2025-02-10, 22:26
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12345Qwerty
Som jag skrev, du får tro vad du vill. Men Vart står de någonstans att han faktiskt har en bekräftad diagnos? Inget media har ens rört vad jag vet. Förutom spekulationer här. Men jag vet att det fanns.

Och du bör väl förstå att jag inte går ut med vilka bevis jag har, Så det kan kopplas till mig?

Dagens Nyheter fick ut hans journal för flera dagar sedan. Journalen visar att han har (minst) två diagnoser.

”Hans elevhälsojournal visar på två olika diagnoser. Vilka dessa är har sekretessbelagts.”

https://www.dn.se/sverige/journalen-visar-misstankte-skyttens-tidiga-kontakter-med-psykolog/
Citera
2025-02-10, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaneBellingham93
Tänk ett varv till. RA var säkert ofrivilligt celibat = incel men män i 35-års åldern åtrår 20-35 åriga kvinnor. Det är dessa kvinnor en kvinnohatare i hans ålder skulle hatat för det är dem som inte gett honom den uppmärksamhet han ville ha. Varför rikta in sig på 50, 60-åriga tanter som läser till undersköterska på komvux? Är dessa kvinnor de som undanhåller sex från denna förskräckliga incel? Är dessa kvinnor symbolen för det kvinnor representerar i hans fantasier om sex och samlevnad? Nej. Detta är inte ett kvinnohatsdåd.

Vissa i den här tråden saknar grundläggande förståelse för mänsklig psykologi.

Jag syfter inte på kvinnornas ålder. Media påstår att 7 kvinnor är döda och 3 män. Om ni gräver lite så hittar ni att männen hade försökt hjälpa kvinnorna och då blivit mördade.
Citera
2025-02-10, 22:27
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Vart står de någonstans att han faktiskt har en bekräftad diagnos?
Just det stod iofs i Dn, "Hans elevhälsojournal visar på två olika diagnoser. Vilka dessa är har sekretessbelagts".
Citera
2025-02-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Dagens Nyheter fick ut hans journal för flera dagar sedan.journalen visar att han har (minst) två diagnoser.

”Hans elevhälsojournal visar på två olika diagnoser. Vilka dessa är har sekretessbelagts.”

https://www.dn.se/sverige/journalen-visar-misstankte-skyttens-tidiga-kontakter-med-psykolog/

Hade inte läst DN. Tack!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Vadå? Navelludd?

Ja, vad skulle han göra? Han hade ju inga inkomster.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Av ganska uppenbara själ så vill jag inte avslöja det.
Det är upp till dig om du vill tro det jag skriver eller ej.

Jag tror inte att du känner GM, nej. Absolut inte.
Citera
Medlem
Kantarelllers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolloliten
Detta är familjens foto.
På sin Facebook -sida har hon aldrig hijab!!!
Kan du länka till fejjan?
Citera
2025-02-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Dagens Nyheter fick ut hans journal för flera dagar sedan.journalen visar att han har (minst) två diagnoser.

Är inte det från hans tonårstid i skolan?
Det var ju ett tag sen tänker jag.
Citera
2025-02-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Polisen kommer säkert gräva fram någon posthistorik på något forum eller community typ discord.

Vi hoppas på det. På släktingarna lät det som att han kollade tablåteve på nätterna, men jag har svårt att tro det, han var 35 och inte 75 år.
Citera
2025-02-10, 22:30
Avstängd
Någon nämnde att han hade en hund, är det bekräftat? Då borde han väl gått ut och rastat hunden några ggr per dag men grannarna säger att de aldrig såg honom…
Citera
2025-02-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaneBellingham93
Tänk ett varv till. RA var säkert ofrivilligt celibat = incel men män i 35-års åldern åtrår 20-35 åriga kvinnor. Det är dessa kvinnor en kvinnohatare i hans ålder skulle hatat för det är dem som inte gett honom den uppmärksamhet han ville ha. Varför rikta in sig på 50, 60-åriga tanter som läser till undersköterska på komvux? Är dessa kvinnor de som undanhåller sex från denna förskräckliga incel? Är dessa kvinnor symbolen för det kvinnor representerar i hans fantasier om sex och samlevnad? Nej. Detta är inte ett kvinnohatsdåd.

Vissa i den här tråden saknar grundläggande förståelse för mänsklig psykologi.

Hörde att den skolan var den enda som inte hade lås att komma in… men sen tror jag han valde den också för han kan alla utgångar och annat .. samt att det fanns flest invandrare där.. tror allt är en kombo vi ser här! Sen att den skolan kändes ”tryggare” för honom att göra det han ville än att helt plötsligt förska ta sig om på ett okänt ställe han har noll koll på.
Senast redigerad av Menea 2025-02-10 kl. 22:33.
Citera
2025-02-10, 22:31
Avstängd
-Nigger-s avatar
Är det bekräftat att R.A tog livet av sig eller blev han neutraliserad av någon beväpnad elev/polis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in