2025-02-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Jag har varit i Tyskland dagarna efter liknande dåd där det var dödsoffer. Vad gör tyskarna då? Jo, de går i demonstrationståg mot vit rasism mot minoriteter. Maken till självutplånande folk får du leta efter, till och med värre än vi svenskar. Såvida inte någon styr upp skutan snart så är Tyskland snart en failed state. Det är det sanna arvet efter Merkel.

Du glömmer väl inte att Tysklands historia?
Citera
2025-02-14, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Ett solklart fall och rättvisa mot offren borde planeras in redan till helgen.

Arkebusering på stadstorget inför öppen ridå.
Snabbt, effektivt, rättvist och framförallt billigt för skattebetalare som slipper betala för advokat och rättegångskostnader samt för husrum.
Tycker att en giljotin är mer avskräckande, användes flitigt under andra världskriget på medlemmar ur Vita Rosen.

Rätt sjukt att våra svenska medier knappt rapporterar om detta, men det var väl säkert en av Magdas gossar som ställde till det och då skall det tystas ned.

Är det någon som har dött för övrigt?
Citera
2025-02-14, 11:12
Medlem
Citat:
Ett solklart fall och rättvisa mot offren borde planeras in redan till helgen.

Arkebusering på stadstorget inför öppen ridå.
Snabbt, effektivt, rättvist och framförallt billigt för skattebetalare som slipper betala för advokat och rättegångskostnader samt för husrum.

Ja. Lika bra att göra processen kort.
Citera
2025-02-14, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Kan ske 10 terrorattacker per vecka i det där landet, AFD kommer hamna på 15% ändå! Måste ju vara riggade val vid det här laget? Känns som AFD ska ha 30% minst
AfD bidrar till att det blir mer terrorattacker så varför skulle det ena utesluta det andra?

Högerextrem degenerat utförde förmodligen det värsta terrorattentatet i Sverige rätt nyligen men det skiter ni hycklare fullständigt i då det var väl "inte renrasiga och kommunister" som omkom.

Citat:
Jag har varit i Tyskland dagarna efter liknande dåd där det var dödsoffer. Vad gör tyskarna då? Jo, de går i demonstrationståg mot vit rasism mot minoriteter. Maken till självutplånande folk får du leta efter, till och med värre än vi svenskar. Såvida inte någon styr upp skutan snart så är Tyskland snart en failed state. Det är det sanna arvet efter Merkel.
Eller så har tyskarna lite mer iq än stolpskott som dig och tänker långsiktigt. Rasism, fascism, förtryck mot minoriteter leder oundvikligen till mer våldsdåd, kaos och instabilitet i längden. Det är just därför Sverige är skonat från mycket terror då Sverige rent generellt inte är rasistiskt (även om högerextrema vill ändra på det då man vill ha kaos, för att kamma hem billiga politiska poäng och kunna säga "titta jag hade rätt!" utan att bidra ett dyft till vare sig Sverige eller medborgarna i landet), utan värnar om mänskliga rättigheterna. Sverige valde själv att ha invandring, Välkomnade folket. Så man får komma fram till en fredlig och humanistisk lösning, vilket Sverige gör bra till stor del, men en del destruktiva krafter vill ändra på detta genom kollektiv bestraffning, utfrysning, mobbning, hat och förtryck mot diverse etniciteter.

Bland det värsta terrorattentatet Sverige haft är utfört av "rasrena" högerextrema arier. Fakta går emot det flashbacks minoritet nazipack försöker förgifta folks sinnen med, tyvärr. Folk synar era bluffar, än hur bra ni förvrider sanningen. Dags att acceptera att ni har fel och folket ni avskyr har rätt i slutändan.
Senast redigerad av EpicUsername 2025-02-14 kl. 11:21.
Citera
2025-02-14, 11:15
Medlem
Många på flashback stoltserar med att de inte
följer med i SVT, Aftonbladet så vad spelar
det då för roll? . Det har tydligt framkommit att
han var afghan och känd av polisen sedan tidigare. Jag tycker inte att de har försökt frisera något
Citera
2025-02-14, 11:21
Medlem
Mentideros avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Du glömmer väl inte att Tysklands historia?

Tyskar är i likhet med Sverige och andra länder skuldbelagda och pådyvlade en skuld de inte har gällande rasism, som ju är lka utbredd i Afrika eller Mellanöstern.

Hjärntvättade att underkasta sig "globalisering" och nationers upplösning.
Citera
2025-02-14, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Tyskar är i likhet med Sverige och andra länder skuldbelagda och pådyvlade en skuld de inte har gällande rasism, som ju är lka utbredd i Afrika eller Mellanöstern.

Hjärntvättade att underkasta sig "globalisering" och nationers upplösning.
Ren propaganda och nonsens. Ni propagandister försöker inte ens längre, så kassa ni blivit med er agenda och propaganda.

Sverige är en nation som drivs av mänskliga rättigheter, rasism är så osvenskt det går att bli. Majoriteten svenskar håller med mig här.

Så du menar att underkasta sig bakåtsträvande och primitiva fascister, ondska, hat, destruktion, förtryck och splittring är bättre?
Citera
2025-02-14, 11:30
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Tycker att en giljotin är mer avskräckande, användes flitigt under andra världskriget på medlemmar ur Vita Rosen.

Rätt sjukt att våra svenska medier knappt rapporterar om detta, men det var väl säkert en av Magdas gossar som ställde till det och då skall det tystas ned.

Är det någon som har dött för övrigt?

Ja det var ju "fel" färg på terroristen/islamisten som körde in i folkmassan.
Ponera att det det varit en skinnskalle med bombarjacka och nazitatueringar istället.
Det skulle vara på löpsedlarna i månader och det skulle ordnas träffar på torg och gator där vi skulle tända ett ljus mot de onda krafterna.

Jag är över 50 och har inte sett ens en "wanna-be" nazist på 30 år.
Däremot ser jag dagligen islamister och andra terrorister som invaderat vårt land och går omkring i vårt samhälle som om det vore en självklarhet.
Citera
2025-02-14, 11:31
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Jasså? Men när en halvkriminell mc snubbe lyckats komma in på Jimmie Åkessons bröllop så kan man tapetsera förstasidan i flera veckor framåt.

Alla nyheter handlar om ”närhets-principen”. Att en galning skadat ett antal personer i södra Tyskland är helt enkelt inte så intressant för gemene svensk.
Citera
2025-02-14, 11:44
Medlem
snigel1s avatar
Citat:
Ja det var ju "fel" färg på terroristen/islamisten som körde in i folkmassan.
Ponera att det det varit en skinnskalle med bombarjacka och nazitatueringar istället.
Det skulle vara på löpsedlarna i månader och det skulle ordnas träffar på torg och gator där vi skulle tända ett ljus mot de onda krafterna.

Jag är över 50 och har inte sett ens en "wanna-be" nazist på 30 år.
Däremot ser jag dagligen islamister och andra terrorister som invaderat vårt land och går omkring i vårt samhälle som om det vore en självklarhet.
Samma sak vid skolmassakern i Örebro. Vänstern gråter blod för att det inte var en sverigedemokrat.
Citera
2025-02-14, 11:44
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Alla nyheter handlar om ”närhets-principen”. Att en galning skadat ett antal personer i södra Tyskland är helt enkelt inte så intressant för gemene svensk.

Ja det var därför man mjölkade George Floyd så mycket, för USA ligger så nära Sverige, så är det såklart. Du vet mycket väl att detta hade blivit en avsevärt mycket större nyhet om terroristen hade varit en vit högerextremist.
Citera
2025-02-14, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
AfD bidrar till att det blir mer terrorattacker så varför skulle det ena utesluta det andra?

Högerextrem degenerat utförde förmodligen det värsta terrorattentatet i Sverige rätt nyligen men det skiter ni hycklare fullständigt i då det var väl "inte renrasiga och kommunister" som omkom.

Eller så har tyskarna lite mer iq än stolpskott som dig och tänker långsiktigt. Rasism, fascism, förtryck mot minoriteter leder oundvikligen till mer våldsdåd, kaos och instabilitet i längden. Det är just därför Sverige är skonat från mycket terror då Sverige rent generellt inte är rasistiskt (även om högerextrema vill ändra på det då man vill ha kaos, för att kamma hem billiga politiska poäng och kunna säga "titta jag hade rätt!" utan att bidra ett dyft till vare sig Sverige eller medborgarna i landet), utan värnar om mänskliga rättigheterna. Sverige valde själv att ha invandring, Välkomnade folket. Så man får komma fram till en fredlig och humanistisk lösning, vilket Sverige gör bra till stor del, men en del destruktiva krafter vill ändra på detta genom kollektiv bestraffning, utfrysning, mobbning, hat och förtryck mot diverse etniciteter.

Bland det värsta terrorattentatet Sverige haft är utfört av "rasrena" högerextrema arier. Fakta går emot det flashbacks minoritet nazipack försöker förgifta folks sinnen med, tyvärr. Folk synar era bluffar, än hur bra ni förvrider sanningen. Dags att acceptera att ni har fel och folket ni avskyr har rätt i slutändan.

Jag har inte velat ha massinvandring och mångkultur och jag har en majoritet med mig i den frågan.
Du kan ju studera vad folket har haft för inställning till massinvandringen de senaste 25 åren. Det har aldrig funnits en majoritet av befolkningen som vill ha den. En liten högljud minoritet har skrikit sig hesa och en manipulativ och falsk media har tillsammans med politikerna sålt ut Sverige.

Du får väl ställa de som hände i Örebro mot alla brott som massinvandringen förde med sig. Dessutom så är det som hände i Örebro en konsekvens av massinvandringen och mångkulturen. Den typen av samhällen blir alltid mer våldsamma med mindre tillit till sina medmänniskor.
Du verkar vara fullständigt vänsterbliven och hjärntvättad.
Oavsett vad etniska svenskar gör så är massinvandringen och mångkulturen en total katastrof för Sverige. En av de mest negativa och destruktiva epokerna i svensk historia, ett folkutbyte.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2025-02-14 kl. 12:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in