Citat:
Ursprungligen postat av
jotack
Okej, jag vet inte varför du blev avstängd, men tänkte att alla kanske inte vet att reglerna här är striktare, därför citerade jag fler personer 😌👍🏻
Ja, det är jag också nyfiken på! Är det något som kommer bli offentligt och gå att kolla upp? Brukar det bli så eller får vi endast veta om t.ex. Nicci eller Andreas berättar om det?
Inge fara förstod vad du mena 👍😊
Om det blir offentlig förhandling går det att kolla inte annars tror jag. Allt är så luddigt kring denna anmälan. N själv går ut och säger att han stalka henne , och många tolka att det var en sak han blev anmäld för har oxå ryktas om stryptag och en anmälan mot smittskyddslagen. Och några skrev att det är för kvinnofridskränkning, men helt 100 är jag ej när det kommer till denna anmälan då det tillkommer saker hela tiden
Ang faderskapet fastställs så tror jag inte vi kommer få reda på något om vi ej söker via skatteverket. El om nån av dom går ut med det
Där är det oxå flera olika bud och historien ändras på vägen oftast av Nicci själv.
Det jag mest blir fundersam över nu , är att N för andra gången på kort tid åker hem till Sverige för att festa och dejta . Det är tydligen viktigare än att ta hand om sitt barn och även överlåta ansvaret till någon annan .
Det som blir så fel här !! Är att Andreas hade kunnat haft Chiara alla dom gånger istället för J som faktiskt är Cs pappa som N medvetet sett till att han ej finns med i bilden .
Fast dom försöker gång på gång påstå att han ej vill el är intresserad. Då motsatsen har bevisats så har N gått i taket och tystnat han