2025-02-15, 12:26
  #337
Medlem
Ezzelinos avatar
Såg stressigt ut för Weng i tekniken.
Citera
2025-02-15, 12:28
  #338
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Maja åker ingenting mer än individuell sprint på VM.
Citera
2025-02-15, 12:28
  #339
Medlem
Forsberg din jävla fåne.
Citera
2025-02-15, 12:28
  #340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Ebba vinner din fåne
Tack för komplimangen. Den som sa det han var det. Weng låg före vid nästa passage, 3,8 km, men nu har Ebba vänt igen. Inte mitt fel att du inte kan orkar kolla live timing.
Citera
2025-02-15, 12:29
  #341
Medlem
Metallharrys avatar
Foppa är tidigt på likören. "Linn Svahn har gått ikapp Fossesholm, Nej Theodorsen!" Nej, det är Fosse som är ikapp Maja.
Citera
2025-02-15, 12:29
  #342
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag googlade. Hon är 1.51 cm

Precis. Har för mig att dvärgväxt brukade definieras som de under 150, men man kan också läsa sig till att kortväxt räknas man till under 158
__________________
Senast redigerad av Addhoc 2025-02-15 kl. 12:32.
Citera
2025-02-15, 12:29
  #343
Medlem
Ezzelinos avatar
Målfoto mellan Dahlqvist och Fossesholm:

https://www.caledoniasigns.co.uk/image/cache/catalog/57892-1000x1000.jpg

Ebba A. går mot vinst om hon inte faller.
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2025-02-15 kl. 12:32.
Citera
2025-02-15, 12:32
  #344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Precis. Har för mig att dvärgväxt brukade definieras som de under 150, men man kan också lösa sig till att kortväxt räknas man till under 158
Hon har så otrolig korta ben
Citera
2025-02-15, 12:33
  #345
Medlem
Förstasträckan på stafetten är vikt för Linn om inget oförutsett inträffar.
Citera
2025-02-15, 12:33
  #346
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Per Forsberg ger mig stress
Citera
2025-02-15, 12:33
  #347
Medlem
Harald99s avatar
Kassaskåpssäkert för Ebba. 12 sekunder före vid 7,5km.
Citera
2025-02-15, 12:34
  #348
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metallharry
Foppa är tidigt på likören. "Linn Svahn har gått ikapp Fossesholm, Nej Theodorsen!" Nej, det är Fosse som är ikapp Maja.
Obegripligt att karln får behålla jobbet. Noll koll varken på åkare eller tider och avstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in