2025-02-05, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tycker att de är tuffa och sexiga!
Särskilt de tjejer som har en liten delfin på högra ankeln.
Litet rebell så...

Nathaies blaffor på benet/låret är osnygga.
2025-02-05, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Fula tatueringar de har i år.
Alla tjejer och killar med massa tatueringar är så jävla fult. Måste bero på osäker barndom eller liknande.
2025-02-05, 08:02
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
På tv4play står det så, kanske annorlunda på tv.
"Storbonden har mycket i huvudet inför valet av gårdskämpar. Hen får ta hjälp att skicka två kämpar till gårdskamp där de ska kämpa om den sista hästskon..."
Står det på tv4play om lillängen

De skriver väl så för att det inte skall hintas i förväg vem som gör vad. Om jag vill se hela veckans avsnitt i ett svep på torsdag kväll då avslöjar inte avsnittsinformationen vem som blev storbonde i början av veckan, vem som blir kämpe eller vem som råkat i luven med vem när jag bläddrar mig fram till rätt avsnitt.
2025-02-05, 11:46
Medlem
MariQa som storbonde har visat sig vara en riktig mobbare hon med. Hoppas att någon slänger henne under partybussen så att hon åker ut fortare än Cvickt.
2025-02-05, 16:08
Medlem
Gaggmarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vincent flyttar sin traktor på en släpkärra, jag följer honom på IG och han har lagt ut bilder på när dom lastar av den inför inspelningar.

Absolut, det stämmer säkert (jag har själv inte sett hans Instagram).

Detta har ju verkligen ingen betydelse egentligen, men jag kan lika gärna förtydliga det jag påstod:

Vid Lillängen (Torpet) använder Wincent en traktor med ett mycket synligt avgasrör (som pekar rakt upp i himlen) och "fräsch"/målad sits. Vid Norra Brandstorp (Farmen) saknar traktorn den typen av avgasrör och sitsen är rostig. Wincent har alltså två traktorer, en vid vardera inspelningsplats, och det vore därför märkligt om produktionen under inspelningsperioden flyttade runt dessa med släp i onödan – särskilt med tanke på det långa avståndet.

Lillängen (Torpet) ligger här: https://maps.app.goo.gl/M1zeMDFgoVy1Pje88
Norra Brandstorp (Farmen) ligger här: https://maps.app.goo.gl/vY3iQ4vZTBwqtCBCA
2025-02-05, 16:11
Medlem
Bakarettans avatar
Nathalie ansåg sej vara "central i gruppen" på Norra B. Nu är hon inte det längre. Lipar över detta när hon blev utbytt.
Får åka till Lillängen där hon förklarar att hon var "fundamentet" på Norra Brandstorp.
Alltså...allvarligt..har människan ingen självinsikt!??
2025-02-05, 16:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggmarken
Absolut, det stämmer säkert (jag har själv inte sett hans Instagram).

Detta har ju verkligen ingen betydelse egentligen, men jag kan lika gärna förtydliga det jag påstod:

Vid Lillängen (Torpet) använder Wincent en traktor med ett mycket synligt avgasrör (som pekar rakt upp i himlen) och "fräsch"/målad sits. Vid Norra Brandstorp (Farmen) saknar traktorn den typen av avgasrör och sitsen är rostig. Wincent har alltså två traktorer, en vid vardera inspelningsplats, och det vore därför märkligt om produktionen under inspelningsperioden flyttade runt dessa med släp i onödan – särskilt med tanke på det långa avståndet.

Lillängen (Torpet) ligger här: https://maps.app.goo.gl/M1zeMDFgoVy1Pje88
Norra Brandstorp (Farmen) ligger här: https://maps.app.goo.gl/vY3iQ4vZTBwqtCBCA
Men herregud! Vem bryr sej!? Antar att det trollas.
2025-02-05, 16:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
De skriver väl så för att det inte skall hintas i förväg vem som gör vad. Om jag vill se hela veckans avsnitt i ett svep på torsdag kväll då avslöjar inte avsnittsinformationen vem som blev storbonde i början av veckan, vem som blir kämpe eller vem som råkat i luven med vem när jag bläddrar mig fram till rätt avsnitt.
De som tror på vad TV4 skriver har fullkomligt tappat det.
2025-02-05, 16:41
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
MariQa som storbonde har visat sig vara en riktig mobbare hon med. Hoppas att någon slänger henne under partybussen så att hon åker ut fortare än Cvickt.
Att hon är en mobbare förstod jag redan efter några få avsnitt och är inte förvånad att det visar sig mer och mer. Hon tror att hon är speciell med sina partybussar, vem bryr sig?
2025-02-05, 16:49
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Nathalie ansåg sej vara "central i gruppen" på Norra B. Nu är hon inte det längre. Lipar över detta när hon blev utbytt.
Får åka till Lillängen där hon förklarar att hon var "fundamentet" på Norra Brandstorp.
Alltså...allvarligt..har människan ingen självinsikt!??

Tycker inte det är nåt fel på hennes självinsikt. Hon är fullt medveten om att hon är en kontrollfreak och gillar ordning och regler. Men hon anser inte att hon gjort nåt fel och känner sig därför orättvist behandlad. Det kan jag förstå. Hon var en stor tillgång på Brandstorp och de andra borde lära sig att hantera henne istället för att tjura ihop.

För övrigt är det underhållande att Alida nobbade Robban och verkar mer intresserad av hans polare. Där har vi nog en del friktion att se fram emot!
2025-02-05, 17:05
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Hon halvligger ju med Robbans huvud mellan sina vitt särade ben.
Ganska osnyggt. Jag reagerade på det.
Inte snyggt. En väldigt intim ställning som man har i ett förhållande. Lägg märke till hennes ena hand på hand huvud.
2025-02-05, 17:26
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Tycker inte det är nåt fel på hennes självinsikt. Hon är fullt medveten om att hon är en kontrollfreak och gillar ordning och regler. Men hon anser inte att hon gjort nåt fel och känner sig därför orättvist behandlad. Det kan jag förstå. Hon var en stor tillgång på Brandstorp och de andra borde lära sig att hantera henne istället för att tjura ihop.

För övrigt är det underhållande att Alida nobbade Robban och verkar mer intresserad av hans polare. Där har vi nog en del friktion att se fram emot!
Om man är ett kontrollfreak så har man otroligt svårt att att ta till sig vad andra människor försöker tillföra. Jag ser inte Nathalie som en "stor tillgång" till Norra B. Vad jag jag ser är en människa som vill köra över andra genom att bete sig oanständigt. Dvs skryta, ta på sej offerkofta, tala om duktig hon är, erkänna sitt kontrollbehov. Behöver jag nämna mer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in