2025-02-03, 12:59
Medlem
Fia ringer till polisen i livesändning 😅
Dagens anmälan gäller psykiskt tortyr ...
Plötsligt stängdes liven ,hoppas hon kommer tillbaka, verkar vara på riktigt dåligt humör idag😂
2025-02-03, 13:07
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Jobbade på 7/11? På vad?
Delade hon ut reklamblad om det bara var en dag som hon jobbade? Eller har jag missat nåt i tråden.

Alltså butiken 7-eleven, hon nämnde att hon åt sig tjock på semlor när hon jobbade där 2023.
2025-02-03, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Fia ringer till polisen i livesändning 😅
Dagens anmälan gäller psykiskt tortyr ...
Plötsligt stängdes liven ,hoppas hon kommer tillbaka, verkar vara på riktigt dåligt humör idag😂
Vilket konto körde hon på?
2025-02-03, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Alltså butiken 7-eleven, hon nämnde att hon åt sig tjock på semlor när hon jobbade där 2023.

Hahaha…skämskudde på mig 🙈
Du ska ha tusen tack för förtydligandet.

Synd att hon inte jobbar kvar. Det skulle vara gott för henne. Inte bara för semlornas skull tänker jag.
2025-02-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Vilket konto körde hon på?

Hon är i live igen från sitt vanliga konto.
Ringer runt som en galning och ingen vill prata med henne 🤣
2025-02-03, 14:40
Medlem
Vad bråkar hon om nu? Har hon lagt upp bilder på sin son nån gång?
2025-02-03, 14:45
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Vad bråkar hon om nu? Har hon lagt upp bilder på sin son nån gång?

Ok nu verkar jag förstå.

Fias ena son har utryckt att han är ledsen för att hon pratar om honom på TikTok

Detta tolkar Fia som att socialtjänsten ljugit och sagt att Fia lagt upp filmer/bilder på honom.

När det snarare rör sig om att hon pratar om barnen och att det går lätt att identifiera vem hennes barn är.
2025-02-03, 14:47
Medlem
Citat:
Ok nu verkar jag förstå.

Fias ena son har utryckt att han är ledsen för att hon pratar om honom på TikTok

Detta tolkar Fia som att socialtjänsten ljugit och sagt att Fia lagt upp filmer/bilder på honom.

När det snarare rör sig om att hon pratar om barnen och att det går lätt att identifiera vem hennes barn är.

Ja det är lite så jag tänker med. Det är klart att barn till föräldrar som beter sig såhär inför hela svenska folket skäms.
2025-02-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ok nu verkar jag förstå.

Och hela hennes existens på TikTok handlar ju om hennes barn. Det är ju det enda hon pratar om.
2025-02-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Hon är i live igen från sitt vanliga konto.
Ringer runt som en galning och ingen vill prata med henne 🤣
Hittade tack
2025-02-03, 14:58
Bannlyst
Så galen som hon låter på TikTok nu så är det klart att hon aldrig kommer få barnen tillbaka.
2025-02-03, 15:12
Medlem
asterisk99s avatar
Hahaha.

lol.

Hahhaahah.

Oj vänta.

Hhahhahaha.

Citat:
Ok nu verkar jag förstå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in