Bilderna när de tar ner skylten på USAID:s fasad och bryter loss bokstäverna kommer att bli ikoniska som symbol för Trumpregimen.
Alla skådisar vill vara med gratis i den nya filmen "2025". Den är en nyinspelning av filmen 2525 som utspelar sig om femhundra år när alla blivit mer och mer korkade för varje generation.
Där sitter bokstäverna på Utbildningsdepartementet på sniskan.
...
Via en icke-statlig e-postadress (den som har tjänst vet vikten av internpost.. ) så gav tonåringen byråkraterna snabba order om att han behövde tillgång till den federala avdelningens kontrakt och betalningssystem.
Stort tack för intressanta nyheter.
Angående användning av privat email minns nog de flesta hur Trump krävde fängelsestraff för Hillary Clinton efter att hon använt sin privata email i tjänsten. "Lock her up!" lät det på kampanjmötena.
Nu är det annat ljud i skällan minsann!
Stort tack för intressanta nyheter.
Angående användning av privat email minns nog de flesta hur Trump krävde fängelsestraff för Hillary Clinton efter att hon använt sin privata email i tjänsten. "Lock her up!" lät det på kampanjmötena.
Nu är det annat ljud i skällan minsann!
Lägger in det till dig.
Hittade en till.
Kliger, 25, titulerar sig som "Special Advisor to the Director" på DOGE.
"I inlägg på sociala medier mellan oktober 2024 och januari, har Kliger uttryckt kontroversiella åsikter och publicerat innehåll från den vita supremacisten Nick Fuentes och den självbeskrivna kvinnohataren Andrew Tate.
En taleskvinna för OPM avböjde att kommentera Kligers inlägg. Kliger svarade inte på flera förfrågningar om kommentarer via e-post och sms. Efter Reuters begäran om kommentar på torsdagskvällen blockerades allmänhetens tillgång till Kligers X-konto."
December 2024
Kliger delade ett inlägg från Fuentes X-konto den 4 december.
" I inlägget på X hånar Fuentes ett inlägg som hyllar ett foto av ett till synes vitt par på bilden med två ljushyade barn och en mörkhyad bebis. I sitt inlägg hänvisade Fuentes till "adopterade svarta barn" och nedvärderade den uppenbara adoptionen mellan olika raser. Han använde också ordet "huzz", en nedsättande term för kvinnor. "(Reuters)
Om nu nån mot förmodan inte vet vem Nick Fuentes är så är han mer än too much.
Förintelseförnekare, vit nationalist, tillika vit supremacist, antisemit, kristet ultrakonservativ, hyllar Adolf och Putin, homofob, misogyn samt Självutnämnd incel.
Ledare för den löst sammansatta groyperrörelsen, vars meme är en groda som liknar Pepe the frog.
Han deltog i Million MAGA March med sina groypers.
Han var talare vid flertal "Stop the Steal" möten fram till och med stormningen av Kapitolium. Video 4 januari:
"Vad kan du och jag göra mot statliga lagstiftare förutom att döda dem? Fast jag ger inte råd om det, men jag menar, vad mer ska du göra?”
Marjorie Taylor Greene har varit talare på hans årliga AFPAC, likaså rep. kongressledamoten Paul Gosar som finns i hans krets.
Fuentes anordnade Big Tech Press Conference i Florida ihop med Trumps flygkompis Laura Loomer.
Nov 2022 var han med antisemiten Kanye West till Mar-a-lago och åt kalkon ihop med Trump på en Thanksgiving dinner.
Maj 2024 återställde Musk hans konto på X.
Fuentes attackerade Vance fru med rasism vid nåt annat tillfälle då Vance valdes som VP av Trump och det var deras barn som Fuentes åberopade; hur det nu skulle fungera relaterat till vit nationalism.
Så nu får väl Vance surfa mellan de högerextrema inläggen ang de stackars rasistiska "barnen" på DOGE.
