2025-02-04, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Stämmer inte det J har skrivit på sin instagram?
Kollade lite på vad N hade skrivit i sitt inlägg när C såg dagens ljus och såg inget anmärkningsvärt där heller…(hon beskriver det som akut kejsarsnitt)
Har det inte gått till så som dom skriver?😳
Och hur vet du/ni det? (att det gått till på annat sätt än vad dom skriver alltså)

Nu är det såklart redigerat. Men när N la upp inlägget om att C va här så stod det URAKUT. Därav.
Citera
2025-02-04, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Nu är det såklart redigerat. Men när N la upp inlägget om att C va här så stod det URAKUT. Därav.

Det är ju det som är det obehagliga. De ändrar information efterhand (tror att vi inte ser eller glömmer, för det gör ju dem uppenbarligen) ja och hon sa det flera gånger i storys som försvinner efter 24h (smart i det sammanhanget) men vad de glömmer är. "En gång på internet, alltid på internet". Finns de som screenshotar eller filmar ALLT, hade nog inte haft så hög svansföring. De verkar ligga lite lågt, kanske något på gång🤔
Citera
2025-02-05, 09:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Sett henne 03:00 på stureplan. Antar att hon festar loss medans dottern ligger hemma.
Jepp hon är hemma & festar i Sverige , medans mormor passar chiara i deras lägenhet i Spanien. Var det inte hon som alltid prioriterar Chiara något hennes pappa ej gör " hennes egna ord "
Citera
2025-02-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
OT Jag vill bara påpeka att förra tråden låg under ”tittarkommentarer” där är det mer okej att skriva inlägg off topic. Det är därför inlägg skrivna där inte räknas som ”antal inlägg” på profilerna eller vad man ska säga, det har stått 0 inlägg på flera av er just p.g.a. det trots att ni skrivit i förra tråden. (Inlägg i denna tråd räknas in).
Nu ligger tråden inte längre som det och kraven är därför högre, alla inlägg måste handla om ämnet, annars kan man bli avstängd. Man ska inte använda tråden som chat och inlägg som t.ex. innehåller enbart ”tack” eller ”jag håller med” etc raderas. Jag är lite dålig på att förklara men hoppas ni förstår vad jag menar.

On topic
Har någon hört något mer om anmälan? Är den nedlagd eller under utredning fortfarande?
Vilken anmälan tänker du på?
Citera
2025-02-05, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Vilken anmälan tänker du på?

Den som Nicci ska ha gjort mot Andreas, tror att den gällde kvinnofridskränkning. Men minns inte helt säkert, har påståtts att flera anmälningar gjorts som inte visat sig stämma vill jag minnas. Har för mig att anmälan innefattade flera saker dock.
Citera
2025-02-05, 19:30
Medlem
Citat:
Den som Nicci ska ha gjort mot Andreas, tror att den gällde kvinnofridskränkning. Men minns inte helt säkert, har påståtts att flera anmälningar gjorts som inte visat sig stämma vill jag minnas. Har för mig att anmälan innefattade flera saker dock.
Den är fortfarande pågående som sagt. Finns dock ingen tid gällande sådant. Antingen läggs det ner (kan dock tas upp igen om nya uppgifter inkommer) eller så fortgår den med de uppgifter som finns.
Blir offentligt vid fällande dom åtminstonde.
Citera
2025-02-05, 19:33
Avstängd
Citat:
Okej, jag vet inte varför du blev avstängd, men tänkte att alla kanske inte vet att reglerna här är striktare, därför citerade jag fler personer 😌👍🏻

Ja, det är jag också nyfiken på! Är det något som kommer bli offentligt och gå att kolla upp? Brukar det bli så eller får vi endast veta om t.ex. Nicci eller Andreas berättar om det?
Inge fara förstod vad du mena 👍😊

Om det blir offentlig förhandling går det att kolla inte annars tror jag. Allt är så luddigt kring denna anmälan. N själv går ut och säger att han stalka henne , och många tolka att det var en sak han blev anmäld för har oxå ryktas om stryptag och en anmälan mot smittskyddslagen. Och några skrev att det är för kvinnofridskränkning, men helt 100 är jag ej när det kommer till denna anmälan då det tillkommer saker hela tiden

Ang faderskapet fastställs så tror jag inte vi kommer få reda på något om vi ej söker via skatteverket. El om nån av dom går ut med det

Där är det oxå flera olika bud och historien ändras på vägen oftast av Nicci själv.

