Alexander
En kopia av Alexander! Därmed blir hon nog lik drottning Silvia så småningom.

Mörkbruna ögon och mörkt hår.
Citera
2025-06-07, 17:54
  #216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
En kopia av Alexander! Därmed blir hon nog lik drottning Silvia så småningom.

Mörkbruna ögon och mörkt hår.

Eller sin mamma, Sofia har stora likheter med en ung Silvia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in