2025-01-27, 06:51
Medlem
Jaha nu är hon helt ensamstående el? Verkar så om man läser hennes stories

Pappa gör ingenting? Bara vänner som avlastar ibland
Citera
2025-01-27, 10:55
Medlem
Ensamstående?

Hon menar alltså att hon har sitt barn vv och då är själv med henne, vilket det gråts om hela tiden.

Men är hon någonsin ens själv med barnet 2-3dagar?

Tycker de är ute o far hela tiden. De stackars barnet får aldrig vara hemma i lugn och ro en vecka.
Undrar hur de blir när barnet vill umgås med sina vänner.

Hon får det att låta som att separationen var ofrivillig, att han var ett monster? Samtidigt saknar hon någon att dela allt med. Så han var alltså aktiv o delade vardagen med henne..

Har själv separerat från någon som på riktigt var elak. Vi har med barn tillsammans.
Skulle inte ens drömma om att gråta över något sådant, tvärtom en enorm frihet att slippa honom. Vill ha så lite med honom att göra de bara går.
Finns ingen sorg i att vara själv om man haft det dåligt på riktigt.
Tvärtom blir livet lättare, en mindre att ta hand om.
Citera
2025-01-27, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Ensamstående?

Hon menar alltså att hon har sitt barn vv och då är själv med henne, vilket det gråts om hela tiden.

Men är hon någonsin ens själv med barnet 2-3dagar?

Tycker de är ute o far hela tiden. De stackars barnet får aldrig vara hemma i lugn och ro en vecka.
Undrar hur de blir när barnet vill umgås med sina vänner.

Hon får det att låta som att separationen var ofrivillig, att han var ett monster? Samtidigt saknar hon någon att dela allt med. Så han var alltså aktiv o delade vardagen med henne..

Har själv separerat från någon som på riktigt var elak. Vi har med barn tillsammans.
Skulle inte ens drömma om att gråta över något sådant, tvärtom en enorm frihet att slippa honom. Vill ha så lite med honom att göra de bara går.
Finns ingen sorg i att vara själv om man haft det dåligt på riktigt.
Tvärtom blir livet lättare, en mindre att ta hand om.

Det är detta hon inte fattar, att det ser konstigt ut att gråta konstant samtidigt som han då tydligen var ett as? Och att vi vet och fått bekräftat att det var HON som lämnade. (Jag har det även från gemensamma vänner/f d kollegor med Johanna).
Citera
2025-01-27, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
Det är detta hon inte fattar, att det ser konstigt ut att gråta konstant samtidigt som han då tydligen var ett as? Och att vi vet och fått bekräftat att det var HON som lämnade. (Jag har det även från gemensamma vänner/f d kollegor med Johanna).
Japp, hon är inte ens bra på att ljuga eller manipulera. Riktigt dåligt psykfall
Citera
2025-01-28, 22:44
Medlem
kukflashs avatar
Hon är ju helt slut i huvudet.

1. Kollade hennes stories nyss där hon pratar om att hon dejtar en barnläkare (låter ganska osannolikt men låt oss anta att hon talar sanning.) Då är det någon som skriver till henne på DM att om personen heter Anders eller Erik och jobbar på dessa avdelningar så är dom sjuka i huvudet (figurerade namn i mitt inlägg). Men i bilden hon la upp så gjorde hon ett halvdant försök att sudda ut namnen men man kunde lätt urskilja vilka namn det stod och vilken avdelning dom jobbade på. Vilket hon dessutom gjorde med flit.

I samma story så lägger hon upp bild på en tecknad prins utan hår och gör sig lustig över flinten och anspelar på att män vill ha förhållande när dom inte har något hår på huvudet. Vad hände med kroppsaktivismen och kroppspositivism?

Nej usch och fy, hon är vedervärdig.
Citera
2025-01-29, 08:59
Medlem
Viktigt att nämna att man dejtar läkare? Vad fan spelar yrket för roll.....
Citera
2025-01-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hon är ju helt slut i huvudet.

1. Kollade hennes stories nyss där hon pratar om att hon dejtar en barnläkare (låter ganska osannolikt men låt oss anta att hon talar sanning.) Då är det någon som skriver till henne på DM att om personen heter Anders eller Erik och jobbar på dessa avdelningar så är dom sjuka i huvudet (figurerade namn i mitt inlägg). Men i bilden hon la upp så gjorde hon ett halvdant försök att sudda ut namnen men man kunde lätt urskilja vilka namn det stod och vilken avdelning dom jobbade på. Vilket hon dessutom gjorde med flit.

