2025-01-27, 20:21
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
Motvikt känns så jävla mycket som en idrottslärare som tar av sig sin egen klocka och går in i tjejernas omklädningsrum och frågar om någon glömt en klocka
Haha klockrent, håller med!
Citera
2025-01-27, 21:45
Medlem
Så här uttryckte sig Motvikt i sin senaste lördagsskål om Leo "kinesen" Carmona:

citat: "Han lyckas inte ens va kriminell!
Titta på andra männskor som är sådär 'smarta'! ; dem kommer ju nånstans! De når ju fram nånstans!
De sitter ju inte på YouTube och låtsas va skitsmarta lixom." -slut citat

Detta citat stämmer extremt bra in på Motvikt själv, en femtioårig gubbe som arbetar extra i en skobutik, men även på Anjo, Vad är problemet och Rask.

Ridå.
Citera
2025-01-27, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Det är skamligt att se vilken feg skithög Motvikt är.

Han slätar äver Anjos 2 timmar långa judeutrotar-reklam men gör en "allvarlig" video riktad till föräldrar hur hemsk Linnea är som bara tänker på smink och pengar.
Detta som hämnd för att Linnea har ratat Daniels snuskiga meddelanden om kontakt till henne.

Det är ju fan rent utav SNUSKIGT att det sitter en gammal 46-årig gubbe och gör Linnea-videos.

Nej och åter NEJ, Daniel. Linnea kommer aldrig vilja ligga med dig. Linneas kanelbulledoftande vagina är stängd tills Chrippa kommer ut. Så det så!
Att han slätar över Anjos 2 timmars nassepropaganda är väl inte konstigt. Han är ju själv gammal nasse.

Jocke omger sig med en gammal nasse, en annan som stoltserat med svastikan både i tatuering, målning på bröstet och målad i pannan, och en som ger antisemiter och nazister en plattform att bröla budskap på.
Citera
2025-02-07, 19:19
Avslutad
Jag nås av infon att Daniel ska gå ut och försvara Anjos jävla barnvåldtäktsmansförsvar och nazzevideos.

Idioti.... Dom sista videosarna som Motvikt har gjort där han hjälper en överviktig vän att börja träna är faktiskt bra. Kanske inte drar så mycket tittare men det är ändå sjyssta videos där ingen förtalas och mobbas. Utan det är helt ok producerade videos där det visas välvilja och säkert bra tips för den som är tjock.
Jag gillar detta.

Synd att han förstör den lilla chansen han har att lyckas på youtube genom att hoppa med på Anjos sjunkande nazzepeddo-skepp.

Inte bra, Daniel. Tänk om. Satsa på feelgood-grejor istället, det gör du helt OK.

Bra att du tycks kunna släppa Linnea också. Kom ihåg att runka så fort hon dyker upp i tankarna.
Citera
2025-02-07, 20:00
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Jag nås av infon att Daniel ska gå ut och försvara Anjos jävla barnvåldtäktsmansförsvar och nazzevideos.

Idioti.... Dom sista videosarna som Motvikt har gjort där han hjälper en överviktig vän att börja träna är faktiskt bra. Kanske inte drar så mycket tittare men det är ändå sjyssta videos där ingen förtalas och mobbas. Utan det är helt ok producerade videos där det visas välvilja och säkert bra tips för den som är tjock.
Jag gillar detta.

Synd att han förstör den lilla chansen han har att lyckas på youtube genom att hoppa med på Anjos sjunkande nazzepeddo-skepp.

Inte bra, Daniel. Tänk om. Satsa på feelgood-grejor istället, det gör du helt OK.

Bra att du tycks kunna släppa Linnea också. Kom ihåg att runka så fort hon dyker upp i tankarna.

