2025-02-11, 22:12
Medlem
Djungelskribentens avatar
Haha vilken jävla pangmiddag! Nu blir nog den deprimerade utmattade frugan redigt nöjd. Kan vara bland det mesta WTiga inlägger jag sett.

Jag lyssnade på gårdagens video igen nu under kvällen och jag måste säga att han är sådär obehaglig nu igen. Han verkar ha tappat verklighetsförankringen helt, som han alltid gör när det går lite bättre på yoooootoooobe och han får storhetsvansinne. Spärra in och kasta bort nyckeln!
Citera
2025-02-11, 22:54
Medlem
Nu är Baronen upprörd över att styret han varit med och röstat fram gjort nedskärningar i välfärden.

Vad tror du händer när man sänker skatterna, Baronen? Det går inte att finansiera allt som kanske behöver finansieras, till förmån för att löntagarna får behålla mer av sin lön. Det är högerpolitiken som du högt basunerat ut att du står för, och som du menar är bäst för de allra flesta. Nu när den drabbar dig i praktiken låter du dock som rena rama vänsterpartisten.

Håll käften, Baronen!
Citera
2025-02-11, 22:59
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är Baronen upprörd över att styret han varit med och röstat fram gjort nedskärningar i välfärden.

Vad tror du händer när man sänker skatterna, Baronen? Det går inte att finansiera allt som kanske behöver finansieras, till förmån för att löntagarna får behålla mer av sin lön. Det är högerpolitiken som du högt basunerat ut att du står för, och som du menar är bäst för de allra flesta. Nu när den drabbar dig i praktiken låter du dock som rena rama vänsterpartisten.

Håll käften, Baronen!

Hahha jävlar vad han kör, taggar politikerns konto och grejor. Skrattretande som vanligt när den särbegåvade flintskallen börjar kackla om politik.

I rest my case angående mitt tidigare inlägg, han har fan tappat det nu.
Citera
2025-02-11, 23:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Håll käften, Baronen!
Den där jävla parasiten ska sitta ner och hålla käften! Han har alltid levt på andra, han borde inte ens ha en jävla säng att sova i den nollan.

(FB) Starta företag, HUR?

men jag är berädd att jobba hur hårt som helst, hur länge som helst.
Senast redigerad av knark-kungen 2025-02-11 kl. 23:02.
Citera
2025-02-11, 23:18
Medlem
EranKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Kontext: https://ibb.co/jPm87Rwr

Gordon Rasksey är i farten igen!
Citera
2025-02-11, 23:19
Medlem
kan ni inte ta prints på alla dessa knasiga grejer han lägger upp? gemene man sitter inte direkt på instagram även om det kanske är någon sorts ungdomsstandard idag.
Citera
2025-02-11, 23:39
Medlem
EranKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
kan ni inte ta prints på alla dessa knasiga grejer han lägger upp? gemene man sitter inte direkt på instagram även om det kanske är någon sorts ungdomsstandard idag.

Här har du en man som fått hem tabletter hemskickat till sig och får nervösa sammanbrott..https://imgur.com/a/JKV9R0B Quackpack
Senast redigerad av EranKung 2025-02-11 kl. 23:41.
Citera
2025-02-11, 23:43
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Sista paketet tror jag kommer vara till lilla dottern. Eftersom det kommer skapa mycket reaktioner och känslor hos följarna.

Jag tror absolut en följare kan ha gjort detta för att jävlas. Men jag tycker också rask gör för stora grej av det. Vilken 10 åring öppnar ett paketet med en vakuum förpackad "godis" inlindad i kartong och äter den?
De flesta barn i den åldern hade ju visat föräldern. Om det inte är så att barnet är van att föräldern tar allt godis och annat barnet får?
Det yngsta barnet är väl den enda som skulle kunna äta pillret utan att tänka, men hon är för liten för att hämta posten, läsa och öppna vakuum förpackningar.
Kulorna var värre eftersom det kändes mer hotfullt.

Är det inte mer avvikande att han och frun avtalat att handskriven post rivs upp utomhus med skorna?

