2025-02-12, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu är det bara några fåtal veckor kvar innan vi kommer kunna plocka ut Carl-Fredriks årsinkomst för fjolåret.

Vanligtvis när han fortfarande fick månadspeng av Alf 85.000 / år.

Bästa året någonsin aka förtalsåret 2018 lr 2019 tror jag det var 250.000:- (då fanns det fortfarande företag som ville förknippas med aset).

Förra året blir förmodligen hans näst bästa år. Jag tror över 100k men under 200k, drar till med en gissning på 143.000:-

Låt tävlingen börja, den som kommer närmast vinner pris som årets framstjärt
Jag drar till stort i år, 300k säger jag. Men nu går det bara utför.
Citera
2025-02-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är Baronen upprörd över att styret han varit med och röstat fram gjort nedskärningar i välfärden.

Vad tror du händer när man sänker skatterna, Baronen? Det går inte att finansiera allt som kanske behöver finansieras, till förmån för att löntagarna får behålla mer av sin lön. Det är högerpolitiken som du högt basunerat ut att du står för, och som du menar är bäst för de allra flesta. Nu när den drabbar dig i praktiken låter du dock som rena rama vänsterpartisten.

Håll käften, Baronen!
Som den eminenta skattebetalare baronen är med sin goda lön så borde högern passa som handen i handsken.
Citera
2025-02-12, 00:15
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jo, hela beteendet runt dessa brev är konstigt.
Men Rask kanske öppnade det första brevet normalt, insåg var det innehöll och sen försökte låtsas att han öppnat det med foten?

Helt ärligt tror jag han är vansinnigt avundsjuk han inte är målsägande i "stämpling till grov misshandel-case" och känner sig utanför. Detta är 1000% spekulation, men vad jag tror på riktigt.
Citera
2025-02-12, 00:41
Medlem
Spritnotas avatar
Varför tror jag det;

Från att Chrippa ibland hintat en pik har Rask påstått Crippa ägnat sig åt systematisk terror under flera år mot honom och hans familj SAMTIDIGT som Anjo och Jocke (och Jacke) stod på god fot med Chrippa (och Jacke) och de har ALDRIG erkänt denna oförätt mot Rask.

Rask är helt enkelt helvetes gud jävla förbannad då han aldrig sviker Anjo eller Jocke samt betraktar dem som sina två närmaste vänner.
Citera
2025-02-12, 01:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Ja absolut. Men då ljög han.
Skulle inte vara första gången Rask ljugit

Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Helt ärligt tror jag han är vansinnigt avundsjuk han inte är målsägande i "stämpling till grov misshandel-case" och känner sig utanför. Detta är 1000% spekulation, men vad jag tror på riktigt.
Eller så känner han att hans visningar går ner och han antingen skapar en fejk grej, eller förstorar upp något som egentligen inte är en så stor grej. För att försöka bli relevant.
Citera
2025-02-12, 05:33
Medlem
Wooqiprwos avatar
Den som på allvar tror att han öppnat posten med foten är dum. Till och med Black Jim tror att han ljuger. Testa själva att, som Baronen beskriver det, med foten (iklädd Converse med tjock sula) lirka ut en kartongbit ur ett stängt vadderat kuvert. Dessutom har det skett på en dag då inte posten delas ut.

Han verkar vara inne i en sjukt manisk period, är bara massa tjat om att han betalar skatt överallt. Så fort ett beslut påverkar Rask negativt då är det jäv och helt åt helvete för han själv faktiskt betalar skatt. På två röda hänger han ut folk utan att ha gjort minsta efterforskning kring om det han påstår faktiskt stämmer.

Börjar bli en jävla cirkus....
Citera
2025-02-12, 06:51
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Jag kanske är avtrubbad men när man vaknar upp efter en fest med lite kokain eller vad fan som helst, det är inte med gråten i halsen man slänger iväg drogerna. Hans samtal till polisen är det sjukaste jag sett.

Samtalet i sig är stördare än att beställa hem drogerna och göra videos tycker jag.

Och han visade drogerna för barnen? Jadu..

