2025-02-03, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Det är nog ett fenomen som svenska kvinnor kör med. Efter att ha ridit på kukkarusellen så träffar dom en Beta-man och skaffar sina barn. Sedan stängs butiken för alltid.
Är inte du en sådan? Du skriver alltid om hur du har importerat en fru, och verkar ju ha hållit ihop med henne i massor med år, så man drar ju den slutsatsen om dig
Citera
2025-02-03, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Är inte du en sådan? Du skriver alltid om hur du har importerat en fru, och verkar ju ha hållit ihop med henne i massor med år, så man drar ju den slutsatsen om dig

Utländska kvinnor stänger inte igen butiken på samma sätt, de är uppfostrade så att de förstår att även mannen ska vara lycklig i förhållandet och inte bara hon själv.
Citera
2025-02-03, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Utländska kvinnor stänger inte igen butiken på samma sätt, de är uppfostrade så att de förstår att även mannen ska vara lycklig i förhållandet och inte bara hon själv.
Jaha, och jag har heller aldrig ”stängt igen butiken”. Men har dumpat eller dissat snubbar som inte är något att ha. Måste man importera är man definitivt inget att ha
Citera
2025-02-03, 13:54
Medlem
Citat:
Jaha, och jag har heller aldrig ”stängt igen butiken”. Men har dumpat eller dissat snubbar som inte är något att ha. Måste man importera är man definitivt inget att ha

Haha som att ”importerade” kvinnor skulle vara sämre, snarare tvärtom.
Citera
2025-02-03, 13:55
Bannlyst
Citat:
Haha som att ”importerade” kvinnor skulle vara sämre, snarare tvärtom.
Jag pratar inte om kvinnorna. Jag pratar om männen. Lyckas man inte på hemmaplan är ju något fel.
Citera
2025-02-03, 13:56
Medlem
Citat:
Jag pratar inte om kvinnorna. Jag pratar om männen. Lyckas man inte på hemmaplan är ju något fel.

Kan ju även vara så att man inte föredrar kvinnor som du? 🤷‍♂️
Citera
2025-02-03, 13:57
Bannlyst
Citat:
Kan ju även vara så att man inte föredrar kvinnor som du? 🤷‍♂️
Det är kvinnan som väljer. Män som väljs. Även i djurriket. Kom inte och påstå att det är tvärtom nu
Citera
2025-02-03, 13:59
Medlem
Citat:
Det är kvinnan som väljer. Män som väljs. Även i djurriket. Kom inte och påstå att det är tvärtom nu

Och som man föredrar man att bli vald av en utländsk kvinna istället av en som du. 🙃
Citera
2025-02-03, 14:00
Bannlyst
Citat:
Och som man föredrar man att bli vald av en utländsk kvinna istället av en som du. 🙃
Nej jag väljer ingen. Fy fan vad jobbigt liv.

Ja män som importerar kvinnor har inget val. Har flera sådana där jag bor, och man ser att de inte är intresserade av mannen i fråga.
Citera
2025-02-03, 14:04
Medlem
Citat:
Nej jag väljer ingen. Fy fan vad jobbigt liv.

Ja män som importerar kvinnor har inget val. Har flera sådana där jag bor, och man ser att de inte är intresserade av mannen i fråga.

Det är ni svenska kvinnor som läser in massa felaktigheter pga feministisk hjärntvätt. Synd att det blev så för er.
Citera
2025-02-03, 14:06
Bannlyst
Citat:
Det är ni svenska kvinnor som läser in massa felaktigheter pga feministisk hjärntvätt. Synd att det blev så för er.
Absolut inte. Det är du som är autist.
Citera
2025-02-03, 15:04
Medlem
Citat:
Absolut inte. Det är du som är autist.

Singlade du slant om du skulle kalla mig för autist eller incel? 😒
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto