2025-02-11, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Senaste från tingsrätten:

Hej,
Att förundersökningen är belagd med sekretess är för att skydda målsägaren i målet.
Man kan begära att få ut fupen maskad. Men innan jag hör med domaren så kommer följande information om att en kostnad kommer att tillkomma då vi har som policy att skicka maskade handlingar med post.
De första 9 sidorna är gratis. Den 10:e sidan kostar 50 kr och därefter kostar det 2 kr/sida.
I detta fallet kommer kostnaden att var 876 kr

Vänligen och meddela om detta är fortsatt av intresse så kommer jag att höra med domaren och därefter ge informera om hur du betalar i förskott.

Med vänlig hälsning
Registrator / TR
Alingsås tingsrätt

Man har väl redan fått all information i trådstarten.
Sånt där ska man inte sitta och gå in på i detalj anser iaf jag.
Citera
2025-02-11, 13:16
Medlem
haresEars avatar
Fy fan, kan inte ens läsa det här, blir fan illamående. Hoppas idioten blir ihjälslagen omgående, vi borde inte ens döma sånt här skit till annat än hängning, vad skall han ha för rättigheter?

Urk!
Citera
2025-02-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Home2
Hans dotter. Han har öppen profil på fb med bilder på flickan. Usch.

Är hans fb borta nu? Hittar honom inte.
Citera
2025-02-11, 14:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scratty
Ärligt talat. Kopp? Kan du visa referenser på en vuxen?
Efter att ha tittat igenom hundratals vuxna stjärt-bilder m.h.a olika sökfraser så får jag nog konstatera att vuxna inte drabbas av den skadan, i alla fall inte uttalat märkbart.
Vill du ha bildreferenser på skadan jag talar om så får du bege dig till Darknet och titta på autentiskt material.
Citera
2025-02-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Tack! Sparat via arkiv (Alingsås tingsrätt B 2254-24):

https://web.archive.org/web/20250211...amningsansokan

Den tilltalades syster vittnar emot honom om övergreppen. Så att det har skett är nog väldigt troligt. Känner med den lilla flickan som ska behöva starta sitt liv med detta trauma.
Citera
2025-02-11, 18:09
Medlem
Hade gärna kunnat döda denna våldtäktsman, de är ett helvete att sitta inlåst så länge, varför dröjer de så jävligt med dom? en våldtäkt eller flera? vet man de, borde inte ungen spruckit iaf i fittan?
kan tänka mig (mamma jag har ont i rumpan och framstjärten) (de var pappa) kan de va nåt sånt?
Citera
2025-02-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Är hans fb borta nu? Hittar honom inte.

Inte jag heller. Men hans instagram 🤗
Citera
2025-02-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Inte jag heller. Men hans instagram 🤗

Hittar inte den heller..
Citera
2025-02-11, 19:54
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Men, för faan! Var kommer alla dessa äckliga predatorer från? Mörkertalet torde vara abnormt stort, med tanke att så många fall ändå uppdagas. Här finns bara fysisk kastration och efter ett par år på "death row" så skulle han självklart avrättas via tortyr. Detta skulle verka något avskräckande på någon, i alla fall...
Citera
2025-02-11, 20:00
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Är det sant att han fortfarande är tillsammans med sin fru? Eller, har de bara inte hunnit separera? Tänk er den vånda och bestörtning barnet kommer få genomgå när detta är gammalt nog att förstå allvarlighetsgraden i detta och varför pappa inte funnits vid hennes sida, när hon läser denna dom... Stackars flicka!
Citera
2025-02-11, 20:22
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Efter att ha tittat igenom hundratals vuxna stjärt-bilder m.h.a olika sökfraser så får jag nog konstatera att vuxna inte drabbas av den skadan, i alla fall inte uttalat märkbart.
Vill du ha bildreferenser på skadan jag talar om så får du bege dig till Darknet och titta på autentiskt material.
Jag avstår! Tänkte det måste ha funnits någon medicinsk terminologi för det du beskrev.
Citera
2025-02-11, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Fyfan. Kan fyraåringar ens ha vaginalt samlag?

Nej, men det stoppar inte våldtäktsmän. De våldtar spädbarn också. Sådär små barn kan mycket väl dö av skadorna. Det kan även vuxna men då krävs det väl lite mer våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in