2025-01-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Vad menar du med att det hänger ihop? P2 gick ju ur på grund av att han skulle bli pappa. Det var inga konflikter eller tjafs som låg bakom. Vem hans brorson är har jag ingen aning om, men varför skulle han ha blivit utslängd för att P2 lämnade?

Du menar väl farfar och inte pappa hoppas jag🤣
Citera
2025-01-31, 15:08
Medlem
mike6971s avatar
Läste just klart Jönkes bok "En ny begyndelse" och har väl sett det mesta av honom o följt honom flera år..
Trodde jag skulle sitta på en diamant o få lite IRL läsning men vad fan är detta alltså..?!
Han framställer ju klubben och sig själv som om han tappat greppet helt mannen, det enda som hindrar dom andra från få psykos på honom är väl bara att ingen av dom gamla bröderna läst boken?
Låter som att höra ngn i 20 års åldern ska försvara sig själv o allt är andras fel. kvittar om så 600 pers står o säger ngt nej nej "det var bara skitsnack o ingen hade ngra argument att komma med"..;-)

Vilken besvikelse alltså tack gode gud den inte var signerad då hade jag fan skämts!
Ett random förortsgäng i 20 års åldern har ju mer pondus och beter sig mer respektfullt än 60 åriga HA medlemmar med magväska hur fan kan moderklubben godkänna att den boken ens säljs? O han måste ju nämna Ludwig 6 000 000 ggr i boken vad fan är det för betasvammel
Citera
2025-02-04, 16:16
Medlem
[quote=Vemvad25|90843850]

Nej jag menar pappa, annars skulle jag väl ha sagt farfar..
Det är väl ingen hemlighet att vi kan bli fäder långt upp i åldern? Titta på Gyllenhammar, han var väl i 80 års åldern.
Citera
2025-02-04, 18:38
Medlem
Har Benny blivit häktad eller släppt? Är det någon som har häktningsframställan i så fall?
Citera
2025-02-05, 17:56
Medlem
[quote=Voltage|90912720]
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25

Nej jag menar pappa, annars skulle jag väl ha sagt farfar..
Det är väl ingen hemlighet att vi kan bli fäder långt upp i åldern? Titta på Gyllenhammar, han var väl i 80 års åldern.

Det är sant och jag har länge förespråkat att ”vi” män som börjar närma oss medelåldern ska få testosteron utskrivet, ungefär som man har ett vaccin program för barn! Men kul att höra det finns en man kvar från denna gruppering trots att han kommit upp i åldern oavsett om han tagit tag i saken själv och fått lite tillskott!
Något ”vi” alla män borde efterfölja!
Citera
2025-02-05, 18:49
Medlem
[quote=Vemvad25|90921769]
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage

Det är sant och jag har länge förespråkat att ”vi” män som börjar närma oss medelåldern ska få testosteron utskrivet, ungefär som man har ett vaccin program för barn! Men kul att höra det finns en man kvar från denna gruppering trots att han kommit upp i åldern oavsett om han tagit tag i saken själv och fått lite tillskott!
Något ”vi” alla män borde efterfölja!

Nej det vete fan. När man precis har kommit ur småbarnsåldern så känns det väldigt långsökt att börja om igen. Sedan är man väl glad om man kan försöka göra barn högt upp i åldern
Citera
2025-02-06, 00:09
Medlem
[quote=Voltage|90922734]
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25

Nej det vete fan. När man precis har kommit ur småbarnsåldern så känns det väldigt långsökt att börja om igen. Sedan är man väl glad om man kan försöka göra barn högt upp i åldern

Jag tänkte nog mer på att fylla på testosteronet så man kan skilja på kvinnor och män!
Om man är osäker på om den ens lever så kan man nog få låna lite silver tejp på klubben om det hettar till någon gång🤣
Citera
2025-02-09, 14:38
Medlem
Nytt tillslag hos HA Gothenburg med en häktad för grovt vapenbrott, tyckte det sas att det är deras prospect (Glen*) som åkt, som för övrigt jobbade på Blancos företag innan han blev häktad.
Citera
2025-02-09, 18:05
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgmc
Nytt tillslag hos HA Gothenburg med en häktad för grovt vapenbrott, tyckte det sas att det är deras prospect (Glen*) som åkt, som för övrigt jobbade på Blancos företag innan han blev häktad.
Vilka är kvar i den avdelningen nu?
Citera
2025-02-09, 18:17
Medlem
Citat:

Är han också inblandad i Mordet på Linus Berg?
Citera
2025-02-09, 19:40
Medlem
napsterspys avatar
Citat:
Har du efternamn på Glenn?
Mvh
Citera
2025-02-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
Har du efternamn på Glenn?
Mvh

Johansson eller Jansson Johnsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera