2025-01-25, 17:47
Medlem
Har inte ens kollat priset på fan 1.5 vecka samt har skippat alla idioter på youtube som förutspår vad priset ska ligga på.

Händer inget innan april skulle jag tro att det antingen är över eller så får vi en andra våg först efter sommaren.
Har vara svårt att se att det går in i en bearmarket och att 110k usd var toppen.
Citera
2025-01-25, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Har inte ens kollat priset på fan 1.5 vecka samt har skippat alla idioter på youtube som förutspår vad priset ska ligga på.

Händer inget innan april skulle jag tro att det antingen är över eller så får vi en andra våg först efter sommaren.
Har vara svårt att se att det går in i en bearmarket och att 110k usd var toppen.

Haha, testa kolla på mmcrypto. The moon och liknande idioter, blir cp på hur dom orkar hålla på precis varje dag.
Citera
2025-01-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Haha, testa kolla på mmcrypto. The moon och liknande idioter, blir cp på hur dom orkar hålla på precis varje dag.

” big warning” ”, ”last chance to get in” , och ”btc will go insane” är deras enda rubriker.

Dom har haft ” altcoin season comming, be ready” i typ 3 månader nu som rubriker och clickbaits.

Värsta är ju att dom vill man ska klicka på deras jävla affiliatelänkar så dom kan tjäna pengar när folk tradear och förlorar pengar.
Tror säkert dom tjänar mer på det än vad dom gör på deras egna trades.
Citera
2025-01-25, 20:26
Medlem
Citat:
” big warning” ”, ”last chance to get in” , och ”btc will go insane” är deras enda rubriker.

Dom har haft ” altcoin season comming, be ready” i typ 3 månader nu som rubriker och clickbaits.

Värsta är ju att dom vill man ska klicka på deras jävla affiliatelänkar så dom kan tjäna pengar när folk tradear och förlorar pengar.
Blir ingen altseason ens då etf:erna driver upp priset på btc endast och sliter i att investera i altcoins.
Säger det är 50/50 att det blir en riktig altseason som vi sett åren innan.
Sitter själv med en hel del altcoins och är lite sugen på sälja faktiskt men samtidigt är jag en girig jävel som inte nöjer mig med att ha gjort endast 2x på altcoins hittills.
Citera
2025-01-25, 20:46
Medlem
Citat:

Det är vanligt att youtubers erbjuds en stor gratisposition i någon mindre altcoin. Motprestationen är att youtubern ska prata upp den så att skaparna och youtubern kan sälja in i haussen.

När någon youtuber eller flera börjar tala väl om en viss liten altcoin bör man dra öronen åt sig och helst sluta följa den kanalen. Jag vet inte i vilken mån båda dessa herrar är skyldiga till detta slags skojerier, som vore olagliga om det handlade om småaktier men som pågår för fullt och utan efterräkningar inom krypto.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-01-25 kl. 21:37.
Citera
2025-01-25, 21:04
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det är vanligt att youtubers erbjuds en stor gratisposition i någon mindre altcoin. Motprestationen är att youtubern ska prata upp den så att skaparna och youtubern kan sälja in i haussen.

När någon youtuber eller flera börja tala väl om en viss liten altcoin bör man dra öronen åt sig och helst sluta följa den kanalen. Jag vet inte i vilken mån båda dessa herrar är skyldiga till detta slags skojerier, som vore olagliga om det handlade om småaktier men som pågår för fullt och utan efterräkningar inom krypto.

Krypto är en lukrativ bransch som attraherar diverse fifflare som flugor till hundskit..
Men jag gillar det.
Citera
2025-01-26, 00:14
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Väldigt knepig PA dom senaste 4 dagarna

Kungen av streckgubbar pratar inte så högt längre..
Getingen utan gadd?
Citera
2025-01-26, 23:56
Medlem
hazenectars avatar
Fomc i veckan va? Då blir det väl de-risking i vanlig ordning. Någon som har koll på vad Powell kan förväntas kläcka ur sig den här gången?
Citera
2025-01-27, 11:14
Medlem
Under 100k igen då
Citera
2025-01-27, 12:00
Avslutad
Citat:
Under 100k igen då
Nasdaq ser ut att dumpa rejält idag så det blir nog fortsatt nedgång för bitcoin också. Man får vara glad om 90k håller.
Citera
2025-01-27, 12:02
Medlem
Citat:
Under 100k igen då

Vilken glädje!

Grattis till alla HODLers i tråden, nu kan ni köpa Bitcoin till kraftigt rabatterade priser.

Shoot out till Leaston! Hur firar du denna glädjedag?
Citera
2025-01-27, 12:06
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
nu sålde jag på 106500 i genomsnitt. Så tillbaka på 94,95, 96, 97 eller 98.

Jag tror många resonerar nu så, det är alldeles för mycket nya, kortsiktiga och nervösa pengar inne nu

Du är rätt vass på att förutspå kursen i alla fall, det måste jag ge dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in