2025-02-07, 19:58
Medlem
Uruzita1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
De bekräftade precis på nyheterna Syrien, Iran, Eritrea och Somalia.
Bilden klarnar.
"Ut från Europa"
Citera
2025-02-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferrytale
RA verkar ha varit på semester på Jamaica, i Miami, i Thailand. Trots att han inte haft någon taxerad inkomst sedan 2013.. mystisk person.

Hans föräldrar reste ofta, så det är ju troligen de som sponsrat, soc kan inte se att någon finansierar en resa åt dig.
Citera
2025-02-07, 19:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
Bilden klarnar.
"Ut från Europa"

Han delade samma ideologi som Peter Mangs bla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
De bekräftade precis på nyheterna Syrien, Iran, Eritrea och Somalia.

Ingen född i Sverige?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yimTLGT
Majoriteten hade passerat klimakteriet eller fötts som män

Det var väl dom han fick syn på först.. bilder jag sett på TikTok på offer ser vissa kvinnor inte särskilt gamla ut.
Dessutom på komvux är det vanligt med blandade åldrar… vad majoriteten av åldern ligger på där vet jag inte.. det var ju även sagt att just den dagen var det inte mycket folk på skolan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Där slog du huvudet på spiken... Håller med till 100 %, sägs att han sökte till komvux men fick avslag, och även påbörjade en kurs men hoppade av (msm).
Ok. Ja, som jag läste någonstans så har alla massmördare på skolor någon anknytning till skolan de skjuter i.
Citera
2025-02-07, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Jag tror att man kommer att hitta lika mycket i den vägen som man gjorde hos Las Vegas-skytten Stephen Paddock, dvs fucking NADA. En lapp med siffror om vindriktning och avstånd var den enda ledtråd han lämnade efter sig. Och ingen av hans överlevande närmaste hade en susning heller.

Paddocks masskjutning var ett totalt ultra-nihilistiskt dåd. Om man skiter i världen så mycket att man gör som han gjorde, säger det sig nånstans sig självt att man också skiter i huruvida världen förstår eller ej. Eller hur? Eller tycker nån att kombinationen "ni betyder så lite att jag vill döda er allihop MEEEN jag bryr mig så mycket om er nyfikenhet att jag gärna vill lämna en hjälpsam förklaring här" känns sammanhängande?

Jag tror att Örebropolisen kom till en opersonligt inredd lägenhet där de hittade en tandborste, två Findus mikrorätter, en halväten rulle Singoallakex och tre par tubsockar. Samt en dator utan porrhistorik men med 5000 nästan exakt likadana han tagit på sig själv och där han är totalt uttryckslös på samtliga. Inte ett enda skrivet papper.
Intressant tes som inte känns helt omöjligt med tanke på omständigheterna, vi får se vad utredningen kommer fram till.
Citera
2025-02-07, 20:00
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
”Niki Ghassemi”

Vem ger dessa rasister luft? Dessa skribenterna för nyhetssidor tror för mycket om sig själva.

Ingen bryr sig om vad rasister som Niki Ghassemi tycker. Hon är en nobody.
En pissluffare. MENA-smuts.

Tål hon inte att leva bland Anders så kan åka hemma till hennes sandhytt i MENA igen.

Sverige är Anders land. Sverige är inte Nikis land.

Hon sitter i receptionen på SFI i Västerås enligt sitt rasistiska inlägg på ledarsidan. Hoppas många vita män från Flashback går dit så hon kommer spränga sina ögon av allt stirrande i dom vita männens ögon.
Citera
2025-02-07, 20:01
Medlem
lillen-68s avatar
Nu sett ett otal inslag på tv4 direkt från Örebro, nej ingen lista på avlidna.
Det var en mindre presskonferens om att familjerna nu får besked, inte vad tv4 trodde.
Eventuellt kommer en lista publiceras om någon dag, men då på polisens hemsida.
Offren är av olika etnicitet, olika hudfärg om man så säger, men det vet vi ju redan.
Så varför häckar utanför tv4 moskén, varför inte besöka dom andra öppna kyrkorna?
Sluta dra i alla ni ser och fråga ut dom, dom vill sörja tillsammans inte med tv4.
Alla vuxna på vuxenskolan och många småbarnsföräldrar, fanns inga skolungdomar.
Det här är inte som andra länder en ”SKOLSKJUTNING” som det benämns i media.
Vad det egentligen är, är en masskjutning på ett vuxenvidareutbildnings center.
Citera
2025-02-07, 20:02
Medlem
Ev* *ena klin*

A*
L*
G*

Vila i frid!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
Bilden klarnar.
"Ut från Europa"
vem har sagt de...?
För inte är det GM.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Det är möjligt att han la upp bilderna själv. Som en del i att han planerade mörda folk och sen ta självmord.

Känns rätt uppenbart att han förberett sig för detta länge. Troligen väldigt många år.

Utmanat och utmanat fram till han ställdes inför krav om att göra rätt för sig.. vilket fick bli hans ursäkt som många gråterskor i tråden kan flamsa om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in