Citat:
Vet du inte det själv? Trots att det var Du som länkade till den?
Titeln är:
Jag tog den första länken i det inlägg av dig som du länkade till.
Som sagt, en studie i taget.
Ah, nu vill du hoppa vidare till nästa studie utan att med ett ord kommentera din första?
Att du gör bort dig gång på gång inför öppen ridå är knappast mitt fel. Det är nästan så att man tycker lite synd om dig varje gång du lämnar öppet mål.
Men man får inte glömma bort ämnets allvar och alla de miljontals barn, föräldrar och syskon som direkt eller indirekt drabbas av autism år efter år.
I skenet av det så blir detta ditt beteende istället helt oförlåtligt.
Titeln är:
Immunogenicity and reactogenicity following MMR vaccination in 5–7-month-old infants: a double-blind placebo-controlled randomized clinical trial in 6540 Danish infantsOch den är mycket riktig "dansk", men handlar definitivt INTE om autism.
Jag tog den första länken i det inlägg av dig som du länkade till.
Som sagt, en studie i taget.
Ah, nu vill du hoppa vidare till nästa studie utan att med ett ord kommentera din första?
Att du gör bort dig gång på gång inför öppen ridå är knappast mitt fel. Det är nästan så att man tycker lite synd om dig varje gång du lämnar öppet mål.
Men man får inte glömma bort ämnets allvar och alla de miljontals barn, föräldrar och syskon som direkt eller indirekt drabbas av autism år efter år.
I skenet av det så blir detta ditt beteende istället helt oförlåtligt.
Ah fick du känna dig lite stor nu när jag länkade till fel diskussion lille vän!
Fast länken handlar ju om säkerhet för vaccin hos barn gentemot placebo, något du påstod inte fanns!!
Och säkerhet med vaccin innebär också huruvida de ger biverkningar och uppkomst av allvarligare sjukdomstillstånd typ autism.
Så vem har gjort bort sig.
Så nästa studie visar bara på vad vaccin vs placebo visade, vaccinen orsakar inte autism, och den studien bekräftar dessutom studien som gjordes 2002 med samma resultat.
Ja alla de som drabbats på något sätt av autism förtjänar mer seriositet än dyngspridare, med låg läsförståelse, av falska påståenden och lögner baserat på charlatanen Wakefield!!