2025-02-12, 21:52
Medlem
Alltså. Vad är det för sjuk i huvudet terapeut...

Och jag börja undra om det finns någon relation mellan mamman och socialsekreteraren...

Stackars lilla oskyldiga unge 😞
Citera
2025-02-12, 21:56
Avstängd
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet

Socialsekreterare borde vara ett legitimationsyrke och att det kan dras in.

Helt klart! En 3åring lallar utbildning verkar tydligen inte fungera. På samma sätt jag vill att en läkare som ansvarar för mitt liv vill jag att socialarbetare som ansvarar på för unga/barn och familjer framtid legitimeras och hålls ansvariga. Det gäller för alla privatiserade bolag de är involverade i också. Det sker på daglig basis att de förstör och fullkomligt krossar familjer. Ska inte en pappa få träffa sina barn? Det är nog någon form av agenda bakom hur det blivit såhär. Jag ska inte ens nämna pride foton på facebook.
Citera
2025-02-12, 21:59
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandychoc
Hahaha, tack för kvällens skratt. Uppiggande med en liten rebus 🥰

Jag fattar hur det kunde gå som det som det gick efter att ha sett hennes profil. Verkar vara en riktig flummis, utan några större kunskaper om vare sig barn eller terapi. Ska dessa vara socialtjänstens "experter" är det skrämmande. Jeeesus.
Citera
2025-02-12, 22:00
Medlem
Får lite Munchhausen by proxy-vibbar av det här. Detta var dock en sällsynt elakartad variant. Den lär dock ge maximal utdelning i uppmärksamhet för den störda mamman. Både i intensitet och varaktighet. Rena storvinsten för en uppmärksamhettörstande psykopatkärring.
Citera
2025-02-12, 22:01
Medlem
Mamman ska givetvis inför rätta och helst få fängelse för övergrepp mot barnet och socialtjänstmänniskorna som varit involverade i detta ska ha sparken samt åtalas för övergrepp mot barnet.
Citera
2025-02-12, 22:03
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgatonLax
Enligt hennes linkedin "letar hon ny roll" enligt inlägg för några timmar sedan

Hon verkar ha sökt deltidsjobb inom KBT i flera månader. Enl inlägg för 9 månader sedan. Tror inte att hon kommer få några erbjudanden.
Citera
2025-02-12, 22:06
Medlem
https://www.facebook.com/b*****

Det är alltså terapeuten?

Vem är mamman och socialsekreteraren då?
Senast redigerad av Pentyl 2025-02-14 kl. 00:21. Anledning: Egennamn asteriskerat
Citera
2025-02-12, 22:09
Medlem
Lord.Hells avatar
Jag mår illa av denna läsningen. De som gjort detta behöver straffas
Citera
2025-02-12, 22:11
Medlem
Får lite Munchhausen by proxy-vibbar av det här. Detta var dock en sällsynt elakartad variant. Den lär dock ge maximal utdelning i uppmärksamhet för den störda mamman. Både i intensitet och varaktighet. Rena storvinsten för en uppmärksamhettörstande psykopatkärring.
Citera
2025-02-12, 22:11
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
https://www.facebook.com/b*****

Det är alltså terapeuten?

Vem är mamman och socialsekreteraren då?

Ja, det är terapeuten. Samma person enl Linkedin.

Nu behöver vi mammans namn.
Senast redigerad av Pentyl 2025-02-14 kl. 00:22.
Citera
2025-02-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Pengar kan inte reparera vad grabben och pappan fått utstå. Offentlig kölhalning av mamma och social kärringar så de blir utstötta ur samhället.

Straight to jail, tycker jag
Citera
2025-02-12, 22:24
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Jag mår illa av denna läsningen. De som gjort detta behöver straffas

Socialtjänsten.... En myndighet fylld med emotionella kärringar som tar livsavgörande beslut rörandes andras liv....på känsla. Sveriges i särklass sämsta myndighet som arbetar totalt godtyckligt. Livsfarligt mång gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in