Citat:
Ursprungligen postat av
Auric
Och vilka fredsstyrkor tror du det kan bli, om det nu ska bli några? Kinesiska? Trump betraktar Kina som största hotet mot USA, så det är knappast troligt att han accepterar. Efter Trumps agerande mot Europa så är styrkor från Nato-länder knappast aktuella, dels kan Trump inte utlova sådana (det har han inte mandat till) och framförallt är det knappast något land som vill ställa upp. Lutar nog mest åt indiska eller afrikanska förband om Trump och Putin ska kunna enas.
Men det är fortfarande fullständigt befängt att du tycker att anfallskrig ska löna sig och att aggressorn saknar ansvar för sitt handlande.
Visst, trupper från Indien och de flesta länderna från den afrikanska kontinenten kan säkert Putin gå med på. Även om jag tror att Putin hellre går med på kinesiska (som jag personligen inte tror att Trump motsäger sej eftersom det egentligen inte är ett hot mot USA att ha dessa i Ukraina som du säger) eller vitryska som jag skrivit tidigare.
Du har missuppfattat de verkliga orsakerna till konflikten. Du och andra russofober i denna tråd har vänt dövörat till och vägrat förstå. Men det är till din förlust. Du kan dock säkert hitta de verkliga orsakerna i andra trådar här på fb, inlägg skrivna av förnuftiga människor.