Citat:
Ursprungligen postat av
simsalabengt
Exakt! Tror jag med, han ville nog bara ”överleva”, när det drog in hans ekonomisk bistånd så var det droppen. Tror mest på ”socialen -spåret”.
Jag håller med hopplösheten var nog triggern!
Utan pengar han visste inte hur han skulle överleva så han bestämde sig med hat i sitt hjärta att slå tillbaka för honom var nog för mycket varje dag se människor som lever sina liv mår bra medans han mår dåligt!
Så tänkte han han ville straffa hela världen med sin attack! Staten har f up det hela jag tycker om visa e så som honom så värdelös och vet inte hur han ska bli en del av samhället ge han en 1a med 20 kvadrat skicka personen varje månad 5000 kronor och låta den personen leva i sin bubbla!
Helt ärligt jag vill inte ha människor på gatorna som går runt och har inget och förlora!
Vi kunde se inte ens 130 poliser kunde göra nåt mot en person som har inget och förlora och blivit f från staten!
Hela situationen slutade för GM valde och ta sitt liv polisen gjorde inget åt saken det var GM beslut!
Han planerade allt han visste hur han skulle skrämma poliser i Sverige så han fick sin lilla tid där han kunde spela gud dvs vem ska leva och vem ska dö!