2025-01-29, 21:58
Medlem
Beaver14s avatar
Hm, min åf meddelade omstart och sen att det var klart. Men inte fan funkar det ändå...

Edit: nu kom det igång
Senast redigerad av Beaver14 2025-01-29 kl. 22:00.
Citera
2025-01-29, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heman86
Eftersom detta händer typ jämt när det är CL matcher, kan det vara så att någon på uppdrag av de stora TV-bolagen genom en överbelastningsattack mot IP-TV servrar eller nått annat som stör ut sändningarna? Det skulle inte förvåna mig ett dugg.

Har tänkt samma, men har såklart inga belägg 😄
Citera
2025-01-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebemti123
Har tänkt samma, men har såklart inga belägg 😄
Eller har även Viaplay problem?
Citera
2025-01-29, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Eller har även Viaplay problem?

Det tror jag inte
Citera
2025-01-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebemti123
Det tror jag inte

Kolla downdetector får du se, många rapporter på viaplay
Citera
2025-01-30, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrenshand
Kolla downdetector får du se, många rapporter på viaplay

Känns som att det skulle vara lite mediauppgifter på om viaplay gick ned en sådan kväll.
Citera
2025-01-30, 10:21
Medlem
Har Monster - är det bara jag som inte får igång vare sig Live, serier eller filmer på Ipaden med appen GSE IPTV? Vad kan göras? Har dubbelabonnemang och det funkar ok på TV:n med IBO player även om det är lite långsamt.... Tacksam för hjälp då Monster supporten verkar ha gått och lagt sig och vägrar svara.....
Citera
2025-01-30, 12:02
Medlem
Theoneandonlymes avatar
.sedan förra strulet med N1 som var får jag inte igång Live streaming på iptvnator men allt annat fungerar... någon som har samma problem..
Citera
2025-01-30, 13:01
Medlem
Hello guys
Ni bör veta, och för att vara ärlig, att i sådana här matcher, särskilt i (CL), är det svårt att titta utan avbrott trots serverns kvalitet. Föreställ er bara den enorma belastningen på servern och hur många som tittar samtidigt, samt attackerna från tv-bolag mot IPTV-tjänster för att störa sändningen. Detta är ett råd från någon som har sålt IPTV under en lång tid och har stor erfarenhet inom området. I sådana matcher har du två val: antingen leta efter en annan lösning eller ha tålamod*med*servern.
Citera
2025-01-30, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Ta backup först, har inte behövt själv men förstått att appar blir kvar dock inte länkarna till IPTV leverantör.
Nu har jag löst problemet och installerat Smarters Pro appen och nu fungerar det helt utan boxen fryser fast med bilden då man byter kanal. Det måste vara nåt fel på Mytvonline3 appen. Tack för alla tips jag fått.
Citera
2025-01-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jameschriss
Hello guys
Ni bör veta, och för att vara ärlig, att i sådana här matcher, särskilt i (CL), är det svårt att titta utan avbrott trots serverns kvalitet. Föreställ er bara den enorma belastningen på servern och hur många som tittar samtidigt, samt attackerna från tv-bolag mot IPTV-tjänster för att störa sändningen. Detta är ett råd från någon som har sålt IPTV under en lång tid och har stor erfarenhet inom området. I sådana matcher har du två val: antingen leta efter en annan lösning eller ha tålamod*med*servern.

En sak jag undrat länge, är det värt att sappa runt och leta matchen från ett annat lands kanallista? Tex USA eller AU har inte matcherna på prime-time, borde dom flyta bättre? Eller spelar det ingen roll då servern blir överbelastad ändå?
Citera
2025-01-30, 17:47
Medlem
Vilken app är den bästa för att casta från mobilen till chromecast på tv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in