2025-01-30, 15:58
Medlem
mishimas avatar
Bara jag som tycker både Touré och Agbonifo är övervärderade?

Jag tycker båda fortfarande har väldigt mycket kvar att lära.
Citera
2025-01-30, 16:02
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
”Fluff”

Skönt att avfärda alla dumma påståenden med ”vi får se i framtiden (när alla har glömt bort det) vem som hade rätt”.
Jag som kan ha egna åsikter istället för att bara upprepa vad andra säger tycker det är mer rättvisande att se vem som faktiskt blir bäst snarare än hur många som håller med om något idag.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Bara jag som tycker både Touré och Agbonifo är övervärderade?

Jag tycker båda fortfarande har väldigt mycket kvar att lära.
Jag tycker båda är skitspännande. Men håller Agbonifo före för att han har den där naturligt kompakta explosiva kroppen man inte kan träna sig till.
Citera
2025-01-30, 16:05
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag tycker båda är skitspännande. Men håller Agbonifo före för att han har den där naturligt kompakta explosiva kroppen man inte kan träna sig till.

Spännande, men inte flygfärdiga för topp 5-ligor. De borde tänka på speltid.
Citera
2025-01-30, 16:08
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Jag håller med. Jag tror båda, men kanske främst Agbonifo hade mått gott av att slå igenom i allsvenskan först och kanske dominera en säsong. Sedan förstår jag att det är svårt att tacka nej till sådana summor för en spelare som inte ens fått sitt riktiga genombrott ännu.
Citera
2025-01-30, 16:18
Medlem
bananjuices avatar
Ett lag i nedflyttningsstrid i Bundesliga hoppas jag att Touré kan knipa en plats i. Tror det kan vara ett bra val av nivå.

Ligue 1 är mer osannolik, samtidigt hade vi Adjei där i fjol och han spelade ju på ett förtjänstfullt sätt.
Citera
2025-01-30, 16:21
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Just Hoffenheim är väl ganska duktiga på att matcha unga spelare? Ska sägas att jag bara läst lite om det utan att ha vidare koll på hur det ligger till.

Men ja, Touré köps väl främst för talangen och inte den färdiga produkten. Däremot tror jag att det kan gå ganska snabbt att slå sig in i ett, just nu, ganska uselt tabellmässigt Hoffenheim.
Citera
2025-01-30, 18:00
Medlem
trazkeis avatar
Durmaz är klar för Etimesgut Belediyespor i turkiska fjärdeligan. Sportchefen tycker det är en sexig värvning.
Citera
2025-01-30, 18:02
Medlem
trazkeis avatar
Han den där Marquez som Djurgården värvat. Är dom helt säkra på att det inte är Ola Kamara som färgat håret blont och bytt namn?
Citera
2025-01-30, 18:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Durmaz är klar för Etimesgut Belediyespor i turkiska fjärdeligan. Sportchefen tycker det är en sexig värvning.

Hahaha 3.lig det motsvarar svenska division 2. Alltså division 4 fotboll

Känns som ett perfekt val för att spela vidare!
Citera
2025-01-30, 20:34
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Just Hoffenheim är väl ganska duktiga på att matcha unga spelare? Ska sägas att jag bara läst lite om det utan att ha vidare koll på hur det ligger till.

Men ja, Touré köps väl främst för talangen och inte den färdiga produkten. Däremot tror jag att det kan gå ganska snabbt att slå sig in i ett, just nu, ganska uselt tabellmässigt Hoffenheim.
Men vad är det för jävla dåre till sportchef som gör klubbens andra dyraste nyförvärv genom tiderna på en ung talang som gjort 23 matcher i Allsvenskan när man håller på att åka ur. Supportrarna måste ju tro att de har köpt Messias. Med det sagt så vore det ändå kul om han åtminstone kan göra okej ifrån sig.
Citera
2025-01-30, 20:40
Medlem
Citat:
Jag som kan ha egna åsikter istället för att bara upprepa vad andra säger tycker det är mer rättvisande att se vem som faktiskt blir bäst snarare än hur många som håller med om något idag.
Det får du tycka. Men det säger också något när du är ensam om att tycka så.

Jag skulle kunna säga att Värnamo går rent på 90 pinnar i år, men då också förvänta mig att jag blir dumförklarad. Men den insikten är inte för alla!
Citera
2025-01-30, 20:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Usch vad det väcker traumatiska minnen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in