Det jag mest blir fundersam över nu , är att N för andra gången på kort tid åker hem till Sverige för att festa och dejta . Det är tydligen viktigare än att ta hand om sitt barn och även överlåta ansvaret till någon annan .

Det som blir så fel här !! Är att Andreas hade kunnat haft Chiara alla dom gånger istället för J som faktiskt är Cs pappa som N medvetet sett till att han ej finns med i bilden .

Fast dom försöker gång på gång påstå att han ej vill el är intresserad. Då motsatsen har bevisats så har N gått i taket och tystnat han
Senast redigerad av Millan75 2025-02-05 kl. 19:44.
Citera
2025-02-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Inge fara förstod vad du mena 👍😊

Om det blir offentlig förhandling går det att kolla inte annars tror jag. Allt är så luddigt kring denna anmälan. N själv går ut och säger att han stalka henne , och många tolka att det var en sak han blev anmäld för har oxå ryktas om stryptag och en anmälan mot smittskyddslagen. Och några skrev att det är för kvinnofridskränkning, men helt 100 är jag ej när det kommer till denna anmälan då det tillkommer saker hela tiden

Ang faderskapet fastställs så tror jag inte vi kommer få reda på något om vi ej söker via skatteverket. El om nån av dom går ut med det

Där är det oxå flera olika bud och historien ändras på vägen oftast av Nicci själv.

Det jag mest blir fundersam över nu , är att N för andra gången på kort tid åker hem till Sverige för att festa och dejta . Det är tydligen viktigare än att ta hand om sitt barn och även överlåta ansvaret till någon annan .

Det som blir så fel här !! Är att Andreas hade kunnat haft Chiara alla dom gånger istället för J som faktiskt är Cs pappa som N medvetet sett till att han ej finns med i bilden .

Fast dom försöker gång på gång påstå att han ej vill el är intresserad. Då motsatsen har bevisats så har N gått i taket och tystnat han

Vad är beviset på att han vill vara en pappa menar du?
En frivillig bekräftelse av faderskap är väl ändå det enda beviset isåfall. Det har han ju inte velat har vi ju fått ta del av.
Det är ju urgammal info du tar upp. Har runnit mycket vatten under bron under året som gått
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-02-05 kl. 20:03.
Citera
2025-02-05, 20:39
Medlem
Men ursäkta. Är det Hernestigs villa på A story????
Senast redigerad av Esseret 2025-02-05 kl. 20:41.
Citera
2025-02-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Såg också detta par dagar sedan, tänkte det kommer väl upp snart om vad som hänt där. Man avföljer inte varandra utan anledning. Såg på hennes story att hon var på begravning. Jag reagerade redan när A:s vän från LI fyllde 30 och såg inte J med honom. Som du, undrar om någon här vet?

De är skrivna på samma adress fortfarande i alla fall.
Citera
2025-02-05, 20:48
Medlem
OCH. J har redigerat varenda inlägg som A varit med i. För 2-3 v sedan. Har detta ett samband med N dejtande?
Citera
2025-02-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esseret
OCH. J har redigerat varenda inlägg som A varit med i. För 2-3 v sedan. Har detta ett samband med N dejtande?
Intressant, det redigerar man ju inte bara så där rakt av…
En tanke jag fick är att han kanske har visat henne liknande sidor som han enligt N visade henne 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in