Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-30, 00:41
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Vet nån hur de gick för han som... Han hade gul varsel jacka typ

Skrattade till över det här signalementet.

Jag har flippat igenom Telegram och räknat ihop att totalt 15 (5,7%) av 259 gäddor har varselkläder. Det kanske inte låter så mycket, men man måste betänka vilket udda plagg det är att bära till något man ser som en 'dejt'. Att ens en person bär det är ju helt jävla otroligt.
Senast redigerad av BavarianBeetle 2025-01-30 kl. 00:59.
Citera
2025-01-30, 00:42
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Ja alltså den här gäddan var ju ren komik. Svårt att veta om han är fuktionsnedsatt, bara jävlig konstig eller om han till och med driver med fiskaren. Hela chatten är ju en kavalkad av kuk, knulla och fitta på ett sätt som om han hade typ tics eller något annat som får honom att tvångsmässigt skriva så. Och som kronan på verket bjuder han på en 15 min lång video där han för ett videosamtal men i stället för ansiktet hela tiden visar när han hetsdrar i sin slaka kuk samtidigt som han pratar om allt möjligt till vad som ser ut att vara en vägg och en röst som svarar ja, nej och uum lite vagt på allt konstigt han säger. Om det hade funnits någon av de som hamnat på dumpen som har hamnat där med flit hade jag gissat på #559. Som nån slags fetisch liksom.

Ja faktist så jag började fundera också på i fall han driver, men vem fan utsätter sig för att kabla ut sitt frenetiska runkande för hela Sverige det kan man ju bara inte göra.
Citera
2025-01-30, 00:48
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sån kontrast mot när Sara och Patrik går loss. När Norrlands-teamet konfronterar är det nästan lite gemytlig stämning , de tar gäddan i hand och avslutar med ett glatt hejdå. Som att kika in i ett parallellt universum när man är van vid Dumpens vanliga stil.

Och när de hotar med att ”Vi måste nog kontakta din mamma” så vet man att den sociala fallhöjden är så låg den kan bli.

Ja man vill ju höra Patriks underbara stämma (varför chattar du med barn) och hans frustration när dom säger förlåt samt inte hör vad han säger. Hoppas Sara blir bra snart så hon kan fortsätta att jogga efter Gäddor.
Citera
2025-01-30, 00:53
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
#559 Hade den här Muppen inte varit dömd tidigare hade säkert dåren Aschberg och Aftonbladet i deras agenda haft fog för att ifrågasätta, men nu är ju idioten sedan tidigare dömd för just bp-brott vilket gör att Aschberg ifall han har någon självbevarelsedrift låter bli att kommentera #559.
Vidare anser jag det som helt solklart att den här muppen skulle avslöjas på Dumpen.se
Att han har varselväst och inte kan antas tillhöra rikets begåvningsreserv är ingen förmildrande omständighet.
Han är bevisligen farlig för barn och väldigt manipulerande i sin framtoning.

Ja det är sant spinner Aftonbladet igång på denna är dom förbannat desperata.
Jo absolut denna ska absolut exponeras.
Citera
2025-01-30, 01:02
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Kan de snälla lägga upp någon varningstext över videos med nakna gäddor. Kräktes precis i munnen när jag såg #558s vidriga gäddkuk. Trodde videosamtalet endast var på hans ansikte.

Den där frasiga sönder runkade kuken som han tror är 24cm är hela hans identitet så den måste han exponera 24/7, kunde han styra grävmaskinen med den skulle han göra det. Extremt konstig gubbe han ser ut som ett ägg med skägg.
Citera
2025-01-30, 01:19
Medlem
Ursäkta ifall det här har frågats förr, men tråden är 4000 sidor lång...

Finns det någon information på vilka av gäddorna som har tagit livet av sig? Brukar ju stå i media att ett tiotal av dem har tagit sig ur daga. Vore intressant att veta vilka.
Citera
2025-01-30, 01:19
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
En riktig kuf, men lagom rolig när man tänker på att han är dömd för barnporr 2023.

Står i domen att han har ett gäng NPF diagnoser och det verkar ju stämma.
Ett jävla dilemma med dessa människor och allt vad dom kan ställa till med online.
Dom är ju tillräckligt normala att klara av att kontakta och möta upp ett offer men har bristande empati och impulskoll.
Citera
2025-01-30, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patrik-sjoberg
Ursäkta ifall det här har frågats förr, men tråden är 4000 sidor lång...

Finns det någon information på vilka av gäddorna som har tagit livet av sig? Brukar ju stå i media att ett tiotal av dem har tagit sig ur daga. Vore intressant att veta vilka.

Kolla inlägg 47793 under gäddstatisik så ser du avlidna
Citera
2025-01-30, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Skrattade till över det här signalementet.

Jag har flippat igenom Telegram och räknat ihop att totalt 15 (5,7%) av 259 gäddor har varselkläder. Det kanske inte låter så mycket, men man måste betänka vilket udda plagg det är att bära till något man ser som en 'dejt'. Att ens en person bär det är ju helt jävla otroligt.

Det är definitivt fler än 15 på de 559 iaf. Kommer på minst 15 bara i huvudet. Hade inte förvånat mig alls om det landade på 50 om jag räknade
Citera
2025-01-30, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hela namnet, personnumret och adressen står i domen så det var ju inte aktuellt med ID när det gäller #559...

Vad heter han? Kan inte se domen, men lik en kollegas bror.....
Citera
2025-01-30, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollscroll
Vad heter han? Kan inte se domen, men lik en kollegas bror.....

Såg nu.
Citera
2025-01-30, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Det är definitivt fler än 15 på de 559 iaf. Kommer på minst 15 bara i huvudet. Hade inte förvånat mig alls om det landade på 50 om jag räknade

Många lågstatusyrken använder varselväst och lågstatusyrken drar naturligt till sig många med låg IQ och det krävs låg IQ för att hamna på Dumpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in