Citat:
Hahaha jag känner ingen av dem, tack och lov. Jag är bara en nyfiken jävel, men även Micah verkar tro att hon känner mig vilket jag endast ser som en grov förolämpning.
Enligt Micah sitter nu hennes gubbe i rullstol, undrar vad som hände där. Drograttfylla igen? Hon vevar loss rejält i ett inlägg på Bloggbevaknings instagram för typ fyra veckor sen.
Och jag måste göra dig besviken, jag vet inte mer än såhär. Ha det bra!
Enligt Micah sitter nu hennes gubbe i rullstol, undrar vad som hände där. Drograttfylla igen? Hon vevar loss rejält i ett inlägg på Bloggbevaknings instagram för typ fyra veckor sen.
Och jag måste göra dig besviken, jag vet inte mer än såhär. Ha det bra!
Förolämpning att känna micah? Skulle vara väldigt kul att få tillfälle att snacka med henne och ställa frågor direkt, men hon kanske tror det pågrund av samma anledning som jag, isåntfall är du lite besatt av henne faktiskt, tänker på infon du sitter på finns inte på internet, så att känna och "känna" du kanske känner Kevins kompis kompis , det seems possible iallafall.
Men alltså nu undrar jag verkligen för tittat lexbase-nada, och sen hittar jag ingenting om att han skulle sitta i rullstol heller, men vad gör det egentligen, ser du ner på folk i rullstol och bara "antar" att det är en drograttfylla. Av alla anledningar som finns till att sitta i rullstol så antar du just det? Ser du ner på folk så mycket? Jag ser att ditt liv är så perfekt, trådar om "att du njuter av andras lidelse" eller vad var det nu igen? Tänk om det är en sjukdom, har du ens tänkt på det? Gud du har ju ingen moral alls.
Och kom på tidigare skrev du " Kelly och KEVIN mår ju bra, det är huvudsaken." Huvudsaken är att Kelly mår bra, vilket hon inte gör utan hennes mamma. Så allt är inte bra, dom har det inte bra tillsammans Kevin och kelly. Vem bryr sig om kvinnohataren Kevin? Du är ett sånt där litet "Kevin fan" som ser förbi alla misstag HAN har gjort medans micah fick stå ut med det, han skrev på sin egna privata blogg att han ströp micah för att sätta en "gräns", så undrar man hur sätter han gränser mot ett barn? Micah har ju skrivit om kevin misshandlat Kelly, att han har massa soc anmälningar om missskötsel av barn. Alla pratar om att micah är ihop med en äldre man när hon är liksom 27 år nu medans Kevin hade sex med henne när hon var 12 och han 16 och han var 18 år när Kelly föddes och dom hade ju uppenbarligen sex när hon var 14 år, vi har ju ett barn som bevis, så vem är pedofilen egentligen? Vi vet ju inte ens ifall micah och hennes nuvarande kille hade sex i början, det har hon inte gått ut med. Alltså Kevin kan jag inte förstå, micah hon är lite slarvig med vad man ska dela med sig eller inte men hon är ingen dålig mamma eller dålig person, man måste tänka att när hon skrev allt var hon tonåring, jag har inte sett några indikationer på att hon har några anlag kvar av självskadebeteende eller liknande. Och oavsett vem hon är ihop med nu så är det ju upp till henne. Att hon inte uppdaterat sin blogg design tyder mer på att hon inte bryr sig, vill lämna spotlighten, inte att hon saknar att vara i centrum. Dessutom så tycker jag hon ser bättre ut nu än förut, hon ser lycklig ut nu. Och hon hade all rätt att "veva loss" mot bloggbevakning med tanke på vad denna person endast skriver skvaller och ingen fakta. Vilket var fallet i micahs case, dom utmålade hennes kille som pedofil fast han inte var det när hon är över 18 år. Jag står faktiskt helt på Micahs sida och stöttar hennes kamp att få tillbaka Kelly som Kevin bara kidnappade till Norrland och försvann.
Har pratat med Kevin och det enda han hade var att säga skitsnack om micah, så det är mer han som saknar vara i "spotlighten",det första han skrev " Känner du igen mig från nån blogg eller? han blockerade till och med mig när jag ifrågasatte hur han kan veta att hon tar droger om han inte sett henne på 10 år eller ens låter henne lämna svar på provtagningar till honom. Blockad på en gång. Han vill bara sprida rykten om henne i smyg, till privatpersoner, i forum, inte konstigt ifall han skulle ha en profil här hemmer. Så han Kevin är bara en hare som är rädd för minsta konfrontation, därför han använder sig av tex sina kompisars bloggar för att föra fram sina åsikter som typ den där "Maria Dahl" som sedan i slutändan visade sig vara han själv som gjorde kontot.😂 Han är en fegis, micah vågar åtminstone skriva med sitt namn och försöker få ut informationen om vad han gör, det är domstolstrots, det ena och det andra, vad skulle du själv göra ifall det var ditt barn?