2010-06-06, 20:41
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honheternelly2
Ja du, det jag kan berätta kommer nog spräcka din dröm.
Jag vet inget om ifall hon fått massa pengar från sin förste man, MEN hon kommer från Big Money själv. Rik familj. Så hon hade nog lika mycket pengar själv före det att hon gifte sig med sin förste man.
Sen att hon ju lyckats hitta en ny, framgångsrik man efter den förste, snygg är han också, säger bara kudos.

Nathalie har nog alltid varit lite världsfrånvänd, vem minns inte hennes lilla På stan-intervju för några år sen, "Hej Konsument" -spalten där hon sa att hon aldrig är ute i förorten för hon hatar förort, m fl femettor.
Den som vill får gräva vidare.

Han må vara skitsnygg (det är han!) men det har ju dessvärre inte hindrat henne från att knulla runt bakom hans rygg. Skrapar man bara lite på den polerade Östermalmsytan så...
Citera
2010-06-06, 21:20
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Han må vara skitsnygg (det är han!) men det har ju dessvärre inte hindrat henne från att knulla runt bakom hans rygg. Skrapar man bara lite på den polerade Östermalmsytan så...

Vad har du för grund för detta påstående ?
Lätt att sprida falska rykten anonymt.
Citera
2010-06-06, 21:27
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newbienew
Vad har du för grund för detta påstående ?
Lätt att sprida falska rykten anonymt.

Tänker ju knappast outa mig själv här men jag vet tyvärr med största säkerhet att detta stämmer. Varför skulle jag vara intresserad av att sprida falska rykten? Är aningens för gammal för sånt, serru.
Citera
2010-06-06, 21:54
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Tänker ju knappast outa mig själv här men jag vet tyvärr med största säkerhet att detta stämmer. Varför skulle jag vara intresserad av att sprida falska rykten? Är aningens för gammal för sånt, serru.

Mja,men det går väl utmärkt att dela med dig enstaka detaljer av din information utan att outa dig själv ?
Såsom : hur har du fått reda på din info? har hon knullat vid sidan av med en eller flera personer? har det pågått länge? är dessa även bekanta med hennes partner/familj? rör de sig i samma kretsar ? vart brukar de träffas? osv osv.
Citera
2011-03-31, 07:45
Medlem
Någon som kan berätta vad hon säger i Aftonbladets plus-intervju?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12796872.ab
Citera
2011-05-25, 12:41
Medlem
MissCollies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Någon som kan berätta vad hon säger i Aftonbladets plus-intervju?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12796872.ab

Ahh fan, det är ju en sån där man måste betala för :/ Samma grej på tv4 play nu. Mer och mer grejer kostar pengar. Sen kan jag ju säga att introt till den här artikeln låter misstänksamt likt den långa interviewn hon hade i your life-tidningen några veckor sedan. Hanlade mycket om hennes alkoholiserade morsa. Jag läste den i affären men har den inte tyvärr. Där verkade hon mycket mer vettig i allmänhet. Hon sa även att det var lite olyckligt att det där hon sa om "outbildade" fick så mycket uppmärksamhet för att hon uttryckte sig fel och ångrade sig uppenbarligen. Alltid nåt?
Citera
2012-05-28, 17:54
Avslutad
Min fru var på något italiensk gig på Hotel Nobis förra veckan och berättade förskrämd att Schutermansksan dök upp i kläder "fulla med prislappar på" som hon uppenbarligen lånat från egen butik. Det satt lappar både på skorna och i nacken på nåt tygplagg. Antingen glömde hon att ta bort dem eller också tyckte hon att det skulle bli för dyrt att sätta dit nya alternativt att avlägsna klistret efter lapparna. Hur snålt (läs judiskt) är inte det? Hon såg tydligen ut som om hon var 55 år gammal också.
Citera
2014-06-09, 14:56
Medlem
MMXs avatar
Aj aj, "brist på ordning och reda" Natalie

http://www.di.se/artiklar/2014/6/9/revisorer-kraver-pengar-av-natalie-schuterman/
Citera
2019-05-11, 19:38
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Bumpelibump.
Idag var det popup Outlet i en sunkig lokal under Fältöversten.
Superdyrt.
Jag tror NS gråter när det är rea.
Citera
2024-06-14, 20:48
Medlem
Verkar som om NS stänger ner butiken på Birger Jarslsgatan i Stockholm, går online istället. Nu får hon trängas med andra onlinebutiker som erbjuder samma designermärken. Svårt!
Citera
2025-01-27, 15:12
Medlem
diseuses avatar
Breakit (Butiken stängde och anställda fick gå – nu är modebolaget Nathalie Schuterman i konkurs):
Citat:
Modeprofilen Nathalie Schuterman valde förra året att stänga den fysiska butiken i centrala Stockholm och helt fokusera på e-handel. Under det brutna räkenskapsåret för 2023/2023 sades all personal upp.

Nu kan Breakit avslöja att Nathalie Schuterman AB, som nyligen bytt namn till Modegruppen Stockholm AB, ansökt om konkurs.
Citera
2025-01-27, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Verkar som om NS stänger ner butiken på Birger Jarslsgatan i Stockholm, går online istället. Nu får hon trängas med andra onlinebutiker som erbjuder samma designermärken. Svårt!

Se där - du hade rätt i din spådom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in