2025-01-31, 11:05
Medlem
Vi har ju översköljts av woke serier som skall uppfostra oss under de senaste åren. Den ena värre än den andra. Döm om min förvåning när jag hittade en serie som inte var det minsta woke, snarare tvärtom. Landman! Och inte nog med det, den är fantastiskt bra och har Billy Bob Thornton i huvudrollen. Går på Sky.

Är detta ett trendbrott? Kan vi vänta oss fler anti-woke serier i framtiden?
Senast redigerad av PerAlbinErlander 2025-01-31 kl. 11:26.
Citera
2025-01-31, 11:11
Medlem
VoktorDodkas avatar
Är det Landman på skyshowtime du menar?

Jag bingade Teacup för några dagar sedan, wokeradarn gick inte igång en enda gång. Teacup går också på skyshowtime.

Sweetpea är inte heller direkt woke, är man överkänslig så är allt woke men den ger ingen känsla att den regisserats med woke som grund.
Citera
2025-01-31, 11:24
Medlem
De flesta serier säljer dock ut sig förr eller senare av och kommer med något jävla wokepropaganda-äckelavsnitt eller scen mitt i allt.

Man blir bara lack att producenter, regissörer, manusförfattare och skådespelare inte har mer integritet att säga nej åt dessa idioter.. Men så är väl Hollywood sen vet inte hur länge...
Citera
2025-01-31, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du startar alltså en tråd om serie som du inte nämner namnet på, du länkar heller inte till serien i någon form. Hjärntrött trådstart.
Sorry. Jag menade Landman.
Citera
2025-01-31, 11:31
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Sorry. Jag menade Landman.

Okej, tack!
Citera
2025-01-31, 11:53
Medlem
En annan riktigt bra serie som inte är det minsta woke är väl Bookie på Max.
Citera
2025-01-31, 11:55
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
En annan riktigt bra serie som inte är det minsta woke är väl Bookie på Max.
Aha, först fångade du mitt intresse om Landman och jag tänkte ge den en chans men kalla du Bookie för en riktigt bra serie så har du usel smak i mina ögon, nu ska jag inte ge Landman en chans för jag tycker Bookie är ett rejält bottennapp från Chuck Lorre.
Citera
2025-01-31, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Aha, först fångade du mitt intresse om Landman och jag tänkte ge den en chans men kalla du Bookie för en riktigt bra serie så har du usel smak i mina ögon, nu ska jag inte ge Landman en chans för jag tycker Bookie är ett rejält bottennapp från Chuck Lorre.
Ge Landman en chans. Annars missar du nåt
Citera
2025-01-31, 12:12
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Wu-Tang serien är inte woke heller
Citera
2025-01-31, 12:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det är milsvid skillnad mellan Bookie och Landman. Bookie är en löjlig gapflabbs-komedi medans Landman är ett seröst drama.
Citera
2025-01-31, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det är milsvid skillnad mellan Bookie och Landman. Bookie är en löjlig gapflabbs-komedi medans Landman är ett seröst drama.
Det har du rätt i
Citera
2025-01-31, 15:09
Medlem
Tittar nu på Lockerbie: A Search for Truth
https://www.imdb.com/title/tt31029686/

Ganska bra och inget woke vad jag kan se.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in