Fuentes själv är i samma ålder och borde väl kunna urskuldas han också.
Senast redigerad av develi 2025-02-08 kl. 19:10.
Med tanke på diskrimineringen FEMA gjorde med order uppifrån att hoppa över hus med trump-personer. Troligen order ännu högre än chefen för FEMA, och mer troligen order direkt från demoKKKraterna.
Musk anställer enbart unga hackers - omoralisk hjärntvätt?
Vi har nog alla sett bilderna och namnen på de DOGE-gorillor som stormade diverse departement de senaste dagarna. De har begått en rad olika brott enligt den samlade expertkårens bedömningar - om de kommer undan med det får framtiden utvisa. Men hur repar de mod att göra dessa våghalsiga stunts?
Jag avskyr aset Elon Musk, och den här episoden är ett exempel på varför. Man kan verkligen se scenariot utspela sig - att han står där och predikar om att de ska rädda världen och dessa techbros blir så pass uppjagade av tanken att vara med i en historisk revolution där de dessutom får jobba under direkt order från sin idol.
Det är omoraliskt. Alla vet att det är mycket enklare att få en 20-åring att falla i led än en 40-åring. Han har fått dem att begå brott som de kanske inte ens är medvetna om själv, inte om han suttit där och predikat som någon ärkebiskop om att allt är bra och det bara är att köra på. Jag tror de kommer haja till om 5-10 år och tänka "fan vilken idiot jag var då, jag blev manipulerad".
Musk utnyttjar sin status till att få andra att göra grovjobbet. Nu har ju hela DOGE-apparaten presidentens beskydd så de kommer säkert att komma undan - men ifall det blir problem i framtiden så är det ju bara för Musk att kasta dessa techbros som han snärjde in under bussen.
Möjligt att Elon en gång i livet hade bra intentioner men inte ens ni MAGA-vurmare kan väl förneka att han blivit mer och mer extrem med sina metoder. Han verkar djupt bitter på livet och vill hämnas på världen för att saker och ting inte blivit som han ville.
Vi har nog alla sett bilderna och namnen på de DOGE-gorillor som stormade diverse departement de senaste dagarna. De har begått en rad olika brott enligt den samlade expertkårens bedömningar - om de kommer undan med det får framtiden utvisa. Men hur repar de mod att göra dessa våghalsiga stunts?
Jag avskyr aset Elon Musk, och den här episoden är ett exempel på varför. Man kan verkligen se scenariot utspela sig - att han står där och predikar om att de ska rädda världen och dessa techbros blir så pass uppjagade av tanken att vara med i en historisk revolution där de dessutom får jobba under direkt order från sin idol.
Det är omoraliskt. Alla vet att det är mycket enklare att få en 20-åring att falla i led än en 40-åring. Han har fått dem att begå brott som de kanske inte ens är medvetna om själv, inte om han suttit där och predikat som någon ärkebiskop om att allt är bra och det bara är att köra på. Jag tror de kommer haja till om 5-10 år och tänka "fan vilken idiot jag var då, jag blev manipulerad".
Musk utnyttjar sin status till att få andra att göra grovjobbet. Nu har ju hela DOGE-apparaten presidentens beskydd så de kommer säkert att komma undan - men ifall det blir problem i framtiden så är det ju bara för Musk att kasta dessa techbros som han snärjde in under bussen.
Möjligt att Elon en gång i livet hade bra intentioner men inte ens ni MAGA-vurmare kan väl förneka att han blivit mer och mer extrem med sina metoder. Han verkar djupt bitter på livet och vill hämnas på världen för att saker och ting inte blivit som han ville.
Elon Musk, bitter på livet?
Citat:
en primitiv (tidig) försvarsmekanism som en person begagnar sig av då den inte vill eller kan kännas vid sina egna svagheter, utan tillskriver andra personer eller sin omgivning dessa egenskaper för att försvara sin självbild.