Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
En färgad man i 25års åldern gick banans på en restaurang i helgen i Trosa och slog sönder nästan alla rutor på restaurang Ankaret. Rask kommentarer i sin video med En Jävla Nege* som har gjort det.
I vilken video säger han detta? Länk?
Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Vi får hålla tummarna att han get dig in i lokalpolitiken. Helvete vilket spektakel!
"Vi kommer från flera generationers entreprenörer och vi vet hur man ska *raaaaap* leda folk. Jag är t.ex väldigt populär på Youtube. Jag har 160.000 följare och*host* jag *host* gud vad jag hostar men jag KAN nå ut till folk. Jag är bra på att analysera och veta vad folk vill. Därför tänker jag stämma upp i nästa*raaaaap val för moderaterna. Jag har det i blodet och så vidare. Jag kommer kriga för er, mina kära följare. Jag kan bli eran röst *host ×4* jag kan driva eran önskningar.
Så kryssa i mig i nästa val, så gör vi trosa tryggt igen.
Jag kommer kriga för fler dagisfröken, större lokaler och även att vi sänker skatten. Jag kommer göra så vi får 25 nya poliser. Som kommer inställa sig inom 5 minuter efter man ringt dom. Så gör sol jag, rösta på MIG"
Alldeles för lite könsord för att det där ska vara realistiskt. Minst 10-12 stycken får du peta in här och där. Förslag; "Framstjärtar, kuk, fitta, pungsvett, rövhål, anus, sperma, bajskorv" osv.