Citat:
Ursprungligen postat av
OrtensVaktare
Santeria Tog tjack samtidigt
Jag går på nedtrappning just nu med tramadol, vet inte varför men jag blir så jävla noddig på just "santeria" har tagit MYCKET santeria i mina dagar och när jag gick på dom så ville jag inte erkänna för mig själv att de är något annat i dom än tramadol men nu när jag går på mina svenska tramadol så kan jag säga efter jag tog 1st 200mg santeria tsm med mina 100mg svenska tram jag tar just nu från nedtrappningen så blev jag DUKTIGT noddig! Brukar säga att jag aldrig noddar på tramadol men varje gång jag tar santeria så noddar jag, de får mig att tro att de är något annat, mår också ALLTID dåligt 2-3 dagar efter jag intagit santeria även nu när jag går på mina svenska tramadol, vill bara ge folk en heads up att de är nån skit i dom, vet att de är svårt att erkänna de för sig själv när man väl går på santeria men jag som gått på dom innan och nu tar svenska kan känna en jävla skillnad, dock är mina svenska tram depot men jag brukar krossa dom endå.
HÅLL ER BORTA FRÅN SANTERIA, finns en anledning varför folk säger att santeria slår så jävla hårt, för de är nån skit i dom!