2025-02-01, 09:07
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Aldrig.

VSK var faktiskt förvånansvärt duktiga bakåt (extrem otur och ineffektiva framåt..) så det kan säkert vara en hygglig find i bargain bin, men bättre än Douglas är han knappast.
Alltså, när de spelade tillsammans i VSK så var Marques bättre än Douglas. Bosse ska alltså försökt värva denna Marques i flera fönster. Lite Hien-vibbar på denna spelaren.
Citera
2025-02-01, 09:33
Medlem
Petterrors avatar
Tror tyvärr att Marques kommer vara en riktigt bra värvning för Djurgårn men kommer inte gå in i en diskussion om att han skulle vara bättre än Douglas.
Citera
2025-02-01, 09:43
Medlem
trazkeis avatar
Cabrera på väg till Häcken. Vi lär få se fler offensiva förstärkningar framöver. Guldet ska hem till Hisingen!
Citera
2025-02-01, 09:52
Medlem
mishimas avatar
Djurgården värvar en mittback som varit skadad ett halvår.

Jag hade hellre önskat mig Castegren om jag hållit på Djurgården. Perfekt ersättare till Danielsson.
Citera
2025-02-01, 09:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Inte sett en minut av dem i år, men kommer nog inte skilja så mycket mot förra året. Släpper till lite, svåra att slå, men offensivt svaga. Kan mycket väl räcka till topp fem.

Detta trots att dom tappat 4 av sina 5 bästa spelare?
Jag tycker att dom ser klart svagare ut i nuläget. Det skall ju värvas fler spelare, men tror inte AIK har särkilt mycket pengar att satsa med.

Ja det "kan" räcka till topp fem. Det "kan" det även för Sirius, Gais, Mjällby, BP, Häcken och de andra lagen.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-02-01 kl. 10:19.
Citera
2025-02-01, 10:23
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Cabrera på väg till Häcken. Vi lär få se fler offensiva förstärkningar framöver. Guldet ska hem till Hisingen!
Ärligt nu för att va ett lag som sluta 8:a i tabellen förra året har du genomgående hållit en extremt hög svansföring hela vintern, hur kommer det sig?
Citera
2025-02-01, 10:45
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Detta trots att dom tappat 4 av sina 5 bästa spelare?
Jag tycker att dom ser klart svagare ut i nuläget. Det skall ju värvas fler spelare, men tror inte AIK har särkilt mycket pengar att satsa med.

Ja det "kan" räcka till topp fem. Det "kan" det även för Sirius, Gais, Mjällby, BP, Häcken och de andra lagen.

Spelidén kommer förmodligen vara detsamma. AIK kommer att vara svåra att göra mål på och svåra att slå. Nyförvärven är okej. Uronen kommer att ha en av allsvenskans bästa vänsterfötter och fixar målchanser på fasta och Kazper Karlsson är okej ersättare till Fanne. Jag har respekt för AIK.
Senast redigerad av mishima 2025-02-01 kl. 11:04.
Citera
2025-02-01, 10:49
Medlem
girigfans avatar
Missnöjd med marquez vi har nu fyra mittbackar som egentligen är breddspelare. Bosse vågar inte riktigt satsa stort.
Citera
2025-02-01, 10:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han har alltså redan gjort fler poäng i ligue 1 än vad Bergvall gjort i PL? Det tog honom en minut. 🤔
Ja, grattis! Ligue 1 är ju större än PL! Hur går det för den andra negern ni sålde till PL som var bäst i världen?

Sen har vissa svårt med att förstå olika positioner och grejer.

Citat:
Fortsätt du att heja på sopiga negrer medans vi andra vill att det gå bra för Svenskar!
Senast redigerad av Free12 2025-02-01 kl. 11:06.
Citera
2025-02-01, 11:15
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja, grattis! Ligue 1 är ju större än PL! Hur går det för den andra negern ni sålde till PL som var bäst i världen?

Sen har vissa svårt med att förstå olika positioner och grejer.
Sunkigt inlägg.

Hursomhelst är Lens bättre än Tottenham just nu. Du vet det laget där sådana som du blir helt till dig över att Bergvall bara får beträda planen även om han är fullständigt meningslös.
Senast redigerad av trazkei 2025-02-01 kl. 11:22.
Citera
2025-02-01, 11:22
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ärligt nu för att va ett lag som sluta 8:a i tabellen förra året har du genomgående hållit en extremt hög svansföring hela vintern, hur kommer det sig?
För att jag i år har en tro på våran trupp och ledarstab. Helst nu sedan vi fick värvat en defensiv 6:a. Pusselbitarna faller på plats en efter en. Det lär bli korv med bröd på Hisingen i höst.
Citera
2025-02-01, 11:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Sunkigt inlägg.

Hursomhelst är Lens bättre än Tottenham just nu. Du vet det laget där sådana som du blir bröt till dig över att Bergvall bara får beträda planen även om han är fullständigt meningslös.
Hur gick det för honom då? Han var väl typ sämst i seriens sämsta lag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in