Citat:
Ursprungligen postat av
Styrkelyftare
Ines var ett oväntat val av namn måste jag säga. Det var dock på tiden att Västerbotten fick en hertiginna.
Bara 62 år sedan sist, kungens nazimamma, hon med korven, var heriginna av Västerbotten. Finns hinkvis med landskap som aldrig haft vare sig hertig eller hertiginna.