I en vlogg jag såg, minns inte om den var före eller efter jul, öppnade hon fanmail vid köksbordet med enbart supergulliga saker.

Med det sagt ser jag inget konstigt alls att ens sambo öppnar fönsterkuvert från det el-bolag man vet sedan 7 år innehåller en faktura man delar på, men aldrig att jag hade öppnat ett brev med handskriven adress till min sambo. Är jag galen av svartsjuka och har en kvalificerad misstanke kanske jag vill vara med, eller om jag anar den innehåller en fin gemensam inbjudan till bröllop eller dop. Men riva upp kuvert med skorna utomhus, nej. Varför var det inte en grej i vloggen jag minns som inte är lastgammal där någon målat eller broderat tavlor?

Edit: tror det var sk pärl-konst nu när jag tänkt efter. Du duttar små små färgade pärlor på en bild så den blir ett sorts 3D-foto.
Senast redigerad av Spritnota 2025-02-11 kl. 23:50.
Citera
2025-02-12, 00:06
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Är det inte mer avvikande att han och frun avtalat att handskriven post rivs upp utomhus med skorna?

I en vlogg jag såg, minns inte om den var före eller efter jul, öppnade hon fanmail vid köksbordet med enbart supergulliga saker.

Med det sagt ser jag inget konstigt alls att ens sambo öppnar fönsterkuvert från det el-bolag man vet sedan 7 år innehåller en faktura man delar på, men aldrig att jag hade öppnat ett brev med handskriven adress till min sambo. Är jag galen av svartsjuka och har en kvalificerad misstanke kanske jag vill vara med, eller om jag anar den innehåller en fin gemensam inbjudan till bröllop eller dop. Men riva upp kuvert med skorna utomhus, nej. Varför var det inte en grej i vloggen jag minns som inte är lastgammal där någon målat eller broderat tavlor?

Edit: tror det var sk pärl-konst nu när jag tänkt efter. Du duttar små små färgade pärlor på en bild så den blir ett sorts 3D-foto.
Jo, hela beteendet runt dessa brev är konstigt.
Men Rask kanske öppnade det första brevet normalt, insåg var det innehöll och sen försökte låtsas att han öppnat det med foten?
Citera
2025-02-12, 00:09
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Nu är det bara några fåtal veckor kvar innan vi kommer kunna plocka ut Carl-Fredriks årsinkomst för fjolåret.

Vanligtvis när han fortfarande fick månadspeng av Alf 85.000 / år.

Bästa året någonsin aka förtalsåret 2018 lr 2019 tror jag det var 250.000:- (då fanns det fortfarande företag som ville förknippas med aset).

Förra året blir förmodligen hans näst bästa år. Jag tror över 100k men under 200k, drar till med en gissning på 143.000:-

Låt tävlingen börja, den som kommer närmast vinner pris som årets framstjärt
Citera
2025-02-12, 00:10
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EranKung
Här har du en man som fått hem tabletter hemskickat till sig och får nervösa sammanbrott..https://imgur.com/a/JKV9R0B Quackpack

Frågan är inte minst hur sanningsenlig den kronologiska ordningen är. Rask öppnar med fötterna utomhus (med skor i januari) och bär till soprummet med sina vantar i nävarna och fast det LÅTER som hela alltet dumpas är det inga vantar på nästa bild.

Först när en följare på Instagram berättat att detta måste vara en plan få honom fälld för narkotikabrott och i förlängningen förlora vårdnaden om sina barn ringer han polisen. Men nu är han helt övertygad om att det är så.

Vi har även detaljer som att han och frun ALLTID öppnar varandras post pga detta scenario och neej jag minns så väl HON öppnar fanmail i modern tid som enbart var gullig så inte något där motiverat de helt plötsligt blev misstänksamma.
Citera
2025-02-12, 00:11
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jo, hela beteendet runt dessa brev är konstigt.
Men Rask kanske öppnade det första brevet normalt, insåg var det innehöll och sen försökte låtsas att han öppnat det med foten?

Ja absolut. Men då ljög han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in