Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Hon är ju helt slut i huvudet.
1. Kollade hennes stories nyss där hon pratar om att hon dejtar en barnläkare (låter ganska osannolikt men låt oss anta att hon talar sanning.) Då är det någon som skriver till henne på DM att om personen heter Anders eller Erik och jobbar på dessa avdelningar så är dom sjuka i huvudet (figurerade namn i mitt inlägg). Men i bilden hon la upp så gjorde hon ett halvdant försök att sudda ut namnen men man kunde lätt urskilja vilka namn det stod och vilken avdelning dom jobbade på.

Vilket hon dessutom gjorde med flit.
I samma story så lägger hon upp bild på en tecknad prins utan hår och gör sig lustig över flinten och anspelar på att män vill ha förhållande när dom inte har något hår på huvudet. Vad hände med kroppsaktivismen och kroppspositivism?
Nej usch och fy, hon är vedervärdig.
Jösses, hon vill väl förstöra för någon som inte besvarat hennes inviter antar jag.
Kan du skärmdumpa den om flintisen? Jag kan inte se den
Det vore nämligen intressant att se hur det var med kroppspositivism. Att män inte har känslor vet vi alla.
Men: enligt Johanna förtjänar alltså inte heller en tjej med ofrivillig alopecia ett förhållande, eftersom hon inte har hår. Alla andra med kroppskomplex är helt oskyldiga, men just skalliga tjejer får skylla sig själva
Bloggbevakning skulle kunna göra en artikel om detta, men det verkar faktiskt som att Camilla är rädd för Johanna. Hon får gärna motbevisa oss.