2025-02-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag gissade på romer och rånmord (typiskt att ge sig på äldre personer som bor ödsligt), men detta låter ju på namnen som a) en same, b) en norrman och c) ett svenskt WT. Konstig kombination, undrar hur de har hittat varandra?

Hur eller hur, så tror jag fortfarande att det var rånmord snarare än något med männens läggning att göra. Sådana där slusk-kriminella är alltid i behov av pengar.

Hursomhelst behöver lagstiftningen ändras så sådant patrask låses in väldigt länge, runt 30-60 år. Eller livstid. De ska kunna utnyttjas som kanonmat vid fronten i Ukraina eller som slavarbetare i någon produktion så att riktiga bra svenskar får ett bättre liv. Kasta nyckeln. Låt dem slava tills de dör.
Citera
2025-02-12, 15:36
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ja, inte dåligt formulerat alls. Några meningar bara som det fattas utfyllnad i.
Jag läste hennes blogg för många herrans år sedan och förvånades över hennes språkbruk redan då. Och innehållsmässigt var det också bra.

Om hon skärper till sig när hon kommer ut igen så kanske hon kan lämna det kriminella och bli skribent. Men då lär det stå en himmelens massa dåligt om hur samhället har svikit henne, 'den stackars lilla oskyldiga tjejen, som aldrig gjort någon förnär' och det orkar man inte läsa i längden.

Instämmer ang hennes potential som skribent och att det inte alltid räcker med ett gott språkbruk, innehållet är också av stor vikt.
Citera
2025-02-12, 16:28
Avslutad
Jaha, ser man på. Vare sig påståendena om övergrepp är sanna eller inte så tycks motivet till morden definitivt ha varit av personlig art och ha att göra med brottsoffrens sexuella läggning.
Citera
2025-02-12, 16:34
Medlem
Så de finns en koppling då som är av sexuell art. Då folk skrivit att "mannes" mamma är lesbisk?

Om dom nu töjt hans tarm i ungdomen låter man vara osagt, knarkares lust att komma över pengar vet väl inga gränser.

Är tjejen psykopat/narcissist som inte klarar att hålla låg profil, älskar hon uppmärksamhet?
Citera
2025-02-12, 18:28
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BD-Bo
Skulle någon som har möjlighet kunna posta vad hon skrivit i sin helhet, tack.
Inget nytt på FB mer än postat hit redan och Instagram är privat och Hon knappast godkänner nya följare för tillfället. Vet inte vilket plattform hon skrivit.
Citera
2025-02-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Så de finns en koppling då som är av sexuell art. Då folk skrivit att "mannes" mamma är lesbisk?

Om dom nu töjt hans tarm i ungdomen låter man vara osagt, knarkares lust att komma över pengar vet väl inga gränser.

Är tjejen psykopat/narcissist som inte klarar att hålla låg profil, älskar hon uppmärksamhet?

”Ja jag är så psykiskt sjuk så min påstådda narcissism och brist på iq gör att jag ej klarar av hålla låg profil från ett så pass allvarligt brott, där jag riskerar livstid, trots att jag varit expert på att fly landet sedan jag blev statligt kidnappad av LVU och satt i denna bana, och har mer än väl kunskap och möjlighet att hålla sk låg profil, EN ART för uppmärksamhet. Applåder till dig. Tror uppmärksamhetskåtheten kanske blivit mättad av att vara påstått efterlyst för ett av de grövsta brott i riksmedia. Men vad vet jag, är ju bara en dum pundare.

/c”
Citera
2025-02-12, 18:51
Medlem
Hallå, jordklotet?

Jag tycker inte om att prata med er på denna plattform, sluppit tack och lov ett decennium men känns ju som om det här är enda gången jag tänker göra det. Vad fan vill ni veta? Jag vet hur ni ser på mig. Alla anonyma framförallt, varenda liten offendad feg pundare genom åren får ju sin enda röst här. Vars annars, irl?😂 menar inte ens mot mig, menar att ni klarar för fan inte av att säga ifrån åt er egen mamma då hon slår er med sopborste, och ni kallar mig WT. Eller alla ni taniga datanördar som skjuter folk i CS dag ut och in för att ni saknar verkliga vänner och luktar för mycket svett för att prata med tjejer? Jag tar personligen inte åt mig av det som skrivs men jag har, nu för tiden till skillnad från då jag var en heilande ”sparkande” unge, familj och barn som bryr sig. Jag tänker korrigera er fakta tills jag ställer in mig.

Jag har inte dödat någon. Jag har inte planerat, beordrat eller bidragit till någons död. Ej heller bevittnat, eller ens varit medveten om. Jag håller inte på med sådant, oavsett hur mycket ni och tidningen blåser upp mitt icke existerande ”våldskapital”. Jag har drivit in pengar av pedofiler thats it och hur dom dog eller vad som hände VET JAG INTE. Vad jag vet är att varken jag eller deras brottsoffer var på plats då, och att jag drivit in pengar många jävla år hur bedrövligt det än låter men jag har aldrig lämnat ett brottsoffer så skadat att denne behöver sjukhusvård eller ens ett plåster. Jag fokuserar på kvinnomisshandlare, barnmisshandlare, pedofiler, våldtäktsmän som inte har lust att anmäla och dessa behöver man inte skada fysiskt med min verbala förmåga att förklara varför de ej vill att deras gärningar ska komma ut. Jag är inte så jävla korkad som ni tror även om jag gjort saker som ser korkat ut och agerat dumt i bråk och annat på fyllan som blivit förstorat. Har andra sätt att göra enklare pengar. Sen kan ni sluta spekulera i ”pundare som letade pengar till knark” då Manne är anställd av Piteå kommun och fick lön 1-2 dagar innan vilket fullgott täckte minst 1hg tjack eller röka som bägge var brist i Norrland vid tidpunkten. Hans kontoutdrag dyker säkert upp i fup. Jag kan tala bara för mig själv egentligen för det är bara en själv man kan garantera något gällande, men jag vågar säga även för Manne, eftersom övergreppen hans egen mamma kan intyga om hon släpper skammen över att folk kanske ser bristande föräldraskap (som är väl preskriberat om något?! Hon är en sjukt fin människa det lilla jag sett) ingen av oss har konfronterat dessa varken för knark, hämndmord eller något annat sjukt som typ hatbrott?! Hatbrott 🙄 Har ni btw inte kommit fram till att killen J.E som heilar bredvid mig är och var bisexuell och varit sen vi var 13?? Så herregud. Den här hemsidan är som Al Jazzarrii tv4

