Citat:
Ursprungligen postat av
snasavglas
Alltså, att han började skjuta vilt omkring sig tycker jag är problematiskt...
Jag vet inte om ni som skriver här över huvud taget läst vad som hittills framkommit om honom i media, eller om ni helt bortser från det. Jag kommer inte lyckas övertyga någon här om att försöka tänka lite bredare än "autists gonna autist" men jag är säker på att bilden kommer klarna när familjen är redo att berätta.
Jag ser också en problematik i hans beteende, han verkar definitivt inte neurotypisk i mina ögon.
Jag har även läst det du skriver och anser att du har väldigt bra tankar och inlägg, men så känner jag även kring det
Mellanting skriver så det känns märkligt att ni inte hittar varandra i den här diskussionen.
Därav ber jag dig att bena ut vad du menar när du skriver om hans problematik i vuxen ålder!
Mellanting menar att symtomen kan ha blommat ut i tonåren och inte varit särskilt framträdande i lägre ålder, men du menar att med tanke på hans problematik i vuxen ålder så måste symtomen varit tydliga redan i lägre ålder.
Så min fråga är, kan du specificera vilka dessa symtomen är?
Vad är det i hans vuxna problematik som du anser måste varit tydligt framträdande i lägre ålder?