2025-02-01, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Filmen hade varit guld att få se!

Reine Brynolfsson. (Bock-brännar-mannen från filmen Black Jack)

Han skulle göra den rollen med bravur
Citera
2025-02-01, 13:09
Medlem
Spritnotas avatar
Kan någon vänligen fixa filmen?
Citera
2025-02-01, 14:18
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ett riktigt stjärnskott det här

https://www.pressreader.com/sweden/k...81835764384892
Wow! Det här är det bästa som hänt på hela året hittills. Satan vilken fullträff! Så på ett sätt vill jag tacka honom. Om ingen gjorde något sånt här skulle världen vara så jävla tråkig att leva i. Vi behöver människor som spårar ur totalt ibland.

Citera
2025-02-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Wow! Det här är det bästa som hänt på hela året hittills. Satan vilken fullträff! Så på ett sätt vill jag tacka honom. Om ingen gjorde något sånt här skulle världen vara så jävla tråkig att leva i. Vi behöver människor som spårar ur totalt ibland.

Ja verkligen! Jag dömer honom inte, tvärtom så känner jag sympati med mannen. Dock hoppas jag att han var arg på vakterna och inte nån random vid blackjack bordet. Skitsamma ibland måste man markera och leva ut sina äkta ruskänslor. Vakterna på det stället är inge bra, vet en våldtäktsman och en annan fitta som jobbar där.
Citera
2025-02-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Jag tänkte ju genast på vår vän "kamelryttaren" men denna stjärna är tidigare ostraffad enligt G-P så det är väl snarare så att kamelryttaren har fått en lärling.

"Kamelryttaren" är väl samme man som "motorsågsmannen" som gick in på en bar med sågen?
Och nu den här "Here comes Johnny"-mannen.
Måste vara något med Kungsbacka som får folk att flippa ur på de mest märkliga vis...
Citera
2025-02-02, 01:26
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
"Kamelryttaren" är väl samme man som "motorsågsmannen" som gick in på en bar med sågen?
Och nu den här "Here comes Johnny"-mannen.
Måste vara något med Kungsbacka som får folk att flippa ur på de mest märkliga vis...

Precis, och som kapade eller stal en buss samt hotade en journalist på lokaltidningen i dennes hem. Så "Here comes Johnny"-mannen har en hel del var att lära av mästaren, men han visar goda anlag.

Jo, kan det vara något i vattnet...
Citera
2025-02-02, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Precis, och som kapade eller stal en buss samt hotade en journalist på lokaltidningen i dennes hem. Så "Here comes Johnny"-mannen har en hel del var att lära av mästaren, men han visar goda anlag.

Jo, kan det vara något i vattnet...

Menar du att kamelryttaren och motorsågsmannen även är busskapare?
Finns det tråd på detta?
Citera
2025-02-02, 02:45
Medlem
Kan vi ägna en tanke åt att den 40åriga mannen skulle ägna kvällen åt att Lana med några kompisar?!?! Får direkt känslan av att han är boende i mammas källare o som nån annan skrev tidigare nyss upptäkt alkohol! Blev lite kränkt vid BJ bordet o knöt näven i fickan o gick hem, där fick han nog o tänkte Nu jävlar… resten är historia!
Citera
2025-02-02, 04:47
Medlem
Ett guldkorn i ett annars jävligt dystert Sverige. Får dock säga att flera i personalen blev ju livrädda och en trodde han hade en pistol också så hade han inte traumatiserat personalen hade det här nästan varit ett hjältedåd.

Hade som sagt varit jävligt roligt att se "here comes johnny" scenen i varje fall.
Citera
2025-02-02, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Kan vi ägna en tanke åt att den 40åriga mannen skulle ägna kvällen åt att Lana med några kompisar?!?! Får direkt känslan av att han är boende i mammas källare o som nån annan skrev tidigare nyss upptäkt alkohol! Blev lite kränkt vid BJ bordet o knöt näven i fickan o gick hem, där fick han nog o tänkte Nu jävlar… resten är historia!

Ett riktigt vansinnesdåd som hade kunnat gått riktigt illa. Men ack så roligt.
Citera
2025-02-02, 04:53
Medlem
[quote=Venator|90887685]Precis, och som kapade eller stal en buss samt hotade en journalist på lokaltidningen i dennes hem. Så "Here comes Johnny"-mannen har en hel del var att lära av mästaren, men han visar goda anlag.

Jo, kan det vara något i vattnet... [/QUOTE

Det här är så sjukt att det blir roligt, vill inte gå off topic men vad faaan hur kan människan vara fri ? Han gjorde ju åtminstone vara på rättspsyk?
Citera
2025-02-02, 09:26
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Men det är ju ändå lite trist för dig. Det hade ju kunnat vara väldigt mycket roligare. Tänk vad synd att han inte kom hem till dig och slog sönder din entré. Då hade du ju kunnat njuta av skådespelet på nära håll och i realtid. Du hade skrattat oavbrutet i en hel vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in