2025-01-24, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Förmodligen andra noname producenter, ja, de med.lite makt att få modellkontrakt och andra kontrakt. Har pågått senaste 500 åren om inte längre
Nu killgissar ni ju hejvilt. Hon berättade ju att hon är utbildad massör och masserade kändisar, bl a slängde hon ut Harvey Weinstein som insisterat på att bli masserad naken. Hade jag haft ett one night stand med Richard Gere hade jag också skrutit om det!!
Citera
2025-01-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Nu killgissar ni ju hejvilt. Hon berättade ju att hon är utbildad massör och masserade kändisar, bl a slängde hon ut Harvey Weinstein som insisterat på att bli masserad naken. Hade jag haft ett one night stand med Richard Gere hade jag också skrutit om det!!
Jaså det hade du.
En thaitjej i Sverige som arbetar som massös är placerad i ett fack från början, höhö…
En ung svenska som åkte till USA:s västkust för att ge massage på 80-talet torde betraktas på liknande sätt av amrisarna. Riktig massage tar flera år att lära sig (”svensk massage” i dess ursprungliga betydelse är en ganska hårdhänt procedur)
Citera
2025-01-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99

Det är sån b-s att hon skulle ha "råkat" stöta på Richard Gere och att han just då skulle ha varit singel eller valt att vara otrogen med en för honom helt okänd kvinna på en bar. Han skulle då dessutom ha varit ute på en bar på egen hand mitt i Hollywood och valt att ta hem henne och hon skulle ha sovit över. Om hon visste vem han var lär han ju redan då ha varit en kändis. Alltså, jag vet inte. Vill ju inte tro att hon har livlig fantasi, men lutar väl åt att någon var lik honom? Även om hon var hovmästare på Spago och fick bokningar på en "privat" telefon. Innan mobiltelefonernas tid? Menar hon att de ringde hennes fasta hemtelefon för att boka bord? Förlåt, jag är elak nu, men historien verkar lite lätt överdriven.
Senast redigerad av AlmaTor3 2025-01-25 kl. 21:22.
Citera
2025-01-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Det är sån b-s att hon skulle ha "råkat" stöta på Richard Gere och att han just då skulle ha varit singel eller valt att vara otrogen med en för honom helt okänd kvinna på en bar. Han skulle då dessutom ha varit ute på en bar på egen hand mitt i Hollywood och valt att följa med henne hem och sovit över. Om hon visste vem han var lär han ju redan då ha varit en kändis. Alltså, jag vet inte. Vill ju inte tro att hon har livlig fantasi, men lutar väl åt att någon var lik honom?
Nej, jag tror inte det heller. Hon verkar ha ett stort behov av att verka spännande och få beundran för sina Hollywood-äventyr. Så hon brer nog på sanningen rejält! Däremot kan det ju absolut ha varit så att hon har legat runt som bara den, men det där med kändisar som Gere och Weinstein är ju bara bs.
Citera
2025-01-26, 17:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Nej, jag tror inte det heller. Hon verkar ha ett stort behov av att verka spännande och få beundran för sina Hollywood-äventyr. Så hon brer nog på sanningen rejält! Däremot kan det ju absolut ha varit så att hon har legat runt som bara den, men det där med kändisar som Gere och Weinstein är ju bara bs.
Så du tror inte att hon sätt Weinsteins äckliga balle?, vi andra väljer att inte tro på att hon legat med Gere, men hennes romantiska misslyckande däremot måste få vara sant
Citera
2025-01-26, 18:39
Medlem
tempeZZts avatar
En 25 år gammal bild på Birger:

https://ibb.co/hM494Kn

Visst är han äldre nu men inte mycket har ändrats.
Citera
2025-01-26, 20:32
Medlem
Crapmagics avatar
Kan Anders & Maggan bjussa på hårdporr istället för dessa sterila kramar,
det är som att krama träd, sluta gnugga varandra på armen som om ni smörjer in varandra med smärtstillande Voltaren

Jaque, denna pastisch av en fransman, drar fram saxofonen
och spelar en fartfylld parningslåt inför en tvångsditlurad publik, Maggan kastar ett mynt i hans Macdonalds mugg för försöket till sång.

