2025-02-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo950
Hur ser Sandoz 200 mg ut?

Kan dom vara orange med tre brytskåror?

Dom är relativt små.

Nej dom brukar oftast vara vita med grönblå färg
Citera
2025-02-07, 19:34
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace33
Nej dom brukar oftast vara vita med grönblå färg
Ok jag fick det bekräftat att det var difludiazepam.
Citera
2025-02-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ok jag fick det bekräftat att det var difludiazepam.

Försökte någon sälja på det något annat?
Citera
2025-02-08, 08:12
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Försökte någon sälja på det något annat?
Nej jag hade köpt både tramadol och difludiazepam men visste inte vilken som var vilken.
Citera
2025-02-08, 16:28
Medlem
Citat:
Nej jag hade köpt både tramadol och difludiazepam men visste inte vilken som var vilken.

Funkar tramen bra där du bor?
Citera
2025-02-08, 16:46
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Funkar tramen bra där du bor?
Köper från nätet. Så ja
Citera
2025-02-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtensVaktare
Santeria Tog tjack samtidigt

Jag går på nedtrappning just nu med tramadol, vet inte varför men jag blir så jävla noddig på just "santeria" har tagit MYCKET santeria i mina dagar och när jag gick på dom så ville jag inte erkänna för mig själv att de är något annat i dom än tramadol men nu när jag går på mina svenska tramadol så kan jag säga efter jag tog 1st 200mg santeria tsm med mina 100mg svenska tram jag tar just nu från nedtrappningen så blev jag DUKTIGT noddig! Brukar säga att jag aldrig noddar på tramadol men varje gång jag tar santeria så noddar jag, de får mig att tro att de är något annat, mår också ALLTID dåligt 2-3 dagar efter jag intagit santeria även nu när jag går på mina svenska tramadol, vill bara ge folk en heads up att de är nån skit i dom, vet att de är svårt att erkänna de för sig själv när man väl går på santeria men jag som gått på dom innan och nu tar svenska kan känna en jävla skillnad, dock är mina svenska tram depot men jag brukar krossa dom endå.
HÅLL ER BORTA FRÅN SANTERIA, finns en anledning varför folk säger att santeria slår så jävla hårt, för de är nån skit i dom!
Citera
2025-02-10, 15:34
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Jag går på nedtrappning just nu med tramadol, vet inte varför men jag blir så jävla noddig på just "santeria" har tagit MYCKET santeria i mina dagar och när jag gick på dom så ville jag inte erkänna för mig själv att de är något annat i dom än tramadol men nu när jag går på mina svenska tramadol så kan jag säga efter jag tog 1st 200mg santeria tsm med mina 100mg svenska tram jag tar just nu från nedtrappningen så blev jag DUKTIGT noddig! Brukar säga att jag aldrig noddar på tramadol men varje gång jag tar santeria så noddar jag, de får mig att tro att de är något annat, mår också ALLTID dåligt 2-3 dagar efter jag intagit santeria även nu när jag går på mina svenska tramadol, vill bara ge folk en heads up att de är nån skit i dom, vet att de är svårt att erkänna de för sig själv när man väl går på santeria men jag som gått på dom innan och nu tar svenska kan känna en jävla skillnad, dock är mina svenska tram depot men jag brukar krossa dom endå.
HÅLL ER BORTA FRÅN SANTERIA, finns en anledning varför folk säger att santeria slår så jävla hårt, för de är nån skit i dom!
Låt bli dom där för din egen skull. läs och posta (om du vill) i (FB) Hjälp! Vad är detta för gift? (Tramadol "Santeria") .
Citera
2025-02-14, 22:13
Medlem
flashbackkalles avatar
Tjena! Jag ska ta nu ett tag pga. fysisk och psykisk smärta. Vilken dos är bäst? När jag ska jobba, när tar jag? All info uppskattas!
Citera
2025-02-15, 00:19
Medlem
flashbackkalles avatar
Dubbelskriver nu: Dessa är 200mg.
Citera
2025-02-17, 15:20
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Tjena! Jag ska ta nu ett tag pga. fysisk och psykisk smärta. Vilken dos är bäst? När jag ska jobba, när tar jag? All info uppskattas!

Har du absolut ingen tolerans och ska precis ta Tramadol mot smärta, så skulle jag rekommendera du börjar med 100mg och kollar först hur du känner av det & hur du mår. Ta dom på morgonen för det tar tid innan effekt uppnås.

Alltid bättre börja lågt och känner du inte det hjälper med 100mg efter ett par timmar minimum så kan du alltid ta 100mg ytterligare. Men det tar en viss tid för Tramadol att ge maximal effekt så lura dig inte om du inte känner av något direkt eller efter en timma eller två utan vänta känn efter innan du fyller på.
Senast redigerad av Thraxx 2025-02-17 kl. 15:22. Anledning: Tillägg
Citera
2025-02-17, 19:58
Medlem
ylnos avatar
Hur är det att käka tram samtidigt som man använder mirtazapine?
Käkar runt 15mg per kväll av mirtazapine, vet att det ska vara dåligt med ssri. Men mirtazapine går ju som snri?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in