Citat:
Ursprungligen postat av
CypherX
Du pratar om något du uppenbarligen ha absolut noll koll på.
Jag använder ChatGPT dagligen i yrket.
Men bra du har visat din bakåtsträvighet. Fine!
Då lämnar jag dig helt enkelt.
Noll koll på? Företaget själva skriver ju i sina användarvillkor att tjänsten inte är tillförlitlig som fakta!
Vad trodde du att AI är 100% korrekt eller?
OpenAI användarvillkor:
När du använder våra Tjänster förstår och godkänner du att:
Utdata kanske inte alltid är korrekt. Du bör inte förlita dig på Utdata från våra Tjänster som den enda källan till sanning eller faktisk information, eller som ett substitut för professionell rådgivning.
Du måste utvärdera Utdata för noggrannhet och lämplighet för ditt användningsområde, inklusive att använda mänsklig granskning vid behov, innan du använder eller delar Utdata från Tjänsterna.
Du får inte använda någon Utdata som rör en person för något ändamål som kan ha en juridisk eller materiell inverkan på den personen, såsom att fatta kredit-, utbildnings-, anställnings-, bostads-, försäkrings-, juridiska, medicinska eller andra viktiga beslut om personen.
Våra Tjänster kan ge ofullständig, felaktig eller stötande Utdata som inte representerar OpenAI:s åsikter. Om Utdata hänvisar till några tredjepartsprodukter eller -tjänster betyder det inte att tredje parten godkänner eller är anknuten till OpenAI.
Så jag hoppas verkligen inte att du är så urbota korkad att du på riktigt använder ChatGPT i yrket.