2025-02-08, 23:20
Avslutad
Hela jävla logiken gällande Anjos ilska är ju så jävla frånvårande.

Han hintar ju massor om vad filmen ska handla om och vilken vinkel den ska ha. Sen när folk reagerar på det han SJÄLV har gått ut med då blir han SKITARG!? WTF?
Dessutom har han tiggt om reaktioner. Han nämnde till och med att han ville att vi skulle börja hata på flashback. Vi gjorde det och han blir arg ...
Citera
2025-02-08, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Enligt henne ja. Ser fram emot att höra hans historia

Ja, Anjo behöver dina 49 kronor.
Citera
2025-02-08, 23:23
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Du har inte FUP också?

Robin Rolf Nordlund i domen heter numera Robin Rolf Pettersson, verkar som Anjos dokumentär ska handla rätt mycket om honom? Utifrån vad han säger så verkar många missat att det inte bara är Antonio som är gärningsmannen. Ska han vinkla det till att Robin klarat sig undan mildare för att han inte är son till offentlig person? Det skulle åtminstone kunna matcha titeln på omslaget: "När rättvisan blir orättvis".
Om dokumentärerns fokus kommer vara "absolut, A våldtog offret, men R var ännu värre" så kommer jag inte ens veta vad jag ska säga, idioti på en ny nivå
Citera
2025-02-08, 23:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Man kan inte bli så full så man inte kan stå eller prata, det är skitsnack och en dålig ursäkt. Hon försökte väl pressa honom på pengar, precis som metoo.
Varför försöket du försvara att sexuellt utnyttja en 13 åring?
Citera
2025-02-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Du har inte FUP också?

Robin Rolf Nordlund i domen heter numera Robin Rolf Pettersson, verkar som Anjos dokumentär ska handla rätt mycket om honom? Utifrån vad han säger så verkar många missat att det inte bara är Antonio som är gärningsmannen. Ska han vinkla det till att Robin klarat sig undan mildare för att han inte är son till offentlig person? Det skulle åtminstone kunna matcha titeln på omslaget: "När rättvisan blir orättvis".
Fick också den känslan. Som att det är någon nyhet att det skrivs mer om kändisar och deras barn.
Citera
2025-02-09, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Fick också den känslan. Som att det är någon nyhet att det skrivs mer om kändisar och deras barn.

Ansvaret ligger hos kändisen och kändisbarnet.
Stoppa INTE in snoppen i medvetslösa barns munnar är en bra grej kändisen bör lära sitt barn.
Citera
2025-02-09, 00:39
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Anjo uppger att han nu låter alla kritiska kommentarer ligga kvar så att dessa personer i sin tur ska se dumma ut när de väl ser filmen. Det här är solklar gaslighting, hoppas ni ser det. Det är fullständigt omöjligt att se dum ut när man har reagerat till förmån för en flicka som varit utsatt.

Som aktiv i våldsfrågor blir jag ändå lite hoppfull när jag ser kommentarsfälten. Jag upprepar: Det är omöjligt att se dum ut för att ha reagerat till förmån för en flicka som varit utsatt för sexualbrott. Hon existerar oavsett hur dokumentären ser ut.
Citera
2025-02-09, 01:19
Medlem
Deimos01s avatar
Vem är det som har gjort videos om Anjo på youtube? Anjo är ju verkligen arg på denna människa och jag har totalt missat det.
Citera
2025-02-09, 01:20
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Anjo uppger att han nu låter alla kritiska kommentarer ligga kvar så att dessa personer i sin tur ska se dumma ut när de väl ser filmen. Det här är solklar gaslighting, hoppas ni ser det. Det är fullständigt omöjligt att se dum ut när man har reagerat till förmån för en flicka som varit utsatt.

Som aktiv i våldsfrågor blir jag ändå lite hoppfull när jag ser kommentarsfälten. Jag upprepar: Det är omöjligt att se dum ut för att ha reagerat till förmån för en flicka som varit utsatt för sexualbrott. Hon existerar oavsett hur dokumentären ser ut.
Håller helt klart med dej. Skulle aldrig sponsra chipstutten en krona.
Citera
2025-02-09, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vem är det som har gjort videos om Anjo på youtube? Anjo är ju verkligen arg på denna människa och jag har totalt missat det.

Lokal, det mesta sker på Instagram.
Citera
2025-02-09, 01:42
Medlem
Deimos01s avatar
Anjo målar verkligen in sig i ett hörn.
Han menar att alla som påstår att dokumentären kommer försöka försvara förövaren, anklaga offret, försöka få förövaren att framstå som oskyldig, försöka få det att framstå som att förövaren blev felaktiga dömd, och alla andra olika saker folk har sagt, dem har alla fel, hans video kommer inte alls innehålla det eller vinklas så.
Upp till bevis. När din jävla "dokumentär" släpps kommer det visa att det folk sa om den var sant. Du kommer aldrig göra en True Crime dokumentären, eller som Netflix om Jeffrey Dahmer, eftersom du är inte ute efter sanningen.

Hoppas någon laddar ner dokumentären och laddar upp den gratis någonstans.
Citera
2025-02-09, 01:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

faktiskt riktigt bra reaktion av lokal och jennifer på när anjo skämde ut sig hos dialogiskt :

https://www.youtube.com/watch?v=hBJGn6JSMpQ

Förresten, Pär-Ingrid Öberg reser aldrig nånstans utan minst ett par svartklädda snedkammade barnsoldater som livvakter. Anjo har alltså haft nazistiska barnsoldater i studion. Undrar om Lisen försåg dom med saft och bulle medans interjun pågick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in