En vit iranier som inte ens behagar ha svart hår! heter Atti 68 & upplever
att kontrabas? är Irans nationalinstrument, Jaque påstår att alla är barnsliga på så vis fraqmhäver han både sig själv & kör det gamla "du verkar mogen" tricket
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-26 kl. 20:40.
Citera
2025-01-26, 20:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
En 25 år gammal bild på Birger:

https://ibb.co/hM494Kn

Visst är han äldre nu men inte mycket har ändrats.
Ja han såg gammal ut redan då, han ska här förställa ca 55 år
Linnea gillar tanken på att få klämma på ett par biceps nån gång i livet,
det talas om att ligga, dom verkar inte ha förstått sin ålder riktigt rätt.

"Vad söker du för nått?
En kvinna som kan fylla ut ett par 44'or"
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-26 kl. 20:59.
Citera
2025-01-27, 11:55
Medlem
Så mysigt program tycker jag. Roligt att se att de kan barnsla sig o leka lekar och öppna upp för en ny relation, de är ju ändå ganska gamla alltså. Vissa damer är ju för mycket men de gör bra tv
Citera
2025-01-27, 12:30
Medlem
Här har hänt samma sak som med Bonde Söker Fru: Verkliga dialoger och kameramaterial har ersatts av riggade scener och nästan all talad info kommer från s k synkar. Ofta visas filmmaterial där en deltagares röst som ackompanjerar det visade materialet dvs en synk det också.

Gissar att detta sätt att göra "reality" införts för att skydda deltagarna. Men kvar blir en fullständigt utvattnad långtråkig produkt. I det närmaste otittbar.
Citera
2025-01-27, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Här har hänt samma sak som med Bonde Söker Fru: Verkliga dialoger och kameramaterial har ersatts av riggade scener och nästan all talad info kommer från s k synkar. Ofta visas filmmaterial där en deltagares röst som ackompanjerar det visade materialet dvs en synk det också.

Gissar att detta sätt att göra "reality" införts för att skydda deltagarna. Men kvar blir en fullständigt utvattnad långtråkig produkt. I det närmaste otittbar.

Exakt så! Och det är så förbaskad tråkigt!! Bönderna var ju just därför så kul att titta på, alltså i början när man lät folk vara de individer de är och prata fritt med varandra. Alla personligheter och dynamiken och stämningen som uppstår, typ när de står i köket och plockar fram en limpa och filmjölk till frukost och bara pratar på - nu sitter alla på dessa likadant stylade picknickar som produktionen har dukat fram, och så klart ackompanjerad av synkar... Som de gör nu blir det ju bara stelt och konstgjort, som att alla följer ett trist manus bara, med återkommande blaha-blaha-synkar om "hur det känns".
Citera
2025-01-27, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Så mysigt program tycker jag. Roligt att se att de kan barnsla sig o leka lekar och öppna upp för en ny relation, de är ju ändå ganska gamla alltså. Vissa damer är ju för mycket men de gör bra tv
Fy fan vilket nedvärderande inlägg. Har du någon kontakt alls med dina äldre släktingar?
Känner du dom och dina rötter? Känner du dig själv, och ditt eget åldrande?

Man är sig själv hela livet, det sker inget magiskt efter 45, 55, 65, 75, 85....
Man blir visare, får fler erfarenheter osv. Men de som söker till det här programmet har alltid varit linslusar och leksugna. Eller de som vill ta plats och synas.

Kärringarna som bråkar om en man de inte känner, har alltid haft kasst självförtroende. Vissa mognar mer än andra, och de som mognat mest skulle aldrig ställa upp i ett sånt här program. De flesta bär uppenbarligen på tillkortakommanden i sitt liv. Men, de är som de alltid varit.

Sedan dras såklart allt till sin spets, men det är deltagarna väl medvetna om, hoppas jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in