2025-02-02, 22:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Sluta trolla nu.
Sant, dags för er sportchef att trolla fram en ersättare till Pittas för 5-10 miljoner!
Citera
2025-02-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Sant, dags för er sportchef att trolla fram en ersättare till Pittas för 5-10 miljoner!

Pittas köptes (ungefär) för 9 millar så absolut, det går bevisligen.
Citera
2025-02-03, 02:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Han och kukhuvudhyenan tävlar om vem som är sämst.
Tack! Fint att det kommer från någon som är besatt utav Coke.
Citera
2025-02-03, 04:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Drygt 17 miljoner blev klass III (5m-10m) i rapporten efter avdrag.
Hur många Bajenmiljoner blir 17 AIK miljoner då? Typ 30?

För övrigt en missad oppertunity att inte slänga in en klausul på typ sådär 2 bajenmiljarder som manifesteras om Cypern vinner VM med Pittas som bärande spelare, skytteligavinnare, och Ballon d'Or vinnare för att sedan sitta och prata om hur man slagit ett nytt transferrekord men att "en del va pengarna" är kopplade till "svårutlösta" klausuler. C'est la vie.

När Bajen pratar rekord och siffror himlar resten av fotbollssverige med ögonen. Vi såg det med publiken, och nu ser vi det med övergångarna. Same ol' skitbajen.
Citera
2025-02-03, 05:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag är mest (milt) intresserad av vad AIK ska ersätta Pittas med? Eller satsar man allt på JG-kortet?
Nej, det kommer inte satsas på JG-kortet. Iaf. inte fullt ut. I nuläget diskuteras det väl om Finne från Norge, Bozenik från Portugal, och Tuci från Sparta Prag som ersättare till Pittas. Även Stefanelli har väl figurerat lite löst i diskussionen tidigare men det verkar väl vara ganska avskrivet i dagsläget? Nog för att jag är ganska övertygad om att JG kan göra en hel del poäng så är det presspelet som Pittas bidrog med som behöver ersättas och det fattar nog alla att JG inte kommer bidra med även om han är 7 kilo lättare på fötterna.
Citera
2025-02-03, 05:22
Medlem
Känns lite oroväckande att vi är så tunna på kanterna. Har inte mycket till övers gällande Fallenius. En svensk Chilufya med 25% av samma talang...

Danielson låter inte helt hundra och han är snart 36 år. Marques är väldigt spännande men han har inte spelat på länge. Bägge är extremt tveksamma till att vara spelklar när säsongen drar igång.

Hümmet verkar sugen på att dra. Vem fan ska ersätta honom i så fall.

Hade gärna sett oss punga upp ordentligt för Witry samt in med 2 yttrar till.
Citera
2025-02-03, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Tror du att han konkurrerar ut danielson/JUL? Får hoppas att ni har rätt med i att han är ett fynd, jag är däremot på förhand inte särskilt imponerad.

Blir nog Danielson - Marques.
Tenho som 3:a och Une Larsson som 4:a.

Oroväckande med den fysiska statusen på Mackan och Marques. Känns sådär att lira europa med Tenho & Une Larsson om jag ska vara helt ärlig.
Citera
2025-02-03, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Idiot

Om man gör affärer med Universal ska man hålla käften om andra klubbars affärer med Universal. Universal fick väl för övrigt en handgranat kastad in genom fönstret i Göteborg för några månader sedan?

Håller med och jag är Djurgårdare (samt jag bor i sthlm till skillnad från vissa andra Djurgårdare här).

Trist att vi arbetar med dom...
Citera
2025-02-03, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
€2M i grundsumma för Ouma enligt tjeckisk media..

Verkligen högt och lågt i försäljningarna den här vintern.
Jäklar vad lågt. Ouma satte dom i en rutten sits dock. Han försvann väl vid flera tillfällen när han åkte hem till hemlandet? Dom var typ tvungna att sälja honom. Innan han sabbar sitt värde än mer.
Citera
2025-02-03, 05:40
Medlem
Drar Saletros eller? Verkar väldigt sugen på att dra.

Trodde fan han kom hem för att stanna längre. Men fattar... Han är vad, 29 år?

Trist för AIK att tappa honom nu när dom ska kvala till Europa. Känns som väldigt tunga tapp han och Pittas (förutsatt att Saletros drar dvs).
Citera
2025-02-03, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det är väldigt bra att han såldes!

Ännu bättre att nettot blev ensiffrigt!

Sedan finns det genier som är nöjda med att sälja ligans kanske bästa anfallare!

Måste du alltid bete dig som ett troll?
Man kan vara objektiv som supporter även om det är ens värsta rival.

Bra slant för en äldre anfallare med 10 månader kvar och som har tjatat rätt länge om att han vill vidare. Sen måste du även ta i beaktning hur viktig han har varit för AIK.

Skönt att slippa Pitten känner jag som Djurgårdare.
Citera
2025-02-03, 08:13
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Hur många Bajenmiljoner blir 17 AIK miljoner då? Typ 30?
? Ett dåligt försök till en halmdocka?

Snarare att hans förra klubb bör ha vidareföresäljningsklausul på vinsten ni gör va?

Citat:
För övrigt en missad oppertunity att inte slänga in en klausul på typ sådär 2 bajenmiljarder som manifesteras om Cypern vinner VM med Pittas som bärande spelare, skytteligavinnare, och Ballon d'Or vinnare för att sedan sitta och prata om hur man slagit ett nytt transferrekord men att "en del va pengarna" är kopplade till "svårutlösta" klausuler. C'est la vie.

När Bajen pratar rekord och siffror himlar resten av fotbollssverige med ögonen. Vi såg det med publiken, och nu ser vi det med övergångarna. Same ol' skitbajen.
Oj, jag anar salta tårar där ute
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-02-03 kl. 08:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in