I samma story så lägger hon upp bild på en tecknad prins utan hår och gör sig lustig över flinten och anspelar på att män vill ha förhållande när dom inte har något hår på huvudet. Vad hände med kroppsaktivismen och kroppspositivism?

Nej usch och fy, hon är vedervärdig.
Jösses, hon vill väl förstöra för någon som inte besvarat hennes inviter antar jag.

Kan du skärmdumpa den om flintisen? Jag kan inte se den

Det vore nämligen intressant att se hur det var med kroppspositivism. Att män inte har känslor vet vi alla. Men: enligt Johanna förtjänar alltså inte heller en tjej med ofrivillig alopecia ett förhållande, eftersom hon inte har hår. Alla andra med kroppskomplex är helt oskyldiga, men just skalliga tjejer får skylla sig själva

Bloggbevakning skulle kunna göra en artikel om detta, men det verkar faktiskt som att Camilla är rädd för Johanna. Hon får gärna motbevisa oss.
Citera
2025-01-30, 21:25
Medlem
Fattade heller inte det där med Kalmar ville hon alltså inte stadga sig i Sthlm men ändå planerade hon barn där hmm
Citera
2025-01-31, 12:36
Medlem
Hon verkar bli dissad regelbundet på sina dejter som hon berättar om på sin instagram. Sett att hon lagt upp 2-3st stories om sitt dejtande senaste tiden och hur killen aldrig verkar vilja fortsätta.
En titt på hennes sociala medier borde få de flesta män att bli avskräckta.
Citera
2025-01-31, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippel-IPA
Hon verkar bli dissad regelbundet på sina dejter som hon berättar om på sin instagram. Sett att hon lagt upp 2-3st stories om sitt dejtande senaste tiden och hur killen aldrig verkar vilja fortsätta.
En titt på hennes sociala medier borde få de flesta män att bli avskräckta.
Absolut. Men i hennes värld är det hopplösa mansgrisar som inte accepterar hennes manipulativa toxicitet.

Nu försöker hon få tjejkompisar på stories igen. Undrar om hon någonsin funderar på varför tjejer också skräms av henne?
Citera
2025-02-02, 16:39
Medlem
Hon gör återkommande inlägg på storys om pappor som kommit undan rättvisan i ett förhållande, där kvinnan ska ha blivit våldtagen och misshandlad. Jag ifrågasätter inte trovärdigheten i nyheten.
Men det är så uppenbart att psykopaten Johanna hintar om att detta kan ha varit något hon varit utsatt för av sitt ex. Då hon konsekvent håller hela den situationen hemlig så tar hon till dessa medel. Då slipper hon få jobbiga frågor från sina följare om sitt uppbrott.
Hon är ju helt sinnessjuk så jag tror inte detta kommer hålla i det långa loppet. Hon är för korkad för det. Men o andra sidan så är hennes följare ännu dummare, så det argumentet faller rätt platt inser jag direkt.

Hennes Alla hjärtans dag-kampanj blir intressant att följa. Undra hur många nötter som dyker upp där? Hennes singel-kalas senast var ju otroligt patetiskt.
Citera
2025-02-03, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Hon gör återkommande inlägg på storys om pappor som kommit undan rättvisan i ett förhållande, där kvinnan ska ha blivit våldtagen och misshandlad. Jag ifrågasätter inte trovärdigheten i nyheten.
Men det är så uppenbart att psykopaten Johanna hintar om att detta kan ha varit något hon varit utsatt för av sitt ex. Då hon konsekvent håller hela den situationen hemlig så tar hon till dessa medel. Då slipper hon få jobbiga frågor från sina följare om sitt uppbrott.
Hon är ju helt sinnessjuk så jag tror inte detta kommer hålla i det långa loppet. Hon är för korkad för det. Men o andra sidan så är hennes följare ännu dummare, så det argumentet faller rätt platt inser jag direkt.

Hennes Alla hjärtans dag-kampanj blir intressant att följa. Undra hur många nötter som dyker upp där? Hennes singel-kalas senast var ju otroligt patetiskt.
Väl talat. Det är helt galet att hennes beteende inte får större uppmärksamhet egentligen? Men jag antar att media försöker låtsas om lite som att de inte höjde henne till skyarna för några år sedan.

Hennes följare dummare än tåget tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in