Citat:
Ursprungligen postat av
Blaik
De grå tinningarnas charm…
Han verkar genomsnäll och omtänksam och har alltid ett leende i sitt solbrända ansikte, en skönt sorglös man med många års erfarenhet av livet. Kan det bli bättre?
Han är för klämkäck anser jag
Plötsligt gillar ingen Cowboy Player Birger, inte Brasilianskan heller
(vad ska hon som är svarthårig med en vithårig gubbe till? jag tänker på Tom)
Men varför fick vi inte se Carina i baddräkt?
_____________________
Hon som är kär i Lennart är ju snygg utan brillor, hon liknar skådisen Ingela Olsson.
Inga-Lill borde strippa utan brillor!
____________________
En av
flickorna heter Harriet
_______________
Nu blir det Kroki!, med en influgen Sven Erik i tanga
______________
Kondom är förspel för en av gubbjävlarna (Kronprins Daniel)
_____________
En av gubbarna kan visa upp en attraktiv bil, likbilen.
_______________________
ALfredo går år runt som nån Christer Björkman & är italienskt pervers, han vill ha feminina kvinnor, fy fy fy! Du är jättefin kvinna säger han till sin farbror Nina

______________
Vi skiter i dina läppstift kärring, och i dina naglar