Håller med. Och vi vet ju inte hur länge han hållit på och beställt. Om man gör nåt 50 gånger krävs inget mod den 51:a gången…

Det var uppenbart att han ljög i videon (”vi slänger 5 av 10 brev utan att öppna”, ”jag öppnade med foten”) - varför hålla på och ljuga om det enda som hänt är att någon skickat hem knark till en som man aldrig beställt? Om man dessutom är van att få brev som man bara slänger utan att öppna? Han kanske har slängt kilovis med droger redan? Nä, han borde satt sig ner och gjort en strategi, inte bara slagit på kameran och börjat ljuga.
Citera
2025-02-12, 07:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är Baronen upprörd över att styret han varit med och röstat fram gjort nedskärningar i välfärden.

Vad tror du händer när man sänker skatterna, Baronen? Det går inte att finansiera allt som kanske behöver finansieras, till förmån för att löntagarna får behålla mer av sin lön. Det är högerpolitiken som du högt basunerat ut att du står för, och som du menar är bäst för de allra flesta. Nu när den drabbar dig i praktiken låter du dock som rena rama vänsterpartisten.

Håll käften, Baronen!

Carl-Fredrik kan ingenting om politik. Han röstar blått eftersom det är "bäst" för landet enligt honom och man ska inte tänka på sig själv som individ utan landet först enligt Carl-Fredrik. Sen tillhör han en gammal företagarsläkt med säkert M-sympatier då som nu.

Men Carl-Fredrik verkar ej så borgerlig. Vad ser borgarna i en arbetslös och ansiktstatuerad loser? Carl-Fredrik vill och ena sidan vara en businessman men han vill samtidigt inte lämna kojan och sociala medier som är hans knark, han vill ha de skönt och behagligt till priset av minimal effort.
Citera
2025-02-12, 07:53
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Carl-Fredrik kan ingenting om politik. Han röstar blått eftersom det är "bäst" för landet enligt honom och man ska inte tänka på sig själv som individ utan landet först enligt Carl-Fredrik. Sen tillhör han en gammal företagarsläkt med säkert M-sympatier då som nu.

Men Carl-Fredrik verkar ej så borgerlig. Vad ser borgarna i en arbetslös och ansiktstatuerad loser? Carl-Fredrik vill och ena sidan vara en businessman men han vill samtidigt inte lämna kojan och sociala medier som är hans knark, han vill ha de skönt och behagligt till priset av minimal effort.

Det är väl det enda som sticker ut hans vurm för låga skatter. Det hänger givetvis ihop med att den ytlige baronen inte tänkt en enda originell tanke i sitt liv och endast stannat upp farfars tugg om hur skatt är stöld etc
Citera
2025-02-12, 07:58
Medlem
Hillsongsekts avatar
https://imgur.com/a/qXb4X8n

För att vara politiker i en kommun måste man vara mantalsskriven i sagda kommun.
I baronens hjärna utgör det faktum att politikern bor i kommunen ett jäv. Nästa gång får vi hoppas förskolenämnden i Trosas beslut fattas på EU nivå så det är transparent och ingen risk för jäv

På tal om jäv,
Jävligt dåliga siffror på youtube
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-02-12 kl. 08:43.
Citera
2025-02-12, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Samma här.

Verkar äntligen som alla mina hundratals anmälningar har gett effekt

Budskapet från huvudkontoret: minska spridningen av mobbarkanalerna

Flashback 1 - Bajshögen 0

Nu måste vi forsätta attackera honom på flera fronter tills han självdör i en gråtrunk

Spännande! Vad finns det mer man kan göra för att dra ner kanalen i algoritmerna, hört det kanske är bra att gå in på en video, kolla typ 1 minut sen ge en tumme ner och stänga ner videon så man visar youtube att man inte blir engagerad av videon, man ska aboslut inte kolla hela och lämna kommentarer det gillar youtube
Citera
2025-02-12, 09:24
Medlem
Hillsongsekts avatar
Om man vill vara en god samhällsmedborgare kan man alltid kontakta Trosa Kommun (trosa@trosa.se) och ge dem en heads up att Baronen nu försöker starta drev mot lokalpolitiker vars namn och adress han postar.

Jag anser GIVETVIS att medborgare ska nyttja sina demokratiska rättigheter och delta i samhällsdebatten, men då Baronen har en historik av att starta drev mot allt från grannar, främlingar och det kommunala bostadsbolaget så tycker inte jag detta faller in i samhällsdebatt. snarare är det en påverkansoperation signerad baron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in