Citat:
Ursprungligen postat av
Celestron
Intervjun igår i SVTAgenda med journalisten Nike Nylander är definitivt den värsta politiska vinklingen jag har hört.
Här sitter polisen Niklas Hallgren och om och om och om igen förklarar att det inte finns några kopplingar mellan GM och invandrarhat!
Lägg märke till hur enträgen NN är att ge sej då själva fan på att det är det i alla fall!
Man märker hur trött polisen blir att hon inte lyssnar, men hon bara fortsätter, igen och igen!
Sen går hon vidare till en läkare i psykiatri som är expert på masskjutningar, Catarina Hovner.
Inte heller Hovner vill koppla dådet till invandrarhat, utan försöker att verkligen fokusera på mördarens mentala tillstånd! Heder åt den kvinnan. Det är sådana forskare Sverige behöver nu!
När NN sen inte får napp där vänder hon sej till Magdalerna Andersson och Ulf Kristersson.
Här ger Magdalena Andersson exempel på socialdemokraternas allra största svaghet.
ATT VÄGRA LYSSNA!
Polismannen Niklas Hallgren hade nyss, om och om igen förklarat att man inte hittat några kopplingar till främlingsfientlighet. Det skiter Andersson i.
Här gäller det att misskreditera Sverigedemokraterna så mycket som möjligt. Utnyttja detta fruktansvärda dåd, på offrens anhörigas bekostnad, som idag skriker efter svaret på frågan 'VARFÖR?' allt bara för att vinna politiska poäng till nästa val!
Se detta program! Den kommer att bli en klassiker. Inte minst i RIKS!
Verkar ju inte klokt om politikerna vill få fram att det är något rasistiskt - då kommer det ju bli hämnd tillbaka mot de såkallade: "potatisskallarna"!!!!?
Varför strö mer salt i såren ?
Vill politikerna ha mer krig och mer skjutningar än vad som redan finns ?
Blir besviken på Magdalena A.
Jag är Örebroare ...och vill ha lugn och ro i vår stad framöver .
Besviken är jag .