Citat:
Jag modererade mig själv enligt din tidigare uppmaning att inte diskutera dig, vilket du har rätt i.
Könar du mig? 
Nåväl, jag är inte ämnet i tråden. Kamma dig nu.
Jag har redan tittat på panngäddan och hur han smörade på med en tjej i sjuan. Den typiske "snälla" slowgroomern. Barnet har det svårt hemma, kan inte sova p.g.a. av bråk. Hade hon bott närmare gäddan så hade hon fått sova tryggt hos honom. Blablabla. Om det inte var för den detaljen att han hade en sambo vid tillfället Ett vider till panngädda tycker jag. Mitt "egenvärde" (vet du ens vad det betyder?) har inte så med mycket det här att göra, däremot så borde han kanske tänkt på värdet av sin samborelation istället för att utnyttja trasiga småjäntor?
Ännu en till synes vanlig man som har sambo och arbete och väljer att sätta allt på spel för träff med en liten tjej. Nu har panngäddan legat i frysen väldigt länge. Det tycker jag är konstigt. Varför dra ut på en publicering två år? Men Dumpen visar återigen att det finns en uppsjö gäddor där ute.

Nåväl, jag är inte ämnet i tråden. Kamma dig nu.
Jag har redan tittat på panngäddan och hur han smörade på med en tjej i sjuan. Den typiske "snälla" slowgroomern. Barnet har det svårt hemma, kan inte sova p.g.a. av bråk. Hade hon bott närmare gäddan så hade hon fått sova tryggt hos honom. Blablabla. Om det inte var för den detaljen att han hade en sambo vid tillfället Ett vider till panngädda tycker jag. Mitt "egenvärde" (vet du ens vad det betyder?) har inte så med mycket det här att göra, däremot så borde han kanske tänkt på värdet av sin samborelation istället för att utnyttja trasiga småjäntor?
Ännu en till synes vanlig man som har sambo och arbete och väljer att sätta allt på spel för träff med en liten tjej. Nu har panngäddan legat i frysen väldigt länge. Det tycker jag är konstigt. Varför dra ut på en publicering två år? Men Dumpen visar återigen att det finns en uppsjö gäddor där ute.
Jo jag vet upprörande, på riktigt, men dessa hala typer. Men jag vänder mig mot att grisa ner mig i den sortens detaljer mer än nån gång då och då för att man behöver statuera ett exempel. Att man blir upprörd och inte gör något, förutom att swisha dumpen är falsk trygghet enligt mig.
Dumpen handlar jävligt mycket om folks känslor och det stannar liksom där. Och kvar är faktumet att dom skiter, i det jag fortfarande är stolt över att leva i land som har, rättssäkerhet. Det kostar så klart, att massa gäddorna ibland ostraffat kan äckla sig, men det är värt det enligt mig.
Jag kanske inte skulle tycka det om jag själv varit utsatt, men återigen, jag kommer aldrig tycka att den som är mest upprörd ska stifta lagar, sköta polisens eller domstolens jobb.
Jag tror inte egentligen att jag behöver skriva det ovan, det är ju fan självklarheter.

(förutom de gäddor som snackar med mammorna som bjuder ut sina barn)