/c
Citera
2025-02-12, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotomimetic
Du är väl definitionen av att sitta bakom en skärm och dumma dig som suttit och spekulerat från nån hydda i skogen sedan start? Mvh kasta inte bävrar i trähus

Men C varför låg BO i sängen om ni precis konfronterade dem??
Citera
2025-02-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotomimetic
Hallå, jordklotet?

Jag tycker inte om att prata med er på denna plattform, sluppit tack och lov ett decennium men känns ju som om det här är enda gången jag tänker göra det. Vad fan vill ni veta? Jag vet hur ni ser på mig. Alla anonyma framförallt, varenda liten offendad feg pundare genom åren får ju sin enda röst här. Vars annars, irl?😂 menar inte ens mot mig, menar att ni klarar för fan inte av att säga ifrån åt er egen mamma då hon slår er med sopborste, och ni kallar mig WT. Eller alla ni taniga datanördar som skjuter folk i CS dag ut och in för att ni saknar verkliga vänner och luktar för mycket svett för att prata med tjejer? Jag tar personligen inte åt mig av det som skrivs men jag har, nu för tiden till skillnad från då jag var en heilande ”sparkande” unge, familj och barn som bryr sig. Jag tänker korrigera er fakta tills jag ställer in mig.

Jag har inte dödat någon. Jag har inte planerat, beordrat eller bidragit till någons död. Ej heller bevittnat, eller ens varit medveten om. Jag håller inte på med sådant, oavsett hur mycket ni och tidningen blåser upp mitt icke existerande ”våldskapital”. Jag har drivit in pengar av pedofiler thats it och hur dom dog eller vad som hände VET JAG INTE. Vad jag vet är att varken jag eller deras brottsoffer var på plats då, och att jag drivit in pengar många jävla år hur bedrövligt det än låter men jag har aldrig lämnat ett brottsoffer så skadat att denne behöver sjukhusvård eller ens ett plåster. Jag fokuserar på kvinnomisshandlare, barnmisshandlare, pedofiler, våldtäktsmän som inte har lust att anmäla och dessa behöver man inte skada fysiskt med min verbala förmåga att förklara varför de ej vill att deras gärningar ska komma ut. Jag är inte så jävla korkad som ni tror även om jag gjort saker som ser korkat ut och agerat dumt i bråk och annat på fyllan som blivit förstorat. Har andra sätt att göra enklare pengar. Sen kan ni sluta spekulera i ”pundare som letade pengar till knark” då Manne är anställd av Piteå kommun och fick lön 1-2 dagar innan vilket fullgott täckte minst 1hg tjack eller röka som bägge var brist i Norrland vid tidpunkten. Hans kontoutdrag dyker säkert upp i fup. Jag kan tala bara för mig själv egentligen för det är bara en själv man kan garantera något gällande, men jag vågar säga även för Manne, eftersom övergreppen hans egen mamma kan intyga om hon släpper skammen över att folk kanske ser bristande föräldraskap (som är väl preskriberat om något?! Hon är en sjukt fin människa det lilla jag sett) ingen av oss har konfronterat dessa varken för knark, hämndmord eller något annat sjukt som typ hatbrott?! Hatbrott 🙄 Har ni btw inte kommit fram till att killen J.E som heilar bredvid mig är och var bisexuell och varit sen vi var 13?? Så herregud. Den här hemsidan är som Al Jazzarrii tv4

/c

Herregud bara va tyst och överlämna dig till polisen, är du nu så oskyldig som du säger så släpps du igen inom kort, förhoppningsvis får du sitta ett litet tag så du blir drogfri och sen kan välja andra vägar i livet än knarka och att pressa folk på pengar.
Lycka till
Citera
2025-02-12, 20:47
Avslutad
kanske dags skaffa dig ett jobb istället för pressa folk på pengar för ha råd med alkohol och droger. Hade du varit oskyldig hade du inte dragit direkt efter.
Citera
2025-02-12, 21:13
Medlem
Loikkaris avatar
Håller med ovanstående, lämna dig till polisen, du som håller dig undan, om Du är oskyldig och inte ens visste att mord hade begåtts.
Citera
2025-02-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Öppen fb skrivet av ena GM

https://www.facebook.com/100012522724773/posts/pfbid02cb9Kx94PyhzQie5eqwanpFVH6yDpwkazQyoxsw7UJvA ExmmxziLXFNY3MAVzKE97l/?app=fbl

Denne Ch*nia är verkligen djupt, djupt sjuk. En riktigt psykiskt störd individ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in