Citat:
Ursprungligen postat av
Deimos01
Sista paketet tror jag kommer vara till lilla dottern. Eftersom det kommer skapa mycket reaktioner och känslor hos följarna.
Jag tror absolut en följare kan ha gjort detta för att jävlas. Men jag tycker också rask gör för stora grej av det. Vilken 10 åring öppnar ett paketet med en vakuum förpackad "godis" inlindad i kartong och äter den?
De flesta barn i den åldern hade ju visat föräldern. Om det inte är så att barnet är van att föräldern tar allt godis och annat barnet får?
Det yngsta barnet är väl den enda som skulle kunna äta pillret utan att tänka, men hon är för liten för att hämta posten, läsa och öppna vakuum förpackningar.
Kulorna var värre eftersom det kändes mer hotfullt.
Är det inte mer avvikande att han och frun avtalat att handskriven post rivs upp utomhus med skorna?
I en vlogg jag såg, minns inte om den var före eller efter jul, öppnade hon fanmail vid köksbordet med enbart supergulliga saker.
Med det sagt ser jag inget konstigt alls att ens sambo öppnar fönsterkuvert från det el-bolag man vet sedan 7 år innehåller en faktura man delar på, men aldrig att jag hade öppnat ett brev med handskriven adress till min sambo. Är jag galen av svartsjuka och har en kvalificerad misstanke kanske jag vill vara med, eller om jag anar den innehåller en fin gemensam inbjudan till bröllop eller dop. Men riva upp kuvert med skorna utomhus, nej. Varför var det inte en grej i vloggen jag minns som inte är lastgammal där någon målat eller broderat tavlor?
Edit: tror det var sk pärl-konst nu när jag tänkt efter. Du duttar små små färgade pärlor på en bild så den blir ett sorts 3D-foto.