2025-02-12, 15:46
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Ska han sälja tabletterna?
Jag betalar 100 spänn för båda knapparna men då vill jag ha den där snygga jackan han nitat själv på köpet.
Citera
2025-02-12, 15:46
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Summan av lasterna är konstant.

Hahahaha

Nu blev man nyfiken, bild på Baronen i denna hatt? Eller länk till video?
Enda jag hittar är från det lyckade projektet "Rask's weird world", håll i hatten för det här är rätt smärtsamt att lyssna på

https://www.youtube.com/watch?v=Va5KobdHjSs

Edit: hela 1600 visningar
Citera
2025-02-12, 15:50
Medlem
Tortellis avatar
En färgad man i 25års åldern gick banans på en restaurang i helgen i Trosa och slog sönder nästan alla rutor på restaurang Ankaret. Rask kommentarer i sin video med En Jävla Nege* som har gjort det. Jag tycker att det är ett rasistiskt uttalande av Rask!! Att Youtube accepterar det är faktiskt dåligt. Är Rask en rasist? Finns en tråd här på flashback för den som undrar..
Citera
2025-02-12, 15:58
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Han har blivit helt manisk i dehär med dagiset med, allt som händer är VÄRLDENS största sak just nu! Va någon möte 16:30 om stängning av förskolan. Dit vågar sej nog inte bajshögen endå, han krigar bäst från sin telefon!

Han mår inte bra så därför blir han manisk kring precis ALLT… han borde söka vård på riktigt.

Reagerar ingen i han familj?
Citera
2025-02-12, 15:58
Avstängd
Crabby88s avatar
Vi får hålla tummarna att han get dig in i lokalpolitiken. Helvete vilket spektakel!

"Vi kommer från flera generationers entreprenörer och vi vet hur man ska *raaaaap* leda folk. Jag är t.ex väldigt populär på Youtube. Jag har 160.000 följare och*host* jag *host* gud vad jag hostar men jag KAN nå ut till folk. Jag är bra på att analysera och veta vad folk vill. Därför tänker jag stämma upp i nästa*raaaaap val för moderaterna. Jag har det i blodet och så vidare. Jag kommer kriga för er, mina kära följare. Jag kan bli eran röst *host ×4* jag kan driva eran önskningar.
Så kryssa i mig i nästa val, så gör vi trosa tryggt igen.
Jag kommer kriga för fler dagisfröken, större lokaler och även att vi sänker skatten. Jag kommer göra så vi får 25 nya poliser. Som kommer inställa sig inom 5 minuter efter man ringt dom. Så gör sol jag, rösta på MIG"
Citera
2025-02-12, 16:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
En färgad man i 25års åldern gick banans på en restaurang i helgen i Trosa och slog sönder nästan alla rutor på restaurang Ankaret. Rask kommentarer i sin video med En Jävla Nege* som har gjort det. Jag tycker att det är ett rasistiskt uttalande av Rask!! Att Youtube accepterar det är faktiskt dåligt. Är Rask en rasist? Finns en tråd här på flashback för den som undrar..
Rasist vet jag inte men han har ju tidigare stoltserat runt med hakkorset både som tatuering och som stor målad blaffa på bröstet, så det finns ju tecken som pekar åt det hållet i alla fall.
Citera
2025-02-12, 16:25
Avslutad
Är han manisk? Ska man ringa präst hem till kojan? Kanske imam också. Ska han sälja ”knarket”? Ska han fightas med dagis chefen kanske. Kommunen kanske kommer få maniskt besök av baronen. Helvete vilken månad de har varit. Nu känns det som förtal igen! RIDÅ
Citera
2025-02-12, 16:25
Avslutad
Citat:
Va när skrev han det?
Citera
2025-02-12, 16:37
Avslutad
Citat:
En färgad man i 25års åldern gick banans på en restaurang i helgen i Trosa och slog sönder nästan alla rutor på restaurang Ankaret. Rask kommentarer i sin video med En Jävla Nege* som har gjort det.

I vilken video säger han detta? Länk?

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vi får hålla tummarna att han get dig in i lokalpolitiken. Helvete vilket spektakel!

"Vi kommer från flera generationers entreprenörer och vi vet hur man ska *raaaaap* leda folk. Jag är t.ex väldigt populär på Youtube. Jag har 160.000 följare och*host* jag *host* gud vad jag hostar men jag KAN nå ut till folk. Jag är bra på att analysera och veta vad folk vill. Därför tänker jag stämma upp i nästa*raaaaap val för moderaterna. Jag har det i blodet och så vidare. Jag kommer kriga för er, mina kära följare. Jag kan bli eran röst *host ×4* jag kan driva eran önskningar.
Så kryssa i mig i nästa val, så gör vi trosa tryggt igen.
Jag kommer kriga för fler dagisfröken, större lokaler och även att vi sänker skatten. Jag kommer göra så vi får 25 nya poliser. Som kommer inställa sig inom 5 minuter efter man ringt dom. Så gör sol jag, rösta på MIG"

Alldeles för lite könsord för att det där ska vara realistiskt. Minst 10-12 stycken får du peta in här och där. Förslag; "Framstjärtar, kuk, fitta, pungsvett, rövhål, anus, sperma, bajskorv" osv.
Citera
2025-02-12, 16:44
Medlem
knark-kungens avatar
Tror ni han kommer köpa visningar nu igen när det knappt är någon som kollar hans videos?

Ansiktstatueringen Rask som lokalpolitiker, tack för garvet.. Han skulle möjligtvis duga som lokal pajas
Citera
2025-02-12, 17:18
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror ni han kommer köpa visningar nu igen när det knappt är någon som kollar hans videos?

Ansiktstatueringen Rask som lokalpolitiker, tack för garvet.. Han skulle möjligtvis duga som lokal pajas

Går det att köpa visningar också?
Citera
2025-02-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Sluta deraila tråden med pubertalt trams.
Har vi inte boots on the ground i Trosa som kan gå på mötet och kontrollera om baronen kommer filma sig själv när han håller ett brandtal?

Baronen kan bli Trosas svar på Örebros allard!

Just det ja, hur mycket tror ni det svider att hans views faller som en sten och att cluee går starkt upp?

Bara det att Markus Allard är kunnig, duktig retoriskt och har karisma. Baronen saknar allt det. Ännu en anledning till att en politikersatsning skulle floppa. Det hade varit dåligt för Baronens självförtroende om han satsade på att ta sig in i fullmäktige och nästan ingen hade gett honom en röst. I en liten kommun som Trosa behövs det inte många röster. Men risken för megaflopp gör att han aldrig kommer våga chansa ens en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in