2025-02-04, 03:49
Medlem
Fattar ändå inte att folk idag inte vet vad ett monogram är. De allra flesta i Farmen trodde att de skulle brodera någon liten vers eller ordspråks-liknande tjafs. Storbonden själv verkade ju inte veta svaret på vad det egentligen kunde vara, så det blev förvirring. Tror de antog att de skulle åstadkomma någon sorts bonad el. dyl. liknande de som finns på väggarna i husen.

Tänkte att hon, den där litet äldre buss-kvinnan åtminstone skulle veta. Men nix.
2025-02-04, 03:51
Medlem
Fula tatueringar de har i år.
2025-02-04, 04:19
Medlem
Storbonden Hanna kallas för "hen" i program-informationen, är hon transa eller ickebinär eller nåt annat förvirrat?!
2025-02-04, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Storbonden Hanna kallas för "hen" i program-informationen, är hon transa eller ickebinär eller nåt annat förvirrat?!

Nä, Hanna är ju på "Torpet", programinformationen gäller huvudgården.
2025-02-04, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är tredje veckan som dom tävlar gård mot gård!

Ah my bad. Men frågan kvarstår.
2025-02-04, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Fula tatueringar de har i år.
Jag tycker att de är tuffa och sexiga!
Särskilt de tjejer som har en liten delfin på högra ankeln.
Litet rebell så...
2025-02-04, 10:49
Medlem
Känns inte hela denna grejen med dubbla gårdar som någon slags efterkonstruktion för att det blev bekymmer mellan Alida och Peter? Tyckte någon sa redan i avsnitt två att det hade gått flera dagar. Bara en tanke!
2025-02-04, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nathalie är fortfarande fruktansvärt vacker, men jävlar va oskön hon har blivit. Sen vet man ju inte om hon är sån egentligen eller om de beror på maten, de vet man ju själv att man kan bli otrevlig och sånt om man inte får äta de man vill och kroppen behöver. Man får väl se

Till Nathalies försvar måste jag säga att Niklas självmant frågade henne om råd när han var storbonde. Jag uppfattade inte att hon trängde sig på.
2025-02-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Nä, Hanna är ju på "Torpet", programinformationen gäller huvudgården.
Dom har ju en storbonde på torpet nu alltså Hanna? Och hon kallas för "hen" i programinformationen.
Gården och torpet har olika programbeskrivningar

Niklas kallas också för hen ser jag nu, om man kollar beskrivningen på brandstorpsavsnittet också. Lol schysst av tv4 att kalla folk för hen som inte ens bett om det, fan vad förnedrande
Senast redigerad av wihnei14 2025-02-04 kl. 15:35.
2025-02-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Dom har ju en storbonde på torpet nu alltså Hanna? Och hon kallas för "hen" i programinformationen.
Gården och torpet har olika programbeskrivningar

Niklas kallas också för hen ser jag nu, om man kollar beskrivningen på brandstorpsavsnittet också. Lol schysst av tv4 att kalla folk för hen som inte ens bett om det, fan vad förnedrande

Ja, Torpet/Lillängen har Hanna som storbonde, men programinfon för Farmen är ju för andra gården, alltså inte för Hanna.

Eller var har du sett att programinfon för Torpet säger "hen"?
2025-02-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Ja, Torpet/Lillängen har Hanna som storbonde, men programinfon för Farmen är ju för andra gården, alltså inte för Hanna.

Eller var har du sett att programinfon för Torpet säger "hen"?
På tv4play står det så, kanske annorlunda på tv.
"Storbonden har mycket i huvudet inför valet av gårdskämpar. Hen får ta hjälp att skicka två kämpar till gårdskamp där de ska kämpa om den sista hästskon..."
Står det på tv4play om lillängen
2025-02-05, 01:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tycker att de är tuffa och sexiga!
Särskilt de tjejer som har en liten delfin på högra ankeln.
Litet rebell så...
Är det flera tjejer med delfiner? det är inte tumlare? eller tonfiskar, stenbitar, havskatter, marulkar, honsimpor

Vilka tjejer rör det sig om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in