Han överger inte skeppet. Han är så jävla inställd på bli jockiboooois (så som Olof K säger det) högra hand. Han är målmedveten. Kvittar vad som anjo säger. Så står han bakom som en kuvad hund.
Han har ju redan slutat yla om rask. Där inser Han att det är en återvändsgränd.
Citera
2025-02-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han överger inte skeppet. Han är så jävla inställd på bli jockiboooois (så som Olof K säger det) högra hand. Han är målmedveten. Kvittar vad som anjo säger. Så står han bakom som en kuvad hund.
Han har ju redan slutat yla om rask. Där inser Han att det är en återvändsgränd.
Mycket sanning i det du skriver.
Vi vet inte vad som händer i världen, det kan vara terrordåd i Stockholm imorgon. Det kan slå ner en komet, jag kan vinna på triss, Trump kan bli skjuten.

En sak som inte kommer hända är att Motvikt skulle kritisera Anjo eller Jockiboi. Precis samma sak med Rask, dessa hundar kommer aldrig göra nåt oväntat på de sättet.

Som en liten hund så kommer de lugnt och snällt och hålla med sin mästares åsikter.

Bade rask och Motvikt sitter där med sina tungor i deras rövhål. "Åhhh vilken dokumentär Anjo det är bättre än Netflix, assåå woow.
Du hade kunnat sälja den till alla streamingtjänster, den är bättre än squid game".

"och hur står Jocke ut, han som är så fin människa, stackars puttinutti-boy han är bästa brorsan faktiskt"
Citera
2025-02-07, 23:22
Avslutad
Inte för att jag har några höga tankar om Jocke men jag tror att han tycker att Motvikt är lite weird och obehaglig.

Förra året tjatade Daniel till sig en träff med sin idol Jocke som Anjo styrde upp....
Daniel ville trolla för jocke...
Men Jocke ville inte ha hem Daniel så han gick med på att träffa Daniel nere på gatan. Max 5 min fick det ta.
Daniel fick köra sitt trick, jocke skrattade lite och sen fick Daniel åka hela vägen hem från Norrköping till Stockholm.

Jag tror det är kört för Daniel att komma nära Jocke.

Daniel är en boomer och såna vill Jocke inte ha.

Pinsamt är det i alla fall ....
Citera
2025-02-08, 11:07
Avslutad
Min kristallkula för 19,62 kronor från Temu sades kunna visa galaxens framtid och död, men allt jag ser i den är 5 månader in i framtiden ... Daniel gör en allvarlig video hur han lämnar sin sambo och blir ihop med Loa.
Det blir stormigt och stökigt och Loas kriminella dumpade pojkvän blir galen.

Temus kristallkula kanske visar fel. Den var ju billig.
Citera
2025-02-08, 12:15
Medlem
Hur är visningarna för Al Bundy nu när Chrippa dramat är över?
Citera
2025-02-08, 13:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Hur är visningarna för Al Bundy nu när Chrippa dramat är över?

Tror inte han kommer snitta över 4k.
Citera
2025-02-08, 16:48
Avslutad
Daniel "Motvikt" hånar ett våldtaget barn på instagram.

Motvikt la upp en story där han är arg på folk som kritiserar Anjos kommande "dokumentär" där han vill fria en vän som är dömd för våldtäkt mot barn.

Såhär skrev en användare :

Citat:
Vad är det roliga? Spelar ingen roll vad för bevis du har. En 13 åring kan inte ge medgivande till sex. Det är alltid våldtäkt.

Och Daniel svarade då hånfullt :

Citat:
Aa det har du rätt i
Men du har sett filmen eller?

Så jag utgår från att filmen som Motvikt hyllar går ut på att 13-åringen inte blev våldtagen.

Så jävla OFRÄSCHT av en 46-årig man att hålla på att raljera över och misstänkliggöra en våldtagen 13-åring!!!
Det finns ju för i helvete en dom!! Som dessutom är utfärdad av Hovrätten.'

Det är dags att cancella den här unkna gubbligan som sprider sitt gift i sociala medier.
Senast redigerad av jagharenfitta 2025-02-08 kl. 16:50.
Citera
2025-02-08, 17:20
Avslutad
ny lördagsskål ute

kolla innan skiten blit gult.

han babblar och försvarar Anjo

Dom är desperata. Youtube börjar tröttna.

Allt blir gult.

Han jämför anjos film med en dokumentär om Jeff Dahmer och menar att ingen klagar ju på den.

Näää ... men den dokumentären går inte ut på att fria Dahmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in