2025-02-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Soc i Trosa har fått upp ögonen för familjen Rask. Det pratas mycket om honom i korridoren

Det har jag förstått. Jag hoppas verkligen att de får till sig just dessa saker också. Att det kommer hem knarkbrev till Rask, bland annat ställda till hans son, och att det mesta talar för att det är han som ligger bakom det själv och inte några sabotörer. Eftersom han kan gå över lik för att skapa content.

Det här är mannen som fejkgrät inför sin familj så de skulle köra in honom till psykakuten, bara för att ha kredibilitet för en video. Att ha en pappa som Carl-Fredrik är objektivt sett inte en lämplig miljö för barn. Hans internetpersona går före både hans eget såväl som sin familjs välmående.

Det är inte ett yrke, det är en besatthet.
Citera
2025-02-10, 19:30
Medlem
Wooqiprwos avatar
Googlar man på just blå Netflix-piller så hittar man en artikel om sådana piller som innehållit metamfetamin.

Om det är någon som skickat detta för att jävlas så är det helt vrickat, hoppas så inte är fallet.

Men, vem skulle skicka droger till någon som inte har beställt?
Citera
2025-02-10, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Soc i Trosa har fått upp ögonen för familjen Rask. Det pratas mycket om honom i korridoren
Jag jobbar på soc i Trosa och jag kan säga att detta inte stämmer.
Citera
2025-02-10, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nu har tydligen Walther också fått ett brev med ett blått piller i.
Okej det var oväntat, och sjukt. Någon som har skärmdump?

Fast vänta, hur kan Rask ha utdelning på Fredagar OCH Måndagar? Är det inte utdelning varannan dag? Så har man Måndag - Onsdag - Fredag så har man Tisdag och Torsdag veckan därefter?
Citera
2025-02-10, 19:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Nej, det gör du inte för då hade du vetat att det pratas och du hade inte gått ut här och sagt att du jobbar där.
Citera
2025-02-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion

Då får man passa på säga vilket uruselt jobb ni gör.
Citera
2025-02-10, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Googlar man på just blå Netflix-piller så hittar man en artikel om sådana piller som innehållit metamfetamin.

Om det är någon som skickat detta för att jävlas så är det helt vrickat, hoppas så inte är fallet.

Men, vem skulle skicka droger till någon som inte har beställt?
Jag var övertygad om att han eller T hade beställt pillret till T, men om sonen har fått ett piller så vettefan vad jag tror längre. Att skicka 1 piller är hög risk, alltså om det råkar hittas och om avsändaren har klantat sig så kanske denne kan identifieras och straffas rejält, för vadå liksom. Jag tror inte att det är någon som jävlas men jag har svårt att tro att Rask skulle skicka det här till sin son.
Citera
2025-02-10, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-01-01
I citatet ovan är min gissning för nästa händelse i Rasks liv. Om han fick brev i fredags så får han alltså brev på tisdagar och torsdagar denna vecka. Nu försade jag mig dock, skulle ju vara kul om han kom ut redan idag och sa att Postnord har varit där när dom nu för tiden bara har utdelning varannan dag. Men nästa gång han får brev så kommer det ligga ett brev där i som "bevisar" att Rask är "skyldig", och detta ska Rask använda som bevis för sina tittare att alla såna här brev är skickade av ett anonymt troll.

Vad är eran gissning för nästa Rask-incident, och när i tiden infaller den?
Kan någon komma med input på det jag skrev tidigare idag, det fetmarkerade? Har Postnord utdelning varje dag i Trosa eller hur kan han ha fått leverans både på Fredag och Måndag? Försade sig Rask nu?
Citera
2025-02-10, 19:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag var övertygad om att han eller T hade beställt pillret till T, men om sonen har fått ett piller så vettefan vad jag tror längre. Att skicka 1 piller är hög risk, alltså om det råkar hittas och om avsändaren har klantat sig så kanske denne kan identifieras och straffas rejält, för vadå liksom. Jag tror inte att det är någon som jävlas men jag har svårt att tro att Rask skulle skicka det här till sin son.
Han har inga problem att blanda in sina barn I sina sjuka lögner och har så gjort många gånger.

Kom ni ihåg när han postade patroner till sig själv med ungarnas namn då så han fick sina 5 minutes of fame?

En pappa som bryr sig om sina barn hade givetvis skyddat dom från den informationen, Bajshögen han ställer sig helt sonika och ljuger helt skamlöst framför kameran med Frida Boisen.

För er som missat

https://www.expressen.se/noje/alexander-28-blir-overost-med-dodshot-fick-gravstenar-pa-posten/
Citera
2025-02-10, 19:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Kan någon komma med input på det jag skrev tidigare idag, det fetmarkerade? Har Postnord utdelning varje dag i Trosa eller hur kan han ha fått leverans både på Fredag och Måndag? Försade sig Rask nu?
Yes nu fuckade han upp. Postnord började med utdelning ett par gånger i veckan för något år sedan vad jag vet.

Det är bra att han är korkad så att inte lika många människor sväljer hans sjuka lögner.
Citera
2025-02-10, 19:53
Avslutad
Citat:

Nästa utdelningsdag:
10 februari, 2025

Kommande utdelningsdag:
12 februari, 2025

Vanliga brev, Varubrev Ekonomi, tidningar och reklam kommer till dig varannan helgfri vardag. Vi använder hela arbetsdagen och breven kommer därför någon gång mellan klockan 09 och 17.

Paket, Varubrev 1:a-klass och expressleveranser delas i normalfallet ut varje helgfri vardag samt lördagar i vissa tätorter.

Matten får du göra själv, men ja paketet öppnades i fredags, direkt efter posten droppade det enligt Baronens utsago.
Citera
2025-02-10, 20:01
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Nästa utdelningsdag:
10 februari, 2025

Kommande utdelningsdag:
12 februari, 2025

Vanliga brev, Varubrev Ekonomi, tidningar och reklam kommer till dig varannan helgfri vardag. Vi använder hela arbetsdagen och breven kommer därför någon gång mellan klockan 09 och 17.

Paket, Varubrev 1:a-klass och expressleveranser delas i normalfallet ut varje helgfri vardag samt lördagar i vissa tätorter.

Matten får du göra själv, men ja paketet öppnades i fredags, direkt efter posten droppade det enligt Baronens utsago.

Oh vilken blunder, och jag som faktiskt köpte att det kunde vara så som Baronen påstod. Nu känner jag mig bra dum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in