2025-01-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
du ska aldrig gå i motvind och uppför hammarbybacken... blir jobbigt då.

det vet tom kgb.

Haha den va bra
Citera
2025-01-30, 14:15
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
AIK borde ha lärt sig att inte bråka med stora stygga Häcken? Varför detta självskadebeteende?
Citat:
Det blev en kamp mellan klubbarna och till slut valde 25-åringen AIK.
- Ja jag hörde att det fanns intresse från Häcken, men det var inget som jag tänkte på, säger han.

Inget som du tänkte på... det skrevs om att Häcken var på väg att kapa övergången?
- Haha, men det fanns intresse, men det var inget som jag tänkte på. För mig var det bara AIK. Jag ville vara här.

Var det hela tiden ditt önskemål att det var AIK du ville till?
- Ja när AIK kom upp så var jag inställd på det. För mig var det inga konstigheter. AIK är Sveriges största klubb och spelar en rolig fotboll. Jag tror att det kan passa mig bra. Jag har följt AIK sedan jag var liten.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/al-saed-om-hackens-kuppforsok-och-tuffa-tiden-i-heerenveen-maste-hitta-tillbak/

Stora Stygga Häcken, laget som spelarna inte ens tänker tanken att vilja spela för. Laget de skrattar åt.
Citera
2025-01-30, 14:23
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/al-saed-om-hackens-kuppforsok-och-tuffa-tiden-i-heerenveen-maste-hitta-tillbak/

Stora Stygga Häcken, laget som spelarna inte ens tänker tanken att vilja spela för. Laget de skrattar åt.
Äh! Har redan förklarat att vi bara lattjade lite med lilla AIK. Fan skulle vi med honom till?
Citera
2025-01-30, 14:26
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Haha den va bra
kunde tänka mig att ex du skulle förstå den hinten
Citera
2025-01-30, 14:31
Medlem
trazkeis avatar
Andersen köps för 11 milj kr. Nu har vi en defensiv 6:a....
Citera
2025-01-30, 14:32
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Äh! Har redan förklarat att vi bara lattjade lite med lilla AIK. Fan skulle vi med honom till?
Behövde ni inte en avig dribbler med kvalitet?

(FB) Silly Season inför och under säsongen 2024 - Svensk fotboll

Skit samma, han hade givetvis inte en tanke på att spela för Häcken.
Citera
2025-01-30, 14:33
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Man joggar upp för den till rocky-soundtracket, sedan tittar man sig omkring och ser brydd ut och hoppas att någon tänker ”bitig jävel”.
Du är säkert en sådan jävel som springer fort som fan när det är folk i närheten. Och sedan när du kommer runt en hörna eller ur sikt på annat vis så ställer du dig och flåsar som fan...
Citera
2025-01-30, 14:57
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Man joggar upp för den till rocky-soundtracket, sedan tittar man sig omkring och ser brydd ut och hoppas att någon tänker ”bitig jävel”.
ser fram emot när Trazke när gör det... i sin "Idag är jag stark" tröja.
Citera
2025-01-30, 15:06
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
ser fram emot när Trazke när gör det... i sin "Idag är jag stark" tröja.
Hur fan kan du ha sådan koll på alla tröjor jag har? Läskigt! 😂
Citera
2025-01-30, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris
Anmärkningsvärt få poäng om man kikar tillbaka i hans karriär.

Jag har inte kunnat se varken träningar eller träningsmatcher hittills men han ser alltså bra ut?

En stor poängspelare är han nog icke, men viss en mot en förmåga offensivt finns och han verkar bra på att följa med upp på den bortre stolpen. Gjorde en assist på det viset i första matchen. Främst är han löpstark och välskolad, en färdig spelare. Oftast brukar nedsidan vara att fysiken ligger efter på en sån "chansning" men så är inte fallet här, då han redan är en av våra 5-10 spelare som är mest match-fit och jag hade inte varit förvånad om han är en sån som vinner löptester. Här handlar det nog mer om ekonomi och villkor än förmåga.
Citera
2025-01-30, 15:48
Medlem
Citat:
Återigen försöker ni presentera fluff som fakta. Att Toure blir dyrare är inget bevis för att han har större potential. Ska det vara så jävla svårt att fatta?

Vi får se om några år vem som hade rätt.
”Fluff”

Skönt att avfärda alla dumma påståenden med ”vi får se i framtiden (när alla har glömt bort det) vem som hade rätt”.
Citera
2025-01-30, 15:54
Medlem
bananjuices avatar
Om någon annan slänger in Agbonifo på fotmob så tar jag Touré, sen kan vi